Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey KWquote:
![]()
![]()
Goed. Er zijn nieuwe vroege vogels bij gekomen. Hoe is het met jou?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah gezellig! Hier gaat het ook weer een stuk beter. Gisteren lekker uit eten geweest.quote:Op donderdag 8 februari 2024 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed. Er zijn nieuwe vroege vogels bij gekomen. Hoe is het met jou?
Fractalisme - The Architecture of Reality
https://fractalisme.nl![]()
Halverwege season 3 van de normale.quote:Op donderdag 8 februari 2024 07:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Goed goed. Hoe ver ben je met Narcos?
Dan nog 3 seizoenen Narcos: Mexico.
Pracht serie.Fractalisme - The Architecture of Reality
O ging het even niet goed dan?quote:Op donderdag 8 februari 2024 07:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah gezellig! Hier gaat het ook weer een stuk beter. Gisteren lekker uit eten geweest.
Lekker uit etenis altijd goed
Zekers. Daarna Griselda?quote:Op donderdag 8 februari 2024 07:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Halverwege season 3 van de normale.
Dan nog 3 seizoenen Narcos: Mexico.
Pracht serie.![]()
Zag die ook op videoland staan, lijkt mij niets voor mij in ieder gevalquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nope, begon weer een beetje psychotisch te worden.quote:Op donderdag 8 februari 2024 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ging het even niet goed dan?
Lekker uit etenis altijd goed
Het gaat toch veel te hard met de afbouw. En dan dronk ik ook nog eens veel te veel koffie erbij.
Kreeg weer allemaal rand psychotische klachten.
Dus nu even een tijdje op hetzelfde dosis blijven en aansterken.Fractalisme - The Architecture of Reality
Heb ik al gezien!quote:
Narcos en Mexico ook al maar ben opnieuw begonnen.Fractalisme - The Architecture of Reality
o dat is niet fijn om te horen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 07:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, begon weer een beetje psychotisch te worden.
Het gaat toch veel te hard met de afbouw. En dan dronk ik ook nog eens veel te veel koffie erbij.
Dus nu even een tijdje op hetzelfde dosis blijven en aansterken.Jammer. Beter blijf je dan inderdaad even op deze dosis
Ik had al eerder gezegd dat ik een tablet per keer minderen best veel vond.
Een kwart per keer gaat veel beter ( mijn ervaring)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thanks Dot!quote:Op donderdag 8 februari 2024 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
o dat is niet fijn om te horen.Jammer. Beter blijf je dan inderdaad even op deze dosis
Ik had al eerder gezegd dat ik een tablet per keer minderen best veel vond.
Een kwart per keer gaat veel beter ( mijn ervaring)![]()
Ja je had helemaal gelijk. Maar zo stond het wel in het schema maar iets te hard voor mij dus.
Maar ga wel door met mijn plannen. Morgenvroeg of rond de middag ga ik beginnen met zwemmen. (Maar ook daar moet ik oppassen heb altijd de neiging door te schieten dus ik begin met een half uurtje per keer)Fractalisme - The Architecture of Reality
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-02-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Speklap3000 / 1690 / +279 / +14 / 2632 / 3100
2. devzero / 744 / +159 / +54 / 287 / 444
3. JustinK / 287 / +99 / +30 / 535 / 696
4. mario390 / 283 / +14 / +117 / 75 / 162
5. Harrie / 266 / +23 / +63 / 437 / 599
6. KillemWieft / 265 / +37 / +59 / 107 / 186
7. KoningWouter / 237 / +9 / +1 / 201 / 271
8. HappyCharly / 227 / +6 / +0 / 443 / 568
9. Mazikeen / 212 / +0 / +0 / 357 / 446
10. DerRabbit / 186 / +45 / +32 / 271 / 342
11. Paul / 166 / +30 / +0 / 572 / 709
12. Mickytjuh / 157 / +60 / +13 / 317 / 407
13. kree / 111 / +0 / +0 / 205 / 268
14. hemarookworst / 109 / +14 / +0 / 153 / 203
15. gebrokenglas / 95 / +0 / +0 / 48 / 75
16. Shii / 91 / +31 / +0 / 88 / 131
17. Rob / 78 / +6 / +0 / 101 / 127
18. ToT / 72 / +0 / +0 / 251 / 296
19. M_0_0_N / 71 / +0 / +0 / 366 / 427
20. DJMO / 52 / +10 / +0 / 71 / 101SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Top zat daar net aan te denken of de plannen die je had nog wel door gingen nu.quote:Op donderdag 8 februari 2024 07:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Thanks Dot!![]()
Ja je had helemaal gelijk. Maar zo stond het wel in het schema maar iets te hard voor mij dus.
Maar ga wel door met mijn plannen. Morgenvroeg of rond de middag ga ik beginnen met zwemmen. (Maar ook daar moet ik oppassen heb altijd de neiging door te schieten dus ik begin met een half uurtje per keer)![]()
Wel fijn dat je je er van bewust bent. Hoop dat je je er aan kan houden.
ZOu je er last van krijgen als je langer zou gaan zwemmen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja heb dat wel vaker gehad. Ben eerder met "goede plannen" bezig geweest (10 jaar geleden of zo) en toen ging ik meteen een uur keihard zwemmen. Kreeg toen ook randpsychotische klachten. Dus nu rustig opbouwen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Top zat daar net aan te denken of de plannen die je had nog wel door gingen nu.![]()
Wel fijn dat je je er van bewust bent. Hoop dat je je er aan kan houden.
ZOu je er last van krijgen als je langer zou gaan zwemmen?
Voordeel is dat ik me toen wel enorm goed voelde na 3 maanden zwemmen.Fractalisme - The Architecture of Reality
Is Netflix serie toch?quote:Op donderdag 8 februari 2024 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag die ook op videoland staan, lijkt mij niets voor mij in ieder geval![]()
Vind het oprecht vervelend dat je hier mee kampt KWquote:Op donderdag 8 februari 2024 07:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja heb dat wel vaker gehad. Ben eerder met "goede plannen" bezig geweest (10 jaar geleden of zo) en toen ging ik meteen een uur keihard zwemmen. Kreeg toen ook randpsychotische klachten. Dus nu rustig opbouwen.
Voordeel is dat ik me toen wel enorm goed voelde na 3 maanden zwemmen.
Ik hoop dat je door te gaan zwemmen je zelf nog beter gaat voelen.
Wetende wat je weet hoop ik dat je je aan dat hald uurtje houdt
Misschien dat je na een paar weken iets langer kan gaan zwemmen. Of met een tussen pauze even een kopje koffie drinken en dan nog een kwartiertje of zo. Weet niet of je dan ook die rand klachten gaat krijgen. zo wel dan zeker niet doen en lekker bij dat half uurtje blijven.
Maar eerst maar eens zien hoe dit gaatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is wel van de makers van Narcos. En die is in ieder geval wel Netflix Original.quote:Fractalisme - The Architecture of Reality
Geen idee nnetflix of video land een van de tweequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tja het is niet anders. Is ook erg rot maar ja wat doe je er aan. Zo heeft iedereen wel wat.quote:Op donderdag 8 februari 2024 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het oprecht vervelend dat je hier mee kampt KW
Ik hoop dat je door te gaan zwemmen je zelf nog beter gaat voelen.
Wetende wat je weet hoop ik dat je je aan dat hald uurtje houdt
Misschien dat je na een paar weken iets langer kan gaan zwemmen. Of met een tussen pauze even een kopje koffie drinken en dan nog een kwartiertje of zo. Weet niet of je dan ook die rand klachten gaat krijgen. zo wel dan zeker niet doen en lekker bij dat half uurtje blijven.
Maar eerst maar eens zien hoe dit gaat
Precies. Deze week is sowieso al pittig voor mij met 2 etentjes. Maar heb nu besloten thuis voorlopig geen koffie meer te drinken en dat gaat de goede kant op. Slaap wel 18 uur per dag of zo maar ik moet echt even aansterken.
Heb zelfs al ingebouwd dat als het morgen niet gaat ik wel volgende week begin met zwemmen. Het hoeft ook allemaal niet vandaag op morgen. Wil ook nog naar de kapper voor zaterdag.
Maar goed wat me ook wel goed doet is dat mn ma terug is uit Spanje voor een weekje, daar ga ik na het ophalen van de medicatie altijd even een kopje koffie drinken. Dat doet me wel goed.Fractalisme - The Architecture of Reality
Alles op je eigen tempo doen, je voelt het zelf het beste aanquote:Op donderdag 8 februari 2024 07:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Tja het is niet anders. Is ook erg rot maar ja wat doe je er aan. Zo heeft iedereen wel wat.
Precies. Deze week is sowieso al pittig voor mij met 2 etentjes. Maar heb nu besloten thuis voorlopig geen koffie meer te drinken en dat gaat de goede kant op. Slaap wel 18 uur per dag of zo maar ik moet echt even aansterken.
Heb zelfs al ingebouwd dat als het morgen niet gaat ik wel volgende week begin met zwemmen. Het hoeft ook allemaal niet vandaag op morgen. Wil ook nog naar de kapper voor zaterdag.
Maar goed wat me ook wel goed doet is dat mn ma terug is uit Spanje voor een weekje, daar ga ik na het ophalen van de medicatie altijd even een kopje koffie drinken. Dat doet me wel goed.
Heb je al eens caffiëne vrije koffie geprobeerd? Misschien kan je daar wel tegen en echt het is heel goed te drinkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bedankt voor de tip maar dan drink in liever thee. Koffie drink ik eerlijk gezegd puur voor het oppeppende gevoel niet omdat ik het zo lekker vind.quote:Op donderdag 8 februari 2024 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles op je eigen tempo doen, je voelt het zelf het beste aan
Heb je al eens caffiëne vrije koffie geprobeerd? Misschien kan je daar wel tegen en echt het is heel goed te drinken
Maar debiel als ik ben dronk ik de afgelopen weken mss wel 15-20 kopjes koffie per dag. Dat ging niet echt lekker dus. Nu drink ik zo bij mijn ma een paar kopjes en dan ga ik de rest van de dag rusten.Fractalisme - The Architecture of Reality
O dan is het een ander verhaal, dacht dat je het ook lekker vond. Zelf ben ik geen thee drinken, vind het niet lekker.quote:Op donderdag 8 februari 2024 07:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip maar dan drink in liever thee. Koffie drink ik eerlijk gezegd puur voor het oppeppende gevoel niet omdat ik het zo lekker vind.
Maar debiel als ik ben dronk ik de afgelopen weken mss wel 15-20 kopjes koffie per dag. Dat ging niet echt lekker dus. Nu drink ik zo bij mijn ma een paar kopjes en dan ga ik de rest van de dag rusten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja vind het een paar kopjes ook wel echt lekker hoor. Maar in de hoeveelheden dat ik het aan het weg tanken was was het eigenlijk niet echt lekker meer maar gewoon dwangmatig.quote:Op donderdag 8 februari 2024 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan is het een ander verhaal, dacht dat je het ook lekker vond. Zelf ben ik geen thee drinken, vind het niet lekker.
(sinds mijn 2e zware psychose heb ik last van dwangklachten heel vervelend, ook heel veel last van gehad de afgelopen tijd)Fractalisme - The Architecture of Reality
Nope, daarom ben ik daar nu al 4 dagen vanaf. Drink er nu nog maar een paar 's ochtends.quote:Op donderdag 8 februari 2024 07:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Zoveel koffie is niet gezond hoorFractalisme - The Architecture of Reality
Ik ga even naar de apotheek en boodschappen doen. Tot straks.
Fractalisme - The Architecture of Reality
O ook dat nog. ALsof het ene nog niet genoeg was.quote:Op donderdag 8 februari 2024 07:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja vind het een paar kopjes ook wel echt lekker hoor. Maar in de hoeveelheden dat ik het aan het weg tanken was was het eigenlijk niet echt lekker meer maar gewoon dwangmatig.
(sinds mijn 2e zware psychose heb ik last van dwangklachten heel vervelend, ook heel veel last van gehad de afgelopen tijd)
Ik hoop dat je in ieder geval goede hulp hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tot strakkies KW en een extra dikkequote:Op donderdag 8 februari 2024 07:49 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga even naar de apotheek en boodschappen doen. Tot straks.knuffel
Hoe was je nacht?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
He bah, das stom.
Ik ben vaak wakker geweest
Want ik ben veel te vrolijkOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ook al een slechte slaper?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is wel het beste, voor iedereenquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar heb gewoon minimaal 8 uur slaap nodig
Ja het lukt alleen niet altijdquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel het beste, voor iedereen![]()
Ik kan mij niet eens meer herinneren wanneer ik 8 uur geslapen hebquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Aiquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan mij niet eens meer herinneren wanneer ik 8 uur geslapen hebHoe lang slaap jij meestal dan?
![]()
Ik slaap pngeveer 2 a 3 uurtjes achter elkaar daarna ben ik regelmatig wakker en lig dan te draaien en te woelen. TOt mijn lijf zeer gaat doen en dan stap ik er uit, meestal is dat tegen de klok van 3 uur 3.30 uurquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
AiHoe lang slaap jij meestal dan?
Oh dat is wel vervelend. En ga je dan later nog wel terug voor een (kort) dutje?quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik slaap pngeveer 2 a 3 uurtjes achter elkaar daarna ben ik regelmatig wakker en lig dan te draaien en te woelen. TOt mijn lijf zeer gaat doen en dan stap ik er uit, meestal is dat tegen de klok van 3 uur 3.30 uur![]()
Nope. Eens in de zoveel tijd ben ik ineens smiddags zo moe dat ik net op tijd bij de bank ben om daar op te plofffen en in slaap te vallen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dat is wel vervelend. En ga je dan later nog wel terug voor een (kort) dutje?
Maar ik wil er niet aan wennen om overdag te gaan slapenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pfoe ik zou dat niet trekken hoorquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope. Eens in de zoveel tijd ben ik ineens smiddags zo moe dat ik net op tijd bij de bank ben om daar op te plofffen en in slaap te vallen.
Maar ik wil er niet aan wennen om overdag te gaan slapen![]()
![]()
Ik soms ook niet.quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Pfoe ik zou dat niet trekken hoor
Als ik een corona spuit heb gehad slaap ik een nacht echt heel goed
Dacht dat je weet in slaap was gekukkeldquote:
Maar om die nou elke dag te halen...quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik soms ook niet.
Als ik een corona spuit heb gehad slaap ik een nacht echt heel goed![]()
![]()
Nee moest ff autorijdenquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat je weet in slaap was gekukkeldmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Redelijk, maar niet zo druk als gisteren.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Nee, liever nietquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar om die nou elke dag te halen...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan kan je inderdaad beter maar niet bolkenquote:
En zo is hetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
krijg er van langs met de roe
![]()
Eigenlijk is het niet eerlijk zo derde of tweede schermquote:Je krijgt gelijk te zien wanneer iemand post.
Dat heb je niet als je het met 1 scherm doet. Of je moet steeds in de gaten houden of er een 1 boven in verschijnt. Maar ik zie dat niet als ik met andere dingen bezig benWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met andere dingen bezig zijnhoe durf je
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Reageer je nu op jezelf?quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eigenlijk is het niet eerlijk zo derde of tweede schermJe krijgt gelijk te zien wanneer iemand post.
Dat heb je niet als je het met 1 scherm doet. Of je moet steeds in de gaten houden of er een 1 boven in verschijnt. Maar ik zie dat niet als ik met andere dingen bezig ben
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Erg he ik ga mij ook schamenquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Met andere dingen bezig zijnhoe durf je
Ergens gaat er iets niet goedquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee joh heb ik ook wel gehad twee schermen was in de tijd van Utopia roen ik Streamverslagen maakte Had ik er een voor de stream en een voor de te typenquote:
Hebnu wel een ipad naast mij staan met de stream van BB maar ( ben mod op BB ) dus moet wel een beetje weten waar het om gaatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
3 is minimumquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee joh heb ik ook wel gehad twee schermen was in de tijd van Utopia roen ik Streamverslagen maakte Had ik er een voor de stream en een voor de te typen
Hebnu wel een ipad naast mij staan met de stream van BB maar ( ben mod op BB ) dus moet wel een beetje weten waar het om gaatmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Moet er niet aan denken. Maar zal wel met je werk te maken hebben.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er is concurrentie onderweg Justin komt er aanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken. Maar zal wel met je werk te maken hebben.
Lekker bakkie thnx 😘Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
O Bolkie bolkieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DIe komt uit de krant, stond er van de week al inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
krant, bestaat dat nog?quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:42 schreef Dotteke het volgende:
DIe komt uit de krant, stond er van de week al inUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Online krant, maar ze schijnen nog te bestaan de papieren krantenquote:
Groentewinkel is eindelijk heropend, die vage tandarts ernaast is verdwenen dus dubbel zo groot
Uw ADH vitamine Worst
Whyquote:
O dat is wel fijn, hier zijn de groente boer en de slager verdwenen helaasquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:47 schreef hemarookworst het volgende:
Groentewinkel is eindelijk heropend, die vage tandarts ernaast is verdwenen dus dubbel zo grootWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
maar wel vage tandartspraktijken?quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel fijn, hier zijn de groente boer en de slager verdwenen helaasUw ADH vitamine Worst
Niets moetquote:zeker bolken niet
Dat was wel een lekkereEEn hemawurstjuh bolk
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
ook vandaag kan je weer geniten van 2 carnavalskrakers
Veel plezier allemaal!Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
nee hoor, je kan ook verder leven na gekraakt te zijnquote:Uw ADH vitamine Worst
Waarom werken als je ook de hele dag kunt bolken?Trotste mama van Ambar
Paul
![]()
Paul
![]()
echte bazen gaan hele dag beetje bolken terwijl ze lekker salaris opstrijkenUw ADH vitamine Worst
KoffieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sowieso spelletjes die puur om het posten gaanquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:15 schreef Paul het volgende:
deze topic
SPL / Post hier zo vaak mogelijk om 11:11 #17 Hier verder
Paul
![]()
Op kantoor is het ook leuk om flink te kreunen terwijl ik een boomstam eruit pers en de volgende gebruiker flauwvaltquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:24 schreef Speklap3000 het volgende:
Oost West, thuis schijt het best.Uw ADH vitamine Worst
Dat magquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Op kantoor is het ook leuk om flink te kreunen terwijl ik een boomstam eruit pers en de volgende gebruiker flauwvalt
hoezo?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:36 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wat moet de middelbare school een hel voor hem zijn geweest.Uw ADH vitamine Worst
hoezo?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:44 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik vind hoezo? een behoorlijk filosofische vraagstelling.Uw ADH vitamine Worst
22.22 is er ook alquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:15 schreef Paul het volgende:
deze topic
Het zijn van die postkrikop topics die telsteppeltjes optellen, aftrekken, touwtrekken 1, 2, 3, 3, 4, 5, 6 5, ,4 5, 6, 7, 8, 9, 8, 7, 6, etc etcquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
tijd voor topics met alle dubbele getallenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paul
![]()
Aloa wil denk ik Haags inhalen in de top 500quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zijn van die postkrikop topics die telsteppeltjes optellen, aftrekken, touwtrekken 1, 2, 3, 3, 4, 5, 6 5, ,4 5, 6, 7, 8, 9, 8, 7, 6, etc etc
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
klopt, maar ja moeten zij lekker doen als ze dat leuk vinden/levenloos genoeg zijnquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zijn van die postkrikop topics die telsteppeltjes optellen, aftrekken, touwtrekken 1, 2, 3, 3, 4, 5, 6 5, ,4 5, 6, 7, 8, 9, 8, 7, 6, etc etc
Uw ADH vitamine Worst
@JustinK kan er ook wat van.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Aloa wil denk ik Haags inhalen in de top 500Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O ja van mij mogen ze hoor, lekker doen wat je niet laten kanquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
klopt, maar ja moeten zij lekker doen als ze dat leuk vinden/levenloos genoeg zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kan idd beter een act opvoeren dan in tel topics postenquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:15 schreef Paul het volgende:
deze topic
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je kan idd beter een act opvoeren dan in tel topics posten![]()
![]()
Waarom? Hij mag toch ook tellen?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je kan idd beter een act opvoeren dan in tel topics postenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik was sarcastisch naar Paul toe, die loopt te miepen over dat @aloa in tel topic post.. maar dat je beter daar kan posten dan een act opvoeren wat @Paul dus doetquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom? Hij mag toch ook tellen?"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Wat is beter, dat is voor een ieder weer andersquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch naar Paul toe, die loopt te miepen over dat @:aloa in tel topic post.. maar dat je beter daar kan posten dan een act opvoeren wat @:paul dus doet
Dat is wat ik vindquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is beter, dat is voor een ieder weer anders"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Als aandachtshoer zijn geen act is, heb je dan een probleemquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch naar Paul toe, die loopt te miepen over dat @:aloa in tel topic post.. maar dat je beter daar kan posten dan een act opvoeren wat @:paul dus doet![]()
![]()
Zo triest iddquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zijn van die postkrikop topics die telsteppeltjes optellen, aftrekken, touwtrekken 1, 2, 3, 3, 4, 5, 6 5, ,4 5, 6, 7, 8, 9, 8, 7, 6, etc etc![]()
![]()
Paul
![]()
hai schatquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch naar Paul toe, die loopt te miepen over dat @:aloa in tel topic post.. maar dat je beter daar kan posten dan een act opvoeren wat @:paul dus doetWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dat weet ik nietquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als aandachtshoer zijn geen act is, heb je dan een probleem"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
quote:
Kwaliteitquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Gelukkig doen we dat hier niet. Hier alleen maar kwaliteitsposts.![]()
![]()
Vakanties plannen is best lastig met Kindern die in verschillende regio's op school zitten en hun eigen vakantie data hebben. Ik wil namelijk ook weg zodra zij weg zijn, zodat ik het gemis van bezoek niet zo erg voel.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Kwaliteit verwachten in ONZquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Gelukkig doen we dat hier niet. Hier alleen maar kwaliteitsposts.
Uw ADH vitamine Worst
Niet?quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kwaliteit verwachten in ONZ![]()
![]()
Ik was soep aan het opwarmen, maar toen belde de baas en vergeten de kookplaat uit te zetten. Dus de soep veranderde in lavaquote:Trotste mama van Ambar
Ja dat is zeker lastig maar voordeel is ook als de ene er niet is de andere er wel is toch?quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:28 schreef DJMO het volgende:
Vakanties plannen is best lastig met Kindern die in verschillende regio's op school zitten en hun eigen vakantie data hebben. Ik wil namelijk ook weg zodra zij weg zijn, zodat ik het gemis van bezoek niet zo erg voel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Mij eerste willen slaan dan een kusje en dan kotsen op mij
oei oei oeiquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik was soep aan het opwarmen, maar toen belde de baas en vergeten de kookplaat uit te zetten. Dus de soep veranderde in lavaUw ADH vitamine Worst
Andersom is ook niet echt lekkerquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:45 schreef Dotteke het volgende:
Mij eerste willen slaan dan een kusje en dan kotsen op mij![]()
![]()
kinky tochquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:45 schreef Dotteke het volgende:
Mij eerste willen slaan dan een kusje en dan kotsen op mijmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Hij pakt het wel slim aanquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Andersom is ook niet echt lekker
Meer stinkyquote:
Dit keer is het wat makkelijker. Ik ben er achter dat @Papabear in week 32 en 33 weg is, en pleegouders in week 31, 32 en 33.dus mooie overlap waardoor ik zonder schuldgevoel naar een van de kinderen ook in week 32 en 33 weg kan voor de dmt.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is zeker lastig maar voordeel is ook als de ene er niet is de andere er wel is toch?Ik heb er één en ik ben er trots op
ALsof ze het afgestemd hebbenquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dit keer is het wat makkelijker. Ik ben er achter dat @:papabear in week 32 en 33 weg is, en pleegouders in week 31, 32 en 33.dus mooie overlap waardoor ik zonder schuldgevoel naar een van de kinderen ook in week 32 en 33 weg kan voor de dmt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat fijn dat je dat zelf doorhebt. Als je wil delen, wat voor klachten zijn dat dan?quote:Op donderdag 8 februari 2024 07:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, begon weer een beetje psychotisch te worden.
Dus nu even een tijdje op hetzelfde dosis blijven en aansterken.♡♡♡♡![]()
Jep. Wel zo makkelijk.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja toch. Hopelijk zijn jullie tegen die tijd allebei voldoende opgeknaptquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Daar ga ik wel vanuitquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch. Hopelijk zijn jullie tegen die tijd allebei voldoende opgeknaptIk heb er één en ik ben er trots op
Ja is wel te hopenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Speklap sputtert de hele dagquote:
Hij heeft last van sputter poep?quote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Lekker het porselein ervanaf spuiten
Nee, lekker sputteren in de panquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij heeft last van sputter poep?![]()
End an verspreid hij een héérlijk geurtje
Na de laatste controle op 7 maart ga ik weer beginnen met wandelen. Gelukkig heb ik ook nog 20 fysio behandelingen tegoed van de verzekering. Dus kan het onder begeleiding weer goed oppakken.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Mag je alles weer doen?quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Na de laatste controle op 7 maart ga ik weer beginnen met wandelen. Gelukkig heb ik ook nog 20 fysio behandelingen tegoed van de verzekering. Dus kan het onder begeleiding weer goed oppakken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga morgen ook weer even lekker genieten op de troon, met lunch genot een vlamtosti deluxe gegeten met volkoren bammetjes
Ga boos tütteren, dat zal ze leren!quote:![]()
dat zit in mijn koeltoerquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga boos tütteren, dat zal ze leren!![]()
Zat daar niet je bleie Tütter?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Laatst wel frietje waterfiets gehad, ram onhandig.quote:
Wil je hapje frikandel, ligt die onder een meter patat
Ja ik doe de boodschappen, boodschappen, boodschap
Elke dag weer naar de supermarkt
Ik weet dat ik niet kiezen kan
Al dat lekkers, en wat kost dat dan?Uw ADH vitamine Worst
Dat hoor ik 7 maart wel. Volgende week eerst controle bij de fysio voor m'n schoudersquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Nog even afwachten dus.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat hoor ik 7 maart wel. Volgende week eerst controle bij de fysio voor m'n schoudersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het begon met een droom over een ex. Daarna voelde ik me hartstikke eenzaam en kon haar niet meer uit mijn hoofd krijgen. Dit is een ex vanaf toen ik 18 was 19 jaar geleden. Niet gezond dus. Heb er nog steeds een beetje last van maar gaat de goede kant op.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat fijn dat je dat zelf doorhebt. Als je wil delen, wat voor klachten zijn dat dan?
Die ex was ook het onderwerp tijdens mijn 2e heftige psychose. Vandaar dat ik me zorgen maak.Fractalisme - The Architecture of Reality
Dat is jouw mening, en die respecteer ikquote:
Mijn dochtertje heeft nu een eigen telefoon en nu gaat ze vast op FOK! zitten. @Paul heb je nog tips?![]()
Eerst even goed nadenken welke act je wil voeren.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ohja, met welke lolkloon ik wilde postenquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:16 schreef Speklap3000 het volgende:
Eerst even goed nadenken welke act je wil voeren.![]()
![]()
Dit is mijn enige account, dat is echt fantastischquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ohja, met welke lolkloon ik wilde postenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Nee dat is de mening van @HappyCharlyquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:15 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, en die respecteer ik![]()
![]()
Dat is HappyCharly's mening, en die respecteer ikquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee dat is de mening van @:HappyCharly
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
Forum Opties Forumhop: Hop naar: