Waarmee?quote:Op donderdag 2 mei 2024 04:24 schreef kree het volgende:
heb wel iets meer langer ervaring ermee als iedereen jullie nu nl. en ok.
hmmmms laatste hoor want volg dit topic en de hele zooi ervoor en poste mee.quote:
Wil sowieso niet helpen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 04:27 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms laatste hoor want volg dit topic en de hele zooi ervoor en poste mee.
ervaring mee, niet te veel in te gaan op mensen die alleen maar drama willen veroorzaken?
wil jij dat of wil je helpen?
Geen tr?quote:Op donderdag 2 mei 2024 04:28 schreef kree het volgende:
[..]
ok genoteerd. alleen drama maken wel genoteerd, alles ok.
Dat zei ik niet.quote:Op donderdag 2 mei 2024 04:28 schreef kree het volgende:
[..]
ok genoteerd. alleen drama maken wel genoteerd, alles ok.
nee hoor, en zou doen btw hoor. maar tis mening en daar ben ik helemaal ok mee. zolang het niet aanvallend is ofzo doe ik geen tr.quote:
Nou nou, vroeger was je aardiger.quote:Op donderdag 2 mei 2024 04:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]zo zie ik er niet uit
Wel schattig dat je n foto van je vriendin plaatst
Ik ben bijna altijd aardigquote:Op donderdag 2 mei 2024 04:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nou nou, vroeger was je aardiger.
Als je de juiste dingen eet gaat er een wereld vol wonderen voor je openquote:Op donderdag 2 mei 2024 04:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heb je daar hele unieke dingen gezien die wij niet hebben?
ga nou niet uitdagen HC.quote:Op donderdag 2 mei 2024 04:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heb je daar hele unieke dingen gezien die wij niet hebben?
quote:Op donderdag 2 mei 2024 04:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als je de juiste dingen eet gaat er een wereld vol wonderen voor je open
Als je n week aardig doetquote:Op donderdag 2 mei 2024 04:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wanneer ga je koekjes voor me bakken?
quote:Op donderdag 2 mei 2024 04:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als je de juiste dingen eet gaat er een wereld vol wonderen voor je open
Je moet t menenquote:Op donderdag 2 mei 2024 04:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kan wel aardig doen hoor. Ik kan goed acteren.
owh dus als je aardig over komt is het een act.......?quote:Op donderdag 2 mei 2024 04:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kan wel aardig doen hoor. Ik kan goed acteren.
Wil ik niet, maar ben nou eenmaal zo.quote:Op donderdag 2 mei 2024 04:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je moet t menen
Begrijp sowieso niet waarom je onaardig zou willen doen
Ik vind het leuk om die te maken en ze smaken wel goed, maar ze zien nooit zo netjes uit als in een goede bakkerijquote:Op donderdag 2 mei 2024 04:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hopelijk zometeen mijn macaron halen
Huh waar ben jij?quote:Op donderdag 2 mei 2024 04:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Schôn bootje
Aww jammer welquote:Op donderdag 2 mei 2024 04:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wil ik niet, maar ben nou eenmaal zo.
Knap!quote:Op donderdag 2 mei 2024 04:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om die te maken en ze smaken wel goed, maar ze zien nooit zo netjes uit als in een goede bakkerij
Echt of Vegas?quote:Op donderdag 2 mei 2024 04:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Schôn bootje
Kan er niks aan doen dat jij me verkeerd inschat, hè.quote:Op donderdag 2 mei 2024 04:38 schreef kree het volgende:
[..]
owh dus als je aardig over komt is het een act.......?![]()
valt me dan van je tegen wel. maar ok.
alles best. nou ok gezellig verder met topic,quote:Op donderdag 2 mei 2024 04:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen dat jij me verkeerd inschat, hè.
hmmm dat is het niet. mensen willen wel aardig voor en naar je zijn, maar je verpeste t beetje?quote:Op donderdag 2 mei 2024 04:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind het altijd jammer als mensen niet aardig willen zijn ja
Ach Venetië is ook een pretpark. Je moet er tegenwoordig zelfs entreekaartjes voor kopen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 04:43 schreef devzero het volgende:
[..]
In de Venetian in Las Vegas hebben ze ook zoiets. Echt zo nep
Hier is het wel schattigquote:Op donderdag 2 mei 2024 04:43 schreef devzero het volgende:
[..]
In de Venetian in Las Vegas hebben ze ook zoiets. Echt zo nep
Kost zoveel moeite joh.quote:Op donderdag 2 mei 2024 04:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind het altijd jammer als mensen niet aardig willen zijn ja
negeer hem toch joh....... zucht ik wil dit allemaal niet, maarja je hielp zelf hiet mee.quote:Op donderdag 2 mei 2024 04:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Ja kost soms wel moeite maar tis voor n goed doel; n fijne wereld
Ik vind dat ook fijnquote:Op donderdag 2 mei 2024 04:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik vind het wel fijn om aardig te doen
Denk dat ik aan het eind van de dag nog een kind ga zoeken om die mijn kroontje te geven
Serieus?quote:Op donderdag 2 mei 2024 04:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik vind het wel fijn om aardig te doen
Denk dat ik aan het eind van de dag nog een kind ga zoeken om die mijn kroontje te geven
Zou gelijk 2 halenquote:Op donderdag 2 mei 2024 04:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ander winkeltje zoeken, ik wil niet tien minuten wachten op mijn macaron
ik ook, maar blijf wel kritisch, maargoed er is een grens he. drama moet sowieso niet.quote:
Yayquote:Op donderdag 2 mei 2024 04:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
summary of lines from ulysses
Jello met spinazie.. ieuw..quote:Op donderdag 2 mei 2024 04:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
Had gisteren bij het ontbijt spinazie kiwi jello
Was niet geweldig
Schattig.quote:At least since the 1960s, Aokigahara has become associated with suicide, eventually becoming known in English by the nickname "Suicide Forest" and gaining a reputation as one of the world's most-used suicide sites. Because of this, signs at the head of some trails urge suicidal visitors to think of their families and contact a suicide prevention association.
De vraag is, met welke hand maakte je die fotoquote:Op donderdag 2 mei 2024 04:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
summary of lines from ulysses
Zijn niet alle twee mijn handenquote:Op donderdag 2 mei 2024 05:01 schreef devzero het volgende:
[..]
De vraag is, met welke hand maakte je die foto
Deze man.quote:Op donderdag 2 mei 2024 04:59 schreef kree het volgende:
niet meer huilen over mij nu he HC, ik doe het zelfde als met iedereen Dat je het weet.
heb mn best gedaan, maar. nah. nee vertrouw je niet.
ook niet meer huilen bij de mods dus als je aandacht nodig hebt. je hebt het bij mij echt verpest wel. is eerlijk... naja we zien wel tot waneer het weer fout gaat????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |