Aardbeien seizoen is hier net een paar maanden geleden afgelopen. Nu hebben we van die half-rijpe dingen uit Mexico of chiliquote:Op donderdag 2 mei 2024 05:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
Rode bonen heb je hier veel in zoete dingen
Het is ook aardbei seizoen dus dat is er ook een hoop nu
Oh hier gaan ze helemaal leip in april en meiquote:Op donderdag 2 mei 2024 05:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Aardbeien seizoen is hier net een paar maanden geleden afgelopen. Nu hebben we van die half-rijpe dingen uit Mexico of chili
je mist heel stuk, ze werd nl afgezeken door onderanderen jezelf. maargoed ineens allemaal vrienden zijn jullie. boeit mij t ook. alles best. alleen ik wil geen huillie erna weer hebben.quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Volgens mij is ze heel duidelijk geweest. Ze moet je niet, maar dat kan jij niet accepteren. In R&P is daar een topic over, de kunst van het loslaten.
Dat vind ik dan weer een plus puntquote:Op donderdag 2 mei 2024 05:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ben zelf geen groot fan, niet zoet genoeg
quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:15 schreef kree het volgende:
[..]
je mist heel stuk, ze werd nl afgezeken door onderanderen jezelf. maargoed ineens allemaal vrienden zijn jullie. boeit mij t ook. alles best. alleen ik wil geen huillie erna weer hebben.
Misschien moeten jullie elkaar gewoon even helemaal negeren. Dat doet HC ook al, nu jij nogquote:Op donderdag 2 mei 2024 05:15 schreef kree het volgende:
[..]
je mist heel stuk, ze werd nl afgezeken door onderanderen jezelf. maargoed ineens allemaal vrienden zijn jullie. boeit mij t ook. alles best. alleen ik wil geen huillie erna weer hebben.
wacht maar ik zal dit herhalen bij het volgende drama enzo..... damn.quote:
lol geprobeerd echt en we deden al geen dm meer, maar zie hetzelfde weer op nieuw al gebeuren. dus naja.quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie elkaar gewoon even helemaal negeren. Dat doet HC ook al, nu jij nog
Ik kan niet wachten.quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:17 schreef kree het volgende:
[..]
wacht maar ik zal dit herhalen bij het volgende drama enzo..... damn.
Ehhh jaquote:Op donderdag 2 mei 2024 05:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is dat dan donderdag of vrijdag
quote:Op donderdag 2 mei 2024 05:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
Meeste vrouwen houden van zoet
Hartig is ook leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |