Lekker?quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:10 schreef KoningWouter het volgende:
Er waait een koude bries door mijn woonkamer.
Beetje fris wel maar ben ook beetje flabbergasted van allesquote:
Laaaaaangquote:Op donderdag 2 mei 2024 06:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Beetje fris wel maar ben ook beetje flabbergasted van allesVanaf gisteren 4 uur tot nu geslapen. Niet normaal.
mwah ik kan ook niemand beschuldigen hoor, want doe dit ook. hahahaquote:
hahaha ja komt door de chips enzo, gehehehe. over uurtje inkakker enzo, uit ervaring.quote:
owh jij valt in slaap. binnen nu en paar uur, garandeer het jequote:
Soms ook ja maar dan heb je zo'n goede grote maaltijdquote:Op donderdag 2 mei 2024 06:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik word altijd juist moe van eten
Truequote:Op donderdag 2 mei 2024 06:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Soms ook ja maar dan heb je zo'n goede grote maaltijd
eten geeft je energie, maar er is heel logische verklaring voor hoor, want na eten moet je lichaam energie gebruiken om te verteren etc. en dat kost energie.quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Soms ook ja maar dan heb je zo'n goede grote maaltijd
Als ik og wil slapen..quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
Geen tanden poetsen als je net hebt gegeten...
eerlijk. ik doe nog wel eens doorhalen dagje, want ok over het algemeen werkt het anders niet meer, maar om in ritme te komen?quote:
Doorhalen heb ik nog nooit gedaan. Maatje van me deed dat wel eens, en dan de hele dag studerenquote:Op donderdag 2 mei 2024 06:26 schreef kree het volgende:
[..]
eerlijk. ik doe nog wel eens doorhalen dagje, want ok over het algemeen werkt het anders niet meer, maar om in ritme te komen?
quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Doorhalen heb ik nog nooit gedaan. Maatje van me deed dat wel eens, en dan de hele dag studeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |