Ik was soep aan het opwarmen, maar toen belde de baas en vergeten de kookplaat uit te zetten. Dus de soep veranderde in lavaquote:
Ja dat is zeker lastig maar voordeel is ook als de ene er niet is de andere er wel is toch?quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:28 schreef DJMO het volgende:
Vakanties plannen is best lastig met Kindern die in verschillende regio's op school zitten en hun eigen vakantie data hebben. Ik wil namelijk ook weg zodra zij weg zijn, zodat ik het gemis van bezoek niet zo erg voel.
oei oei oeiquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik was soep aan het opwarmen, maar toen belde de baas en vergeten de kookplaat uit te zetten. Dus de soep veranderde in lava
Andersom is ook niet echt lekkerquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:45 schreef Dotteke het volgende:
Mij eerste willen slaan dan een kusje en dan kotsen op mij
kinky tochquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:45 schreef Dotteke het volgende:
Mij eerste willen slaan dan een kusje en dan kotsen op mij
Hij pakt het wel slim aanquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Andersom is ook niet echt lekker
Meer stinkyquote:
Dit keer is het wat makkelijker. Ik ben er achter dat @Papabear in week 32 en 33 weg is, en pleegouders in week 31, 32 en 33.dus mooie overlap waardoor ik zonder schuldgevoel naar een van de kinderen ook in week 32 en 33 weg kan voor de dmt.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is zeker lastig maar voordeel is ook als de ene er niet is de andere er wel is toch?
ALsof ze het afgestemd hebbenquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dit keer is het wat makkelijker. Ik ben er achter dat @:papabear in week 32 en 33 weg is, en pleegouders in week 31, 32 en 33.dus mooie overlap waardoor ik zonder schuldgevoel naar een van de kinderen ook in week 32 en 33 weg kan voor de dmt.
Wat fijn dat je dat zelf doorhebt. Als je wil delen, wat voor klachten zijn dat dan?quote:Op donderdag 8 februari 2024 07:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, begon weer een beetje psychotisch te worden.
Het gaat toch veel te hard met de afbouw. En dan dronk ik ook nog eens veel te veel koffie erbij.
Kreeg weer allemaal rand psychotische klachten.
Dus nu even een tijdje op hetzelfde dosis blijven en aansterken.
Jep. Wel zo makkelijk.quote:
Ja toch. Hopelijk zijn jullie tegen die tijd allebei voldoende opgeknaptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |