Dat is wat ik vindquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is beter, dat is voor een ieder weer anders
Als aandachtshoer zijn geen act is, heb je dan een probleemquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch naar Paul toe, die loopt te miepen over dat @:aloa in tel topic post.. maar dat je beter daar kan posten dan een act opvoeren wat @:paul dus doet
Zo triest iddquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zijn van die postkrikop topics die telsteppeltjes optellen, aftrekken, touwtrekken 1, 2, 3, 3, 4, 5, 6 5, ,4 5, 6, 7, 8, 9, 8, 7, 6, etc etc
hai schatquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch naar Paul toe, die loopt te miepen over dat @:aloa in tel topic post.. maar dat je beter daar kan posten dan een act opvoeren wat @:paul dus doet
Dat weet ik nietquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als aandachtshoer zijn geen act is, heb je dan een probleem
quote:
Kwaliteitquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Gelukkig doen we dat hier niet. Hier alleen maar kwaliteitsposts.
Kwaliteit verwachten in ONZquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Gelukkig doen we dat hier niet. Hier alleen maar kwaliteitsposts.
Niet?quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kwaliteit verwachten in ONZ
Ik was soep aan het opwarmen, maar toen belde de baas en vergeten de kookplaat uit te zetten. Dus de soep veranderde in lavaquote:
Ja dat is zeker lastig maar voordeel is ook als de ene er niet is de andere er wel is toch?quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:28 schreef DJMO het volgende:
Vakanties plannen is best lastig met Kindern die in verschillende regio's op school zitten en hun eigen vakantie data hebben. Ik wil namelijk ook weg zodra zij weg zijn, zodat ik het gemis van bezoek niet zo erg voel.
oei oei oeiquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik was soep aan het opwarmen, maar toen belde de baas en vergeten de kookplaat uit te zetten. Dus de soep veranderde in lava
Andersom is ook niet echt lekkerquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:45 schreef Dotteke het volgende:
Mij eerste willen slaan dan een kusje en dan kotsen op mij
kinky tochquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:45 schreef Dotteke het volgende:
Mij eerste willen slaan dan een kusje en dan kotsen op mij
Hij pakt het wel slim aanquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Andersom is ook niet echt lekker
Meer stinkyquote:
Dit keer is het wat makkelijker. Ik ben er achter dat @Papabear in week 32 en 33 weg is, en pleegouders in week 31, 32 en 33.dus mooie overlap waardoor ik zonder schuldgevoel naar een van de kinderen ook in week 32 en 33 weg kan voor de dmt.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is zeker lastig maar voordeel is ook als de ene er niet is de andere er wel is toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |