Kan er niks aan doen dat jij me verkeerd inschat, hè.quote:Op donderdag 2 mei 2024 04:38 schreef kree het volgende:
[..]
owh dus als je aardig over komt is het een act.......?![]()
valt me dan van je tegen wel. maar ok.
alles best. nou ok gezellig verder met topic,quote:Op donderdag 2 mei 2024 04:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen dat jij me verkeerd inschat, hè.
hmmm dat is het niet. mensen willen wel aardig voor en naar je zijn, maar je verpeste t beetje?quote:Op donderdag 2 mei 2024 04:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind het altijd jammer als mensen niet aardig willen zijn ja
Ach Venetië is ook een pretpark. Je moet er tegenwoordig zelfs entreekaartjes voor kopen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 04:43 schreef devzero het volgende:
[..]
In de Venetian in Las Vegas hebben ze ook zoiets. Echt zo nep
Hier is het wel schattigquote:Op donderdag 2 mei 2024 04:43 schreef devzero het volgende:
[..]
In de Venetian in Las Vegas hebben ze ook zoiets. Echt zo nep
Kost zoveel moeite joh.quote:Op donderdag 2 mei 2024 04:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind het altijd jammer als mensen niet aardig willen zijn ja
negeer hem toch joh....... zucht ik wil dit allemaal niet, maarja je hielp zelf hiet mee.quote:Op donderdag 2 mei 2024 04:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Ja kost soms wel moeite maar tis voor n goed doel; n fijne wereld
Ik vind dat ook fijnquote:Op donderdag 2 mei 2024 04:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik vind het wel fijn om aardig te doen
Denk dat ik aan het eind van de dag nog een kind ga zoeken om die mijn kroontje te geven
Serieus?quote:Op donderdag 2 mei 2024 04:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik vind het wel fijn om aardig te doen
Denk dat ik aan het eind van de dag nog een kind ga zoeken om die mijn kroontje te geven
Zou gelijk 2 halenquote:Op donderdag 2 mei 2024 04:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ander winkeltje zoeken, ik wil niet tien minuten wachten op mijn macaron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |