quote:
Thanks voor het delenquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het begon met een droom over een ex. Daarna voelde ik me hartstikke eenzaam en kon haar niet meer uit mijn hoofd krijgen. Dit is een ex vanaf toen ik 18 was 19 jaar geleden. Niet gezond dus. Heb er nog steeds een beetje last van maar gaat de goede kant op.
Die ex was ook het onderwerp tijdens mijn 2e heftige psychose. Vandaar dat ik me zorgen maak.
No problemo.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Thanks voor het delen![]()
Begrijp dat je je dan even zorgen maakt. Is er dan n begeleider met wie je even kunt sparren over medicatie etc?
Rustig aan dan..quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
No problemo.
Naja in principe wel maar die is altijd hartstikke druk. Moet gewoon vooral veel rusten op het moment. Ben helemaal op merk ik.
ALs je dat voelt moet je het ook gewoon doen, naar je lijf luisteren is het beste wat je doen kanquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
No problemo.
Naja in principe wel maar die is altijd hartstikke druk. Moet gewoon vooral veel rusten op het moment. Ben helemaal op merk ik.
Wel redelijk goed. Maar merk echt dat ik even weinig kan hebben. Dus kijk af en toe een serie en dan ga ik weer even een half uurtje liggen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Rustig aan dan..
Hoe gaat het vandaag?
Leeft B&H nog? Het was toch een faphoekje van 1 user die ermee gestopt is?quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:41 schreef Speklap3000 het volgende:
Paul gaat het hier dalijk over hebben:
[ afbeelding ]
geen idee, zag 't in nieuwe topicsquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Leeft B&H nog? Het was toch een faphoekje van 1 user die ermee gestopt is?
Heb er niets meequote:
Am of C of G akkoord?quote:
Heb liever smileys hoef ik niet zo te scrollenquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:50 schreef Speklap3000 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
C
[ afbeelding ]
Als dat geen neuken wordtquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:52 schreef Paul het volgende:
Danny reageerde in mn weblogje, hij houdt van mij
Lekkuhhhquote:
Frontpage doet het hier niet kom er niet opquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:52 schreef Paul het volgende:
Danny reageerde in mn weblogje, hij houdt van mij
lekker hier blijven bolken dusquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Frontpage doet het hier niet kom er niet op
bij mij is die ook traag vandaagquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Frontpage doet het hier niet kom er niet op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |