Ten eerste dit.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:16 schreef herverwijderd het volgende:
Ik ben single dus hoef gelukkig met dat soort dingen geen rekening te houden.
Dit dusquote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:40 schreef Karina het volgende:
Ik vind het gewoon stom. Alles is duurder omdat het zogenaamd een Valentijnsdingetje is, paar dagen later kost het opeens nog maar de helft.
Ja. Nee. Leuk. Dat heb ik met mijn vader gezien.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:04 schreef Speedfight het volgende:
Ik heb wel een kleinigheidje, iets persoonlijks.
Kleine moeite, t is toch een beetje kaal als je t negeert? Al haal je maar een bloemetje.
Hahahaquote:Op zondag 4 februari 2024 16:52 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja. Nee. Leuk. Dat heb ik met mijn vader gezien.
Die dacht ook eens een bloemetje mee te nemen.
Het eerste wat mijn moeder vroeg was: 'wat heb je gedaan?'
Niet gelogen of verzonnen.
Hij was meteen genezen
quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:14 schreef hemarookworst het volgende:
Gratis patat halen bij Bram Ladage
Van mij hoeeft mijn partner die dag niets te doenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:04 schreef flyguy het volgende:
Binnen twee weken is het weer zo ver. Valentijnsdag.
Mensen die het hier negeren, een bloemetje halen of het groots aanpakken?
Persoonlijk zou ik er het liefst niks meedoen, maar wanneer vrouwlief die dag op social media kijkt, dan moet ze niks van andere vrouwen zien. Gebeurt helaas dus wel...
Zijn er ook mensen die hier intense van genieten?
Ontzettend zenuwachtig. Vooral omdat ik weet dat Lilak wat bedacht heeft en ik nog niks heb.quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:24 schreef Speedfight het volgende:
Enenen zijn jullie al zenuwachtig?
Wij vieren t zaterdag al omdat we niet samenwonen.
Dat zal Speedy leuk vindenquote:Op zondag 11 februari 2024 10:27 schreef dud0r het volgende:
Misschien dat ik de top 10 dames in m'n whatsapp lijst allemaal een kaartje stuur. Dat is ook wel lief om te doen![]()
ik heb speedy haar nummer nietquote:
Houden we zoquote:
Neequote:Op maandag 12 februari 2024 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
Klopt het dat mensen die nooit wat krijgen hier “onzin” roepen?
Precies die ene dag moet alles extra duur zijn omdat er dan lekker veel geld aan verdiend kan worden, maar nee dat ligt natuurlijk aan de gierige Hollander. Doe even normaal zeg.....quote:Op maandag 12 februari 2024 23:44 schreef Elan het volgende:
Altijd een mooi boeket.
Juist dat verse bloemen die dag duurder zijn moet extra reden zijn om wat voor je meisje mee te nemen om je waardering te tonen. Stel gierige Hollanders.
Beetje late topickick. Niet nodig toch, of ben je teleurgesteld dat je niets gehad hebt?quote:
2 dagen later is al een late kick? En ik hoef ook niets, ik heb alles al wat ik nodig hebquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beetje late topickick. Niet nodig toch, of ben je teleurgesteld dat je niets gehad hebt?
quote:Op maandag 12 februari 2024 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
Klopt het dat mensen die nooit wat krijgen hier “onzin” roepen?
quote:Een grote groep Nederlanders vindt Valentijnsdag commerciële onzin – om precies te zijn 67 procent. Dat betekent overigens niet dat deze groep geen Valentijnsdag viert, benadrukt Baart. Een groot deel hiervan viert het feest alsnog.
https://www.ad.nl/geld/va(...)al-aan-mee~a85a723f/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |