Daar ga ik wel vanuitquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch. Hopelijk zijn jullie tegen die tijd allebei voldoende opgeknapt
Ja is wel te hopenquote:
Speklap sputtert de hele dagquote:
Hij heeft last van sputter poep?quote:
Nee, lekker sputteren in de panquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij heeft last van sputter poep?![]()
Na de laatste controle op 7 maart ga ik weer beginnen met wandelen. Gelukkig heb ik ook nog 20 fysio behandelingen tegoed van de verzekering. Dus kan het onder begeleiding weer goed oppakken.quote:
Mag je alles weer doen?quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Na de laatste controle op 7 maart ga ik weer beginnen met wandelen. Gelukkig heb ik ook nog 20 fysio behandelingen tegoed van de verzekering. Dus kan het onder begeleiding weer goed oppakken.
Ga boos tütteren, dat zal ze leren!quote:
dat zit in mijn koeltoerquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga boos tütteren, dat zal ze leren!![]()
Zat daar niet je bleie Tütter?quote:
Laatst wel frietje waterfiets gehad, ram onhandig.quote:
Dat hoor ik 7 maart wel. Volgende week eerst controle bij de fysio voor m'n schoudersquote:
Nog even afwachten dus.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat hoor ik 7 maart wel. Volgende week eerst controle bij de fysio voor m'n schouders
Het begon met een droom over een ex. Daarna voelde ik me hartstikke eenzaam en kon haar niet meer uit mijn hoofd krijgen. Dit is een ex vanaf toen ik 18 was 19 jaar geleden. Niet gezond dus. Heb er nog steeds een beetje last van maar gaat de goede kant op.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat fijn dat je dat zelf doorhebt. Als je wil delen, wat voor klachten zijn dat dan?
Dat is jouw mening, en die respecteer ikquote:
Ohja, met welke lolkloon ik wilde postenquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:16 schreef Speklap3000 het volgende:
Eerst even goed nadenken welke act je wil voeren.
Dit is mijn enige account, dat is echt fantastischquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ohja, met welke lolkloon ik wilde posten
Nee dat is de mening van @HappyCharlyquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:15 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, en die respecteer ik
Dat is HappyCharly's mening, en die respecteer ikquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee dat is de mening van @:HappyCharly
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |