Dat is wel het beste, voor iedereenquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar heb gewoon minimaal 8 uur slaap nodig
Ja het lukt alleen niet altijdquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel het beste, voor iedereen
Ik kan mij niet eens meer herinneren wanneer ik 8 uur geslapen hebquote:
Aiquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan mij niet eens meer herinneren wanneer ik 8 uur geslapen heb
Ik slaap pngeveer 2 a 3 uurtjes achter elkaar daarna ben ik regelmatig wakker en lig dan te draaien en te woelen. TOt mijn lijf zeer gaat doen en dan stap ik er uit, meestal is dat tegen de klok van 3 uur 3.30 uurquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
AiHoe lang slaap jij meestal dan?
Oh dat is wel vervelend. En ga je dan later nog wel terug voor een (kort) dutje?quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik slaap pngeveer 2 a 3 uurtjes achter elkaar daarna ben ik regelmatig wakker en lig dan te draaien en te woelen. TOt mijn lijf zeer gaat doen en dan stap ik er uit, meestal is dat tegen de klok van 3 uur 3.30 uur
Nope. Eens in de zoveel tijd ben ik ineens smiddags zo moe dat ik net op tijd bij de bank ben om daar op te plofffen en in slaap te vallen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dat is wel vervelend. En ga je dan later nog wel terug voor een (kort) dutje?
Pfoe ik zou dat niet trekken hoorquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope. Eens in de zoveel tijd ben ik ineens smiddags zo moe dat ik net op tijd bij de bank ben om daar op te plofffen en in slaap te vallen.
Maar ik wil er niet aan wennen om overdag te gaan slapen
Ik soms ook niet.quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Pfoe ik zou dat niet trekken hoor
Dacht dat je weet in slaap was gekukkeldquote:
Maar om die nou elke dag te halen...quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik soms ook niet.
Als ik een corona spuit heb gehad slaap ik een nacht echt heel goed
Nee moest ff autorijdenquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat je weet in slaap was gekukkeld
Redelijk, maar niet zo druk als gisteren.quote:
Nee, liever nietquote:Op donderdag 8 februari 2024 08:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar om die nou elke dag te halen...
Dan kan je inderdaad beter maar niet bolkenquote:
Eigenlijk is het niet eerlijk zo derde of tweede schermquote:
Reageer je nu op jezelf?quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eigenlijk is het niet eerlijk zo derde of tweede schermJe krijgt gelijk te zien wanneer iemand post.
Dat heb je niet als je het met 1 scherm doet. Of je moet steeds in de gaten houden of er een 1 boven in verschijnt. Maar ik zie dat niet als ik met andere dingen bezig ben
Erg he ik ga mij ook schamenquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Met andere dingen bezig zijnhoe durf je
Ergens gaat er iets niet goedquote:
Nee joh heb ik ook wel gehad twee schermen was in de tijd van Utopia roen ik Streamverslagen maakte Had ik er een voor de stream en een voor de te typenquote:
3 is minimumquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee joh heb ik ook wel gehad twee schermen was in de tijd van Utopia roen ik Streamverslagen maakte Had ik er een voor de stream en een voor de te typen
Hebnu wel een ipad naast mij staan met de stream van BB maar ( ben mod op BB ) dus moet wel een beetje weten waar het om gaat
Moet er niet aan denken. Maar zal wel met je werk te maken hebben.quote:
Er is concurrentie onderweg Justin komt er aanquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken. Maar zal wel met je werk te maken hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |