ff naar spui lopen dan maarquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:13 schreef hemarookworst het volgende:
Op Valentijnsdag kan je gratis patat halen bij Bram Ladage
beetje ver lopen voor mij, gelukkig heb ik er 1 op 5 min lopenquote:
Vind dat zo domme dagquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:13 schreef hemarookworst het volgende:
Op Valentijnsdag kan je gratis patat halen bij Bram Ladage
Jammerquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
beetje ver lopen voor mij, gelukkig heb ik er 1 op 5 min lopen
Ja las het vanmorgen al, te gek voor woordenquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:16 schreef Harrie het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)en-afgeschaft-worden
Ik vind jou aardigquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dat zo domme dag
Waarom op een dag laten zien dat je iemand aardig, leuk of lief vindt?
Waardeer het meer als het gewoon spontaan gebeurd
Voor mij hoeft valentijnsdag niet ik hoef ook niets te hebben op die dag
Dank je wel, en ik jou lekkerquote:
knettergek zijn zequote:Op donderdag 8 februari 2024 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja las het vanmorgen al, te gek voor woorden
Straks mogen knuffelberen ook niet meer opperde iemand. Ik zei al straks moeten alle knuffeldieren weg
Klopt, maar er moet geld uit de zakken geklopt worden hequote:Op donderdag 8 februari 2024 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dat zo domme dag
Waarom op een dag laten zien dat je iemand aardig, leuk of lief vindt?
Waardeer het meer als het gewoon spontaan gebeurd
Voor mij hoeft valentijnsdag niet ik hoef ook niets te hebben op die dag
Ja als het weer onbeschrijfelijk vies smerig klote binnen is dan moet je gaan opruimenquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:19 schreef DJMO het volgende:
Wat een onbeschrijflijk vies smerig klote weer is het buiten zeg
Zo. Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Ja ik wilde met Max naar de stad en daarna lekker ergens met hem iets gaan eten.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:19 schreef DJMO het volgende:
Eens, temperaturen dichtbij de 0 en regen is echt een smerige combiquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:19 schreef DJMO het volgende:
Ja dit slaat toch helemaal nergens meer opquote:
Mensen doen het zelf.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klopt, maar er moet geld uit de zakken geklopt worden he
Ja hele volkstammen die beinvloed wordt door de commercie, dus voor bedrijven is het lucratiefquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen doen het zelf.
Aan mij verdienen ze geen cent en niemand hoeft voor mij geld uit te geven voor zo dag
Hier viel een kruising tussen natte sneeuw en regen. Ben blij dat ik weer binnen zitquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Eens, temperaturen dichtbij de 0 en regen is echt een smerige combi
DIe kruising viel hier ookquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hier viel een kruising tussen natte sneeuw en regen. Ben blij dat ik weer binnen zit
O ik dacht eerst een smiley met een stijffie en toen begon hij op de fluit te blazenquote:
Kon ik maar op m'n eigen fluit blazenquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik dacht eerst een smiley met een stijffie en toen begon hij op de fluit te blazen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |