SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Onderweg ?? Geen tijd?quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Vrijdag pizza. Die opgegeten gaat worden op weg naar een voetbalwedstrijdTrust nobody![]()
Wasda?quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:06 schreef devzero het volgende:
Ik vind deze eigenlijk best lekker. Sommige tokos hier hebben ze wel
[ afbeelding ]Trust nobody![]()
Wedstrijd begint om 19:30, dus 19:00 daar zijn. Half uur rijden met avondspits, dus misschien dat we bij de pizza plaats kunnen etenquote:![]()
Ahja.. drukdrukquote:Op donderdag 2 mei 2024 05:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Wedstrijd begint om 19:30, dus 19:00 daar zijn. Half uur rijden met avondspits, dus misschien dat we bij de pizza plaats kunnen etenTrust nobody![]()
Je houdt niet van drama zeg je, maar je maar werkelijk overal drama van.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Je kunt mobiel de TT een beetje swipen en dan zie je het helemaalquote:Op donderdag 2 mei 2024 05:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
Altijd lastig titels lezen op mobiel
Japanse wat?![]()
Dat is nou mochiquote:In dit geval met bean vulling. Klinkt raar en het is een "andere" smaak, maar ik vind het lekker
![]()
nee ik hou alleen niet van oneerlijkheid.quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je houdt niet van drama zeg je, maar je maar werkelijk overal drama van.
en maakt niet uit hoor. maar laat ik nu al zeggen, dit komt keer terug en dan weten jullie ik ben hier onschuldig aan
ok game on
Do what you love, love what you do!![]()
Bean??quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is nou mochiIn dit geval met bean vulling. Klinkt raar en het is een "andere" smaak, maar ik vind het lekker
![]()
Mochi heb ik weleens gehad maar dat was toen meer ijsachtig.. met fruit..Trust nobody![]()
Gym schoenen aan en even lekker rennen. Oh ja, niet te doen in disneyquote:Op donderdag 2 mei 2024 05:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
Nom nom
Ga over een half uurtje sugarcrashen![]()
Dat zei swj tijdje terug ook n keer. Dat wist ik niet, handig!quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt mobiel de TT een beetje swipen en dan zie je het helemaal
Trust nobody![]()
Rode bonen heb je hier veel in zoete dingen
Het is ook aardbei seizoen dus dat is er ook een hoop nuHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Volgens mij is ze heel duidelijk geweest. Ze moet je niet, maar dat kan jij niet accepteren. In R&P is daar een topic over, de kunst van het loslaten.quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:11 schreef kree het volgende:
[..]
nee ik hou alleen niet van oneerlijkheid.
en maakt niet uit hoor. maar laat ik nu al zeggen, dit komt keer terug en dan weten jullie ik ben hier onschuldig aan
ok game on
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Rode bonen en dan fijn gemalen. Ik weet niet of dat kidney bonen zijnquote:Op donderdag 2 mei 2024 05:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Bean??![]()
Mochi heb ik weleens gehad maar dat was toen meer ijsachtig.. met fruit..![]()
![]()
Oh Nice ja, het werktquote:Op donderdag 2 mei 2024 05:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat zei swj tijdje terug ook n keer. Dat wist ik niet, handig!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ga even googlenquote:Op donderdag 2 mei 2024 05:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Rode bonen en dan fijn gemalen. Ik weet niet of dat kidney bonen zijn
Ben wel benieuwdTrust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: