Waarmee?quote:Op donderdag 2 mei 2024 04:24 schreef kree het volgende:
heb wel iets meer langer ervaring ermee als iedereen jullie nu nl. en ok.
hmmmms laatste hoor want volg dit topic en de hele zooi ervoor en poste mee.quote:
Wil sowieso niet helpen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 04:27 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms laatste hoor want volg dit topic en de hele zooi ervoor en poste mee.
ervaring mee, niet te veel in te gaan op mensen die alleen maar drama willen veroorzaken?
wil jij dat of wil je helpen?
Geen tr?quote:Op donderdag 2 mei 2024 04:28 schreef kree het volgende:
[..]
ok genoteerd. alleen drama maken wel genoteerd, alles ok.
Dat zei ik niet.quote:Op donderdag 2 mei 2024 04:28 schreef kree het volgende:
[..]
ok genoteerd. alleen drama maken wel genoteerd, alles ok.
nee hoor, en zou doen btw hoor. maar tis mening en daar ben ik helemaal ok mee. zolang het niet aanvallend is ofzo doe ik geen tr.quote:
Nou nou, vroeger was je aardiger.quote:Op donderdag 2 mei 2024 04:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]zo zie ik er niet uit
Wel schattig dat je n foto van je vriendin plaatst
Ik ben bijna altijd aardigquote:Op donderdag 2 mei 2024 04:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nou nou, vroeger was je aardiger.
Als je de juiste dingen eet gaat er een wereld vol wonderen voor je openquote:Op donderdag 2 mei 2024 04:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heb je daar hele unieke dingen gezien die wij niet hebben?
ga nou niet uitdagen HC.quote:Op donderdag 2 mei 2024 04:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heb je daar hele unieke dingen gezien die wij niet hebben?
quote:Op donderdag 2 mei 2024 04:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als je de juiste dingen eet gaat er een wereld vol wonderen voor je open
Als je n week aardig doetquote:Op donderdag 2 mei 2024 04:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wanneer ga je koekjes voor me bakken?
quote:Op donderdag 2 mei 2024 04:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als je de juiste dingen eet gaat er een wereld vol wonderen voor je open
Je moet t menenquote:Op donderdag 2 mei 2024 04:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kan wel aardig doen hoor. Ik kan goed acteren.
owh dus als je aardig over komt is het een act.......?quote:Op donderdag 2 mei 2024 04:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kan wel aardig doen hoor. Ik kan goed acteren.
Wil ik niet, maar ben nou eenmaal zo.quote:Op donderdag 2 mei 2024 04:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je moet t menen
Begrijp sowieso niet waarom je onaardig zou willen doen
Ik vind het leuk om die te maken en ze smaken wel goed, maar ze zien nooit zo netjes uit als in een goede bakkerijquote:Op donderdag 2 mei 2024 04:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hopelijk zometeen mijn macaron halen
Huh waar ben jij?quote:Op donderdag 2 mei 2024 04:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Schôn bootje
Aww jammer welquote:Op donderdag 2 mei 2024 04:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wil ik niet, maar ben nou eenmaal zo.
Knap!quote:Op donderdag 2 mei 2024 04:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om die te maken en ze smaken wel goed, maar ze zien nooit zo netjes uit als in een goede bakkerij
Echt of Vegas?quote:Op donderdag 2 mei 2024 04:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Schôn bootje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |