We kijken er naar uit!quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar volgende maand gaat ie hoogstaande teksten produceren
Paul is een goede vent en doet dat gewoon evenquote:
Nee ze gaat vanuit huis naar carnaval en dan gelijk naar mijn huisquote:
Post je dit trouwens ironisch of ben je 55?quote:
ik ben zo oud als @Lovelyquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:39 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Post je dit trouwens ironisch of ben je 55?
Zal hij haar tandjes ook poetsen 😮quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:39 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Paul is een goede vent en doet dat gewoon even
ik kink shame nietquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal hij haar tandjes ook poetsen 😮
langzaam dagje jaquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:40 schreef Paul het volgende:
huuuuuuuuh we zitten nog in mijn topicje
Ook al was dat liedje bedoelt als protest lied, ik vind het toch een beetje dubieus om dat te draaien als grapje.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:25 schreef kree het volgende:
[..]
klopt maar het is een fijne lijn wel dit soort dingen, ik ken diegene wel enzo en weet er zit echt niks achter natuurlijk en wat hem betreft iedereen welkom hoor van wat voor afkomst.
maar lef wel want meldpunt enzo voor dit soort dingen als iemand het verkeerd opvat dan heb je wat uit te leggen wel. aan management.
quote:'t Liep tegen Kerstmis, hij zocht in de stad
Of iemand voor hem soms een kamer nog had
Maar waar hij ook kwam, even keek men hem aan
Dan schudde men 'nee', en dan kon-ie weer gaan
Refren':
Hij was maar 'n neger, zo'n zwarte
Zoiets haal je niet in je huis
Omdat je 't noodlot dan tartte
Want die zwarten zijn immers niet pluis
Hij zag door de ramen de kerstbomen staan
Met glinst'rende bellen en lichtjes eraan
Hij hoorde gezang, ozo vroom en devoot
Terwijl men voor hem alle deuren goed sloot
Refren'
In 't kerkje dat noodde, daar knielde hij neer
Bij 't ruw-houten kribje, van ons Lieve Heer
Toen vroeg-ie zich af of dat kindje zo klein
Alleen maar voor blanken geboren zou zijn
Refren'
De lat ligt ook wel erg laagquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:42 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik breng wel het beste naar boven in Paul
hoe bedoel jequote:Op donderdag 8 februari 2024 19:42 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik breng wel het beste naar boven in Paul
Ik mis Rome als optie, onterechte poll.quote:
Tever met de auto voor maar 8 dagen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:58 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik mis Rome als optie, onterechte poll.
O, wat sneller rijden danquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Tever met de auto voor maar 8 dagen.
nice, die steek ik in m'n pet met veren.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Als de optie nou tussen jou, Paul, en haags was geweest, dan had je makkelijk gewonnen
klopt en dat was het ook en zo dacht ik ook, maar wetende dat het niet racistisch is bedoeld van hem kan ik er mee leven.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ook al was dat liedje bedoelt als protest lied, ik vind het toch een beetje dubieus om dat te draaien als grapje.
[..]
Grote wasje? Kleine wasje?quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben even thuis wasjes draaien en carnavalsspullen inpakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |