SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
@Paul is the fastest gun in the west qua nieuwe delen
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-02-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Speklap3000 / 1863 / +279 / +187 / 2689 / 3187
2. devzero / 745 / +159 / +55 / 288 / 446
3. JustinK / 307 / +99 / +50 / 553 / 731
4. mario390 / 283 / +14 / +117 / 75 / 162
5. Harrie / 267 / +23 / +64 / 438 / 601
6. KillemWieft / 265 / +37 / +59 / 107 / 186
7. KoningWouter / 247 / +9 / +11 / 208 / 280
8. HappyCharly / 228 / +6 / +1 / 443 / 569
9. Mazikeen / 212 / +0 / +0 / 357 / 446
10. DerRabbit / 189 / +45 / +35 / 277 / 351
11. Paul / 171 / +30 / +5 / 580 / 725
12. Mickytjuh / 162 / +60 / +18 / 319 / 410
13. hemarookworst / 120 / +14 / +11 / 168 / 227
14. kree / 111 / +0 / +0 / 205 / 268
15. gebrokenglas / 95 / +0 / +0 / 48 / 75
16. Shii / 94 / +31 / +3 / 90 / 134
17. Rob / 85 / +6 / +7 / 109 / 138
18. ToT / 72 / +0 / +0 / 251 / 296
19. M_0_0_N / 71 / +0 / +0 / 366 / 427
20. DJMO / 65 / +10 / +13 / 73 / 108SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Sodeju die kan je als hoofdkussen gebruikenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Die zou ik graag d'r meest teleurstellende 15 seconden van haar leven willen geven
SCOOOOOOOOOOOP
Wie is Dev's dochter?
Niet die dame in BH hè, daar is ze te jong voor.So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between![]()
lijkt maar zo komt door push up BH toch @Dotteke (mammie weet dit soort dingen)quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:49 schreef Speklap3000 het volgende:
Sodeju die kan je als hoofdkussen gebruikenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ik horde dat jij ging carnavallenquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:52 schreef Speedfight het volgende:
SCOOOOOOOOOOOP
Wie is Dev's dochter?
Niet die dame in BH hè, daar is ze te jong voor.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nee die dame heeft gewoon twee airbags op d'r borstquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:54 schreef Paul het volgende:
[..]
lijkt maar zo komt door push up BH toch @:dotteke (mammie weet dit soort dingen)
Ja jij ook met Wilma toch?quote:
So rest assured I have the key to every opening
Mooie borsten, denk ook wel zonder die behaquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:54 schreef Paul het volgende:
[..]
lijkt maar zo komt door push up BH toch @:dotteke (mammie weet dit soort dingen)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
WEJOWWWWWWWW WIE IS ZIJquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:56 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nee die dame heeft gewoon twee airbags op d'r borst
[ afbeelding ]Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
reverse google image search vertelt mij dat deze dame Nicola Cavanis heet.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Oeteldonkquote:
Yessquote:![]()
Ik ga haar liefde omkopen als importer zijnde.
ga je met haar daarheen?quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:05 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Yess![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Op Valentijnsdag kan je gratis patat halen bij Bram LadageUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ff naar spui lopen dan maarquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:13 schreef hemarookworst het volgende:
Op Valentijnsdag kan je gratis patat halen bij Bram Ladagemet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
beetje ver lopen voor mij, gelukkig heb ik er 1 op 5 min lopenquote:Uw ADH vitamine Worst
Vind dat zo domme dagquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:13 schreef hemarookworst het volgende:
Op Valentijnsdag kan je gratis patat halen bij Bram Ladage
Waarom op een dag laten zien dat je iemand aardig, leuk of lief vindt?
Waardeer het meer als het gewoon spontaan gebeurd
Voor mij hoeft valentijnsdag niet ik hoef ook niets te hebben op die dagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jammerquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
beetje ver lopen voor mij, gelukkig heb ik er 1 op 5 min lopen
Ja las het vanmorgen al, te gek voor woordenquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:16 schreef Harrie het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)en-afgeschaft-worden
Straks mogen knuffelberen ook niet meer opperde iemand. Ik zei al straks moeten alle knuffeldieren wegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind jou aardigquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dat zo domme dag
Voor mij hoeft valentijnsdag niet ik hoef ook niets te hebben op die dag
Dank je wel, en ik jou lekkerquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een onbeschrijflijk vies smerig klote weer is het buiten zeg
Zo. Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
knettergek zijn zequote:Op donderdag 8 februari 2024 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja las het vanmorgen al, te gek voor woorden
Straks mogen knuffelberen ook niet meer opperde iemand. Ik zei al straks moeten alle knuffeldieren weg![]()
Klopt, maar er moet geld uit de zakken geklopt worden hequote:Op donderdag 8 februari 2024 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dat zo domme dag
Voor mij hoeft valentijnsdag niet ik hoef ook niets te hebben op die dagUw ADH vitamine Worst
Ja als het weer onbeschrijfelijk vies smerig klote binnen is dan moet je gaan opruimenquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:19 schreef DJMO het volgende:
Zo. Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ja ik wilde met Max naar de stad en daarna lekker ergens met hem iets gaan eten.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:19 schreef DJMO het volgende:
Zo. Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Helaas toen ik buienradar keek maar niet voorgesteld mijn te nat buitenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eens, temperaturen dichtbij de 0 en regen is echt een smerige combiquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:19 schreef DJMO het volgende:
Zo. Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.Uw ADH vitamine Worst
Ja dit slaat toch helemaal nergens meer opquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mensen doen het zelf.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klopt, maar er moet geld uit de zakken geklopt worden he
Aan mij verdienen ze geen cent en niemand hoeft voor mij geld uit te geven voor zo dagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hele volkstammen die beinvloed wordt door de commercie, dus voor bedrijven is het lucratiefquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen doen het zelf.
Aan mij verdienen ze geen cent en niemand hoeft voor mij geld uit te geven voor zo dagUw ADH vitamine Worst
Hier viel een kruising tussen natte sneeuw en regen. Ben blij dat ik weer binnen zitquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Eens, temperaturen dichtbij de 0 en regen is echt een smerige combi
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DIe kruising viel hier ookquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hier viel een kruising tussen natte sneeuw en regen. Ben blij dat ik weer binnen zitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O ik dacht eerst een smiley met een stijffie en toen begon hij op de fluit te blazenquote:
Kon ik maar op m'n eigen fluit blazenquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik dacht eerst een smiley met een stijffie en toen begon hij op de fluit te blazenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik had zo soort antwoord verwachtquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:26 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Kon ik maar op m'n eigen fluit blazentoen ik het terug las dacht ik oeps dit klinkt raar
Maar waarom zou je er op willen blazenMoet je hem opblazen of zo
hopelijk werkt datquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had zo soort antwoord verwachttoen ik het terug las dacht ik oeps dit klinkt raar
Maar waarom zou je er op willen blazenMoet je hem opblazen of zo
Voor wat voor werk wil je op je fluit blazen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
componistquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor wat voor werk wil je op je fluit blazen?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
condcuteurquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor wat voor werk wil je op je fluit blazen?Uw ADH vitamine Worst
quote:
Thanks voor het delenquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het begon met een droom over een ex. Daarna voelde ik me hartstikke eenzaam en kon haar niet meer uit mijn hoofd krijgen. Dit is een ex vanaf toen ik 18 was 19 jaar geleden. Niet gezond dus. Heb er nog steeds een beetje last van maar gaat de goede kant op.
Die ex was ook het onderwerp tijdens mijn 2e heftige psychose. Vandaar dat ik me zorgen maak.![]()
Begrijp dat je je dan even zorgen maakt. Is er dan n begeleider met wie je even kunt sparren over medicatie etc?Trust nobody![]()
No problemo.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Thanks voor het delen![]()
Begrijp dat je je dan even zorgen maakt. Is er dan n begeleider met wie je even kunt sparren over medicatie etc?
Naja in principe wel maar die is altijd hartstikke druk. Moet gewoon vooral veel rusten op het moment. Ben helemaal op merk ik.![]()
Rustig aan dan..quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
No problemo.
Naja in principe wel maar die is altijd hartstikke druk. Moet gewoon vooral veel rusten op het moment. Ben helemaal op merk ik.
Hoe gaat het vandaag?Trust nobody![]()
ALs je dat voelt moet je het ook gewoon doen, naar je lijf luisteren is het beste wat je doen kanquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
No problemo.
Naja in principe wel maar die is altijd hartstikke druk. Moet gewoon vooral veel rusten op het moment. Ben helemaal op merk ik.
Wel redelijk goed. Maar merk echt dat ik even weinig kan hebben. Dus kijk af en toe een serie en dan ga ik weer even een half uurtje liggen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Rustig aan dan..
Hoe gaat het vandaag?
Het gaat in ieder geval al stukken beter als een paar dagen terug dus dat is positief.
En hoe gaat het met jou?![]()
Leeft B&H nog? Het was toch een faphoekje van 1 user die ermee gestopt is?quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:41 schreef Speklap3000 het volgende:
Paul gaat het hier dalijk over hebben:
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
geen idee, zag 't in nieuwe topicsquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Leeft B&H nog? Het was toch een faphoekje van 1 user die ermee gestopt is?
Heb er niets meequote:
Am of C of G akkoord?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb liever smileys hoef ik niet zo te scrollenquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:50 schreef Speklap3000 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
C
[ afbeelding ]
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Danny reageerde in mn weblogje, hij houdt van mijWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Als dat geen neuken wordtquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:52 schreef Paul het volgende:
Danny reageerde in mn weblogje, hij houdt van mijUw ADH vitamine Worst
Lekkuhhhquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Frontpage doet het hier niet kom er niet opquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:52 schreef Paul het volgende:
Danny reageerde in mn weblogje, hij houdt van mijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
lekker hier blijven bolken dusquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Frontpage doet het hier niet kom er niet opUw ADH vitamine Worst
Paul
![]()
bij mij is die ook traag vandaagquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Frontpage doet het hier niet kom er niet opWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Paul
![]()
YT-link naar een 'classic on vinyl'quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:01 schreef hemarookworst het volgende:
Zo lekker muziek voor bij het werken![]()
ja da's het mooie van streamingquote:Op donderdag 8 februari 2024 16:02 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
YT-link naar een 'classic on vinyl'
Uw ADH vitamine Worst
Oeps muziek stond zo hard dat ik telefoontjes heb gemistUw ADH vitamine Worst
![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:13 schreef hemarookworst het volgende:
Oeps muziek stond zo hard dat ik telefoontjes heb gemist:"*fluistert* Bwahaha! Doe alsof je z'n baas bent! TJILP! "
:"*belt @hemarookworst * Ja hallo, met de baas van hemarookworst! Zeg, je moet wel bereikbaar zijn hè. JE ZIT TOCH NIET STIEKUM MUZIEK TE LUISTEREN ONDER HET WERK HE?!?!?!? Moooooo!"
:"*fluistert* Niet moooo-en! Dat doen bazen niet! TJILP!"
:"Oh ja, eh. Dit is dus echt de baas van hemarookworst en geen Bolke (
). Ik ben alleen heel erg mooooooo!"
:"*fluistert* Bwahaha! Goeie! TJILP!"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die blaar wil niet echt goed genezen geloof ik
quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"*fluistert* Bwahaha! Doe alsof je z'n baas bent! TJILP! "
:"*belt @:hemarookworst * Ja hallo, met de baas van hemarookworst! Zeg, je moet wel bereikbaar zijn hè. JE ZIT TOCH NIET STIEKUM MUZIEK TE LUISTEREN ONDER HET WERK HE?!?!?!? Moooooo!"
:"*fluistert* Niet moooo-en! Dat doen bazen niet! TJILP!"
:"Oh ja, eh. Dit is dus echt de baas van hemarookworst en geen Bolke (
). Ik ben alleen heel erg mooooooo!"
:"*fluistert* Bwahaha! Goeie! TJILP!"
was gelukkig niet de baas
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:21 schreef DJMO het volgende:
Dat duurt wat langer allemaal zodra je de middelbare leeftijd hebt bereikt weet ik uit ervaring.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die blaar wil niet echt goed genezen geloof ik"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nee, het was Bolke (quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]was gelukkig niet de baas
) ! Ik bedoel: HET WAS WEL JE BAAS!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:21 schreef DJMO het volgende:
Stiekem wil je gewoon middelvinger naar ons opstekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die blaar wil niet echt goed genezen geloof ikUw ADH vitamine Worst
Het had heel goed Bolke kunnen zijn jaquote:Op donderdag 8 februari 2024 16:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, het was Bolke () ! Ik bedoel: HET WAS WEL JE BAAS!
Want was een externe die contact met mij opnam via klantcontactcentrum
Uw ADH vitamine Worst
Je kan 'm herkennen aan z'n zware koeienloeiquote:Op donderdag 8 februari 2024 16:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het had heel goed Bolke kunnen zijn jaWant was een externe die contact met mij opnam via klantcontactcentrum
Daar kijken ze bij klantcontact niet van op, want er is een afdeling die veel met boeren te maken heeftquote:Op donderdag 8 februari 2024 16:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je kan 'm herkennen aan z'n zware koeienloei
Uw ADH vitamine Worst
Als ze maar geen asbest voor je kantoor in de fik komen stekenquote:Op donderdag 8 februari 2024 16:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daar kijken ze bij klantcontact niet van op, want er is een afdeling die veel met boeren te maken heeft
Die vestiging die ermee bezig houdt hebben we daarom ergens in de Hoge Noorden gedumptquote:Op donderdag 8 februari 2024 16:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ze maar geen asbest voor je kantoor in de fik komen steken
Uw ADH vitamine Worst
Ik doe een beroep op mijn zwijgrechtquote:Op donderdag 8 februari 2024 16:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Stiekem wil je gewoon middelvinger naar ons opstekenIk heb er één en ik ben er trots op
Komt goed hoor!quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:05 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Yess![]()
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
Heel fijn!quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wel redelijk goed. Maar merk echt dat ik even weinig kan hebben. Dus kijk af en toe een serie en dan ga ik weer even een half uurtje liggen.
Het gaat in ieder geval al stukken beter als een paar dagen terug dus dat is positief.
En hoe gaat het met jou?
Te doen.Trust nobody![]()
Bijna vakantiemorgen nog 1 dagje maar vandaag eerst maar een koude pater na een zware dag
plop plop plop @Paul het is de hoogste tijd
![]()
![]()
Lekker, ga je carnaval vieren?quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:56 schreef Harrie het volgende:
Bijna vakantiemorgen nog 1 dagje maar vandaag eerst maar een koude pater na een zware dag
plop plop plop @:Paul het is de hoogste tijd
Nee ik ga alleen bier drinken en kut roepen net als normaal in het weekend zeg maar maar dan langerquote:![]()
![]()
Meer bier meer kutquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee ik ga alleen bier drinken en kut roepen net als normaal in het weekend zeg maar maar dan langer
Wachten op een kutverrassing wie weetquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
de hoeveelheid kut is nog een verrassingwaat voor kuts er uitkomt
Die iddquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:10 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
of toch liever
[ afbeelding ]![]()
![]()
geen een van tweeenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paul
![]()
ik gaan zo naaar de action een tandenborstel kopen voor wilma (en eventueel handtekeningen uitdelen aan mn fans)Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ia wel lekker, maar nee ik drink geen alcoholquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
stinkt ze zo erg uit haar smoel dat je dat voor haar moet kopen?quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:24 schreef Paul het volgende:
ik gaan zo naaar de action een tandenborstel kopen voor wilma (en eventueel handtekeningen uitdelen aan mn fans)Uw ADH vitamine Worst
Wauwwwwwwquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
stinkt ze zo erg uit haar smoel dat je dat voor haar moet kopen?
quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
stinkt ze zo erg uit haar smoel dat je dat voor haar moet kopen?
Nou nou. Doe eens aardig! Dit is de eerste keer dat hij een tandenborstel gaat kopen. Hij gebruikt normaal altijd de wc borstel van zijn moeder voor zijn eigen tandjesquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
stinkt ze zo erg uit haar smoel dat je dat voor haar moet kopen?![]()
Nog meerquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Nou nou. Doe eens aardig! Dit is de eerste keer dat hij een tandenborstel gaat kopen. Hij gebruikt normaal altijd de wc borstel van zijn moeder voor zijn eigen tandjes
https://www.at5.nl/artike(...)-lopes-in-vegastraat
In de vegastraat wonen en doen alsof je kannibaal bent. Sorry hoor, maar wat ben je dan?
droeftoeterquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:44 schreef DJMO het volgende:
In de vegastraat wonen en doen alsof je kannibaal bent. Sorry hoor, maar wat ben je dan?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Mijn sollicitatie is afgewezen. Ik heb niet de juiste werkervaring en past niet in het profiel dat ze voor ogen hebben. Beide waren geen eisen in de vacature
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
waar had je op gesolliciteerd? sorry niet meegelezen verderquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn sollicitatie is afgewezen. Ik heb niet de juiste werkervaring en past niet in het profiel dat ze voor ogen hebben. Beide waren geen eisen in de vacature
Do what you love, love what you do!![]()
Onduidelijk verhaal. F heeft die Alan omgebracht, omdat Alan had gezegd dat hij een kannibaal was. F was bang dat Alan hem zou opeten en daarom heeft F Alan maar preventief geruimd?quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:44 schreef DJMO het volgende:
In de vegastraat wonen en doen alsof je kannibaal bent. Sorry hoor, maar wat ben je dan?
Het zou raarder zijn geweest als F daarna worstjes had gemaakt van Alan, want het is tenslotte de vegastraat.![]()
Typische smoesjes als ze iemand niet willen aannemen. Vooral als het niet in de vacature staat wat ze zoeken.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Verder jammer, maar er komen waarschijnlijk meer leuke banen voorbij waar je op kunt reageren![]()
Was niet specifiek opzoek maar dit kwam toevallig voorbij en ik vond dat ik wel in het plaatje paste.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Typische smoesjes als ze iemand niet willen aannemen. Vooral als het niet in de vacature staat wat ze zoeken.
Verder jammer, maar er komen waarschijnlijk meer leuke banen voorbij waar je op kunt reageren
Nouja dan niet hè? Ze weten niet wat ze missenTrotste mama van Ambar
Zo is het!quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was niet specifiek opzoek maar dit kwam toevallig voorbij en ik vond dat ik wel in het plaatje paste.
Nouja dan niet hè? Ze weten niet wat ze missen![]()
Zo. Klaar met werken.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Binnen je huidige organisatie of een andere?quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was niet specifiek opzoek maar dit kwam toevallig voorbij en ik vond dat ik wel in het plaatje paste.
Nouja dan niet hè? Ze weten niet wat ze missenUw ADH vitamine Worst
Ik heb net friet op
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Yes ik heb gelukkig fijn werkquote:Op donderdag 8 februari 2024 16:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Bedankt voor de zorgen!![]()
Fijn om te horen dat werk je wat afleiding kan geven.
[ Bericht 0% gewijzigd door HappyCharly op 08-02-2024 19:38:45 ]Trust nobody![]()
En nu even uitbuikenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Andere. Het was in het werkveld mijn studie.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Binnen je huidige organisatie of een andere?Trotste mama van Ambar
Aww wat balen!quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn sollicitatie is afgewezen. Ik heb niet de juiste werkervaring en past niet in het profiel dat ze voor ogen hebben. Beide waren geen eisen in de vacatureTrust nobody![]()
Ja gefrituurde patat.quote:
In reepjes en zoOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
We zijn allemaal in het begin natuurlijk een vreemdeling"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wat doe je dan als ik vragen mag?quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Yes ik heb gelukkig fijn en zinvol werk![]()
gezellig juist, beetje nieuw leven enzo in de brouwerij want al dat bolk en nutteloze posts wordt ik ook wel zat.quote:
Prima spelletje, maar ok voor het lezen en posten is het wel leuk als er iemand iig nog iets van iets minder zinloos heeft te brengen als alleen een smiley of bolk ofzo Toch?Do what you love, love what you do!![]()
Nou degene die nieuw is hier, die bolkt juist alleen maar met smileys heel af en toe kan die zinnen en woorden postenquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:57 schreef kree het volgende:
[..]
gezellig juist, beetje nieuw leven enzo in de brouwerij want al dat bolk en nutteloze posts wordt ik ook wel zat.
Prima spelletje, maar ok voor het lezen en posten is het wel leuk als er iemand iig nog iets van iets minder zinloos heeft te brengen als alleen een smiley of bolk ofzo Toch?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
namen en rugnummers danquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou degene die nieuw is hier, die bolkt juist alleen maar met smileys heel af en toe kan die zinnen en woorden posten. Ik volg het niet de hele dag hier
Speklap3000quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:59 schreef kree het volgende:
[..]
namen en rugnummers dan. Ik volg het niet de hele dag hier
zwaar mijn twijfels hoe "nieuw" die is, op gevoel uitgaandequote:
Hier in dts wel maar op fok nietquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:00 schreef kree het volgende:
[..]
zwaar mijn twijfels hoe "nieuw" die is, op gevoel uitgaande"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nou ben benieuwd wat voor teksten dat dan zijnquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar volgende maand gaat ie hoogstaande teksten produceren
ik kijk uit naar zijn literaire kunstenquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar volgende maand gaat ie hoogstaande teksten producerenUw ADH vitamine Worst
owh nouja het maakt mij ook niet uit, kijk ik vul geen hele dag met dit topic, dus zie steeds stukjes.quote:
Soms is het leuk en soms denk ik boeit me niks ook.
Het is trouwens over het algemeen gezelliger als er mensen gewoon verhalen vertellen of dingen die je meemaakt of iets om discussie over te hebben?
Als dat er niet is dan haak ik meestal af wel, of moet zelf wat te vertellen hebben, maarja het raakt keertje op natuurlijk
Gesprekken zijn sowieso 10 keer leuker, dan alleen maar smileys, plaatjes of bolk posten dat klopt.. alleen mag het welquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:02 schreef kree het volgende:
[..]
owh nouja het maakt mij ook niet uit, kijk ik vul geen hele dag met dit topic, dus zie steeds stukjes.
Soms is het leuk en soms denk ik boeit me niks ook.
Het is trouwens over het algemeen gezelliger als er mensen gewoon verhalen vertellen of dingen die je meemaakt of iets om discussie over te hebben?
Als dat er niet is dan haak ik meestal af wel, of moet zelf wat te vertellen hebben, maarja het raakt keertje op natuurlijk"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
eens, maar het is ook wel het topic ervoor. dus tja gedaan en geklaagd enzo,quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gesprekken zijn sowieso 10 keer leuker, dan alleen maar smileys, plaatjes of bolk posten dat klopt.. alleen mag het wel
Maar het is volgens de regels en wet is wet. hahaha
heb het opgegeven, maar het is ook niet aan de mods om het leuker te maken maar aan de users zelfs natuurlijk.
Dus als iedereen zijn best beetje doet
kijk ik leg hem even uit, waardoor dit topic dan loopt is omdat je dan denkt zoek ander topic, maar die zijn allemaal zon dood als een pier.... Hier krijg je iig nog wat terug meestal.
en soms is dat dan ineens gezellig en soms loopt het uit in niks.\
tot zover mijn analyse van DTS
Klagen over bolk in een bolkspel is als klagen dat er tegen een bal getrapt wordt bij voetbalUw ADH vitamine Worst
klopt maar je wilt wel een leuke (voetbalwedstrijd) kijken en als de bal steeds over de lijn wordt getrapt met opzet alleen om het erover trappen, dan gaat de wedstrijd saai worden,.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:07 schreef hemarookworst het volgende:
Klagen over bolk in een bolkspel is als klagen dat er tegen een bal getrapt wordt bij voetbal
Om het maar te vergelijken
Ooit was jij ook een "vemde". Mensen komen en gaan in deze reeks en dat is goed. Van de eerste 5 posters in deze reeks is nog maar 1 persoon actief in DTS en 2 op FOK!.quote:![]()
daar heb je wel een puntquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:09 schreef kree het volgende:
[..]
klopt maar je wilt wel een leuke (voetbalwedstrijd) kijken en als de bal steeds over de lijn wordt getrapt met opzet alleen om het erover trappen, dan gaat de wedstrijd saai worden,.
Om het maar te vergelijken
hahah ik zei puntUw ADH vitamine Worst
Tering zeg, ik las dat er in Amsterdam een zaak stroofwafels verkoop voor 13 euro per stuk, maar het is tiktok viral dus toeristen kopen het gewoon
Uw ADH vitamine Worst
Een plaatje zegt toch meer dan 1000 woorden van @kree?quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gesprekken zijn sowieso 10 keer leuker, dan alleen maar smileys, plaatjes of bolk posten dat klopt.. alleen mag het wel![]()
Ligt er aan wat hij zegt..quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Een plaatje zegt toch meer dan 1000 woorden van @:kree?
De nieuwe stroopwafels van de keizerquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:13 schreef hemarookworst het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)oopwafel-van-13-euro![]()
Die zijn gekquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:12 schreef hemarookworst het volgende:
Tering zeg, ik las dat er in Amsterdam een zaak stroofwafels verkoop voor 13 euro per stuk, maar het is tiktok viral dus toeristen kopen het gewoon
quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik kijk uit naar zijn literaire kunsten![]()
Ik verveel me gruwelijk de tyfus.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik moet nog wel ff wat vertellen. Op werk vandaag en dit is typisch Katwijkers enzo. en mensen die er al jaren werken enzo.
maar zo iemand en weet bedoelt daar niks mee. maar zet dit op in de kantine. moet je nagaan het bedrijfs diee is hier meer cultureel enzo betrokken.
tja. haha er zit een neger bij maar die werkt er al 30 jaar en snapt de grap.
maarja ik zat ff zo beetje te kijken en was er toen niemand anders nieuw bij. hahaha kun je je vragen kan zoiets nog zonder meldingen.
Wat denken jullie?Do what you love, love what you do!![]()
Ik verveel me nietOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
moest wel hard lachen enzo. diegene die het afspeelde ook ff dirigeren enzo. haha typische Katwijker wel. Ik vond het wel grappig en werd allemaal hard gelachen.
Maar kan me zo voorstellen stel nou je bent iemand van kleur enzo dat je dit zo onwijs verkeerd op kunt vatten? zo is het niet bedoelt trouwens want er is geen tegenstand tegen maar gewoon grapje enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Och ja het is persoons afhankelijk of het kan.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
klopt maar het is een fijne lijn wel dit soort dingen, ik ken diegene wel enzo en weet er zit echt niks achter natuurlijk en wat hem betreft iedereen welkom hoor van wat voor afkomst.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Och ja het is persoons afhankelijk of het kan.
maar lef wel want meldpunt enzo voor dit soort dingen als iemand het verkeerd opvat dan heb je wat uit te leggen wel. aan management.Do what you love, love what you do!![]()
Ga je rob verwennnenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paul
![]()
ben er weer
Tandenborstel voor wilma gekauft en booodschapjes
Ik kreeg bijna ruzie onderweg met een puber die mij in de weg stond, maar ik kon me inhoude
dat was mn avontuurWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Kan wilma dat niet zelf kopen 🤣Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paul
![]()
We kijken er naar uit!quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar volgende maand gaat ie hoogstaande teksten produceren
Trust nobody![]()
Paul is een goede vent en doet dat gewoon evenquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Paul
![]()
Nee ze gaat vanuit huis naar carnaval en dan gelijk naar mijn huisquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Post je dit trouwens ironisch of ben je 55?quote:
Paul
![]()
ik ben zo oud als @Lovelyquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:39 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Post je dit trouwens ironisch of ben je 55?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Zal hij haar tandjes ook poetsen 😮quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:39 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Paul is een goede vent en doet dat gewoon evenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paul
![]()
huuuuuuuuh we zitten nog in mijn topicjeWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ik kink shame nietquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal hij haar tandjes ook poetsen 😮met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
langzaam dagje jaquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:40 schreef Paul het volgende:
huuuuuuuuh we zitten nog in mijn topicjemet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik heb vandaag wat minder gespamt, misschien is dat hetmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ook al was dat liedje bedoelt als protest lied, ik vind het toch een beetje dubieus om dat te draaien als grapje.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:25 schreef kree het volgende:
[..]
klopt maar het is een fijne lijn wel dit soort dingen, ik ken diegene wel enzo en weet er zit echt niks achter natuurlijk en wat hem betreft iedereen welkom hoor van wat voor afkomst.
maar lef wel want meldpunt enzo voor dit soort dingen als iemand het verkeerd opvat dan heb je wat uit te leggen wel. aan management.quote:'t Liep tegen Kerstmis, hij zocht in de stad
Of iemand voor hem soms een kamer nog had
Maar waar hij ook kwam, even keek men hem aan
Dan schudde men 'nee', en dan kon-ie weer gaan
Refren':
Hij was maar 'n neger, zo'n zwarte
Zoiets haal je niet in je huis
Omdat je 't noodlot dan tartte
Want die zwarten zijn immers niet pluis
Hij zag door de ramen de kerstbomen staan
Met glinst'rende bellen en lichtjes eraan
Hij hoorde gezang, ozo vroom en devoot
Terwijl men voor hem alle deuren goed sloot
Refren'
In 't kerkje dat noodde, daar knielde hij neer
Bij 't ruw-houten kribje, van ons Lieve Heer
Toen vroeg-ie zich af of dat kindje zo klein
Alleen maar voor blanken geboren zou zijn
Refren'![]()
Ik breng wel het beste naar boven in Paul
De lat ligt ook wel erg laagquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:42 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik breng wel het beste naar boven in Paul![]()
Paul
![]()
hoe bedoel jequote:Op donderdag 8 februari 2024 19:42 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik breng wel het beste naar boven in PaulWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Paul
![]()
Paul
![]()
Paul
![]()
* DJMO dikke stinkende ruft laat en genoeglijk toekijkt hoe iedereen wegrentIk heb er één en ik ben er trots op
POLLIk heb er één en ik ben er trots op
Ik mis Rome als optie, onterechte poll.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Tever met de auto voor maar 8 dagen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:58 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik mis Rome als optie, onterechte poll.Ik heb er één en ik ben er trots op
O, wat sneller rijden danquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Tever met de auto voor maar 8 dagen.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
nice, die steek ik in m'n pet met veren.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Als de optie nou tussen jou, Paul, en haags was geweest, dan had je makkelijk gewonnenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
klopt en dat was het ook en zo dacht ik ook, maar wetende dat het niet racistisch is bedoeld van hem kan ik er mee leven.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ook al was dat liedje bedoelt als protest lied, ik vind het toch een beetje dubieus om dat te draaien als grapje.
[..]
Maar dat zeg ik ook het is een aardige grens die je dan opzoekt als gene die dat doet, onwetend hoor dat moet ik erbij zeggen, want verkeerd was het niet bedoeld en de "neger" die erbij zat en die hem al jaren kent snapt dat.
maar mijn punt dus je kunt dat niet meer maken nu eigenlijk. En waarom eigenlijk?Do what you love, love what you do!![]()
oja kut ik zou vandaag nog naar Helmond zijn gegaanmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik ben even thuis wasjes draaien en carnavalsspullen inpakkenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
het hele liedje is bedoelt natuurlijk niet om zwarte weg te zetten, maar om het ter sprake te brengen enzo en toen al.
Dus je kunt dat als onwijs negatief zijn, naar zi was het niet bedoelt natuurlijk. En zo zie ik het ook niet. Maar lef dat zo af te spelen had die gozer wel. hahaha.
\Ik zou er mijn handen niet aan branden denk
Grote wasje? Kleine wasje?quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben even thuis wasjes draaien en carnavalsspullen inpakkenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
Forum Opties Forumhop: Hop naar: