Doe dan wel effe een mention anders mis ik het misschien. Ik lees DTS namelijk nooit terug.quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:20 schreef kree het volgende:
[..]
tis maar kwestie van tijd. geloof me........
Splitsen en daarna in de kortste aansluiten?quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wij hebben een gave maar weet nog niet hoe we die kunnen gebruiken
Als wij ergens iets gaan doen, staat er daarna een rij omdat andere het gaan doen
quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Doe dan wel effe een mention anders mis ik het misschien. Ik lees DTS namelijk nooit terug.
ik heb de link van dit opgeslagen, verder ga ik het niet onthouden en is het wmb wel klaar want heb geen zij in gezeik enzo.quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Doe dan wel effe een mention anders mis ik het misschien. Ik lees DTS namelijk nooit terug.
Wij staan dan al vooraan in de rij dus voor ons is het primaquote:Op donderdag 2 mei 2024 05:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Splitsen en daarna in de kortste aansluiten?
Je verbeeldt het.quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:19 schreef kree het volgende:
[..]
lol geprobeerd echt en we deden al geen dm meer, maar zie hetzelfde weer op nieuw al gebeuren. dus naja.
Maar meestal doe je er iets als bacon of ham bij. Zoet+zoutquote:Op donderdag 2 mei 2024 05:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Daarom ook ananas op pizza denk k
hmmmm nee niet echt, maar laat het maar gaan want wil geen gezeik erover.quote:
Hier hebben ze een french toast tosti met ham en kaasquote:Op donderdag 2 mei 2024 05:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar meestal doe je er iets als bacon of ham bij. Zoet+zout
Ja goede combi!quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar meestal doe je er iets als bacon of ham bij. Zoet+zout
Wat grappig..quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wij staan dan al vooraan in de rij dus voor ons is het prima
Maar het gebeurd zo vaak dat het opvallend is
Dat klinkt viesquote:Op donderdag 2 mei 2024 05:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
Pizza bacon Maple syrup is ook een goede
Just do itquote:Op donderdag 2 mei 2024 05:27 schreef kree het volgende:
je weet dat ik nu zo zonder problemen dm zou kunnen kopiëren he?
Maar mag niet en wil ik niet ook,
Nu verbazing wat anders want ik ga niet het onderwerp zijn van drama waar jullie op kicken.
quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:27 schreef kree het volgende:
Nu verbazing wat anders want ik ga niet het onderwerp zijn van drama waar jullie op kicken.
hmmms zou het echt willen he...quote:
Ahornsiroop vind ik echt goor.quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
Geenquote:Op donderdag 2 mei 2024 05:31 schreef HappyCharly het volgende:
Wat is t verschil
Tussen ahorn en maple?
Zoet+zout. En dan een beetje zuur van de tomatensaus. Het werkt gewoon allemaal samenquote:Op donderdag 2 mei 2024 05:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hou nou gewoon eens op. Niemand wil drama, maarje blijft maar doorgaanquote:Op donderdag 2 mei 2024 05:27 schreef kree het volgende:
We gaan niet voor dramaquote:Op donderdag 2 mei 2024 05:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
Misschien maar popcorn halen als we voor drama gaan
Ho ho!quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Hou nou gewoon eens op. Niemand wil drama, maarje blijft maar doorgaan
daarom werkt dit nr. hahahaquote:Op donderdag 2 mei 2024 05:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Zoet+zout. En dan een beetje zuur van de tomatensaus. Het werkt gewoon allemaal samen
mis je teveel denk ervoor, maar ok.quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Hou nou gewoon eens op. Niemand wil drama, maarje blijft maar doorgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |