Dat is wat ik vindquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is beter, dat is voor een ieder weer anders
Als aandachtshoer zijn geen act is, heb je dan een probleemquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch naar Paul toe, die loopt te miepen over dat @:aloa in tel topic post.. maar dat je beter daar kan posten dan een act opvoeren wat @:paul dus doet
Zo triest iddquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zijn van die postkrikop topics die telsteppeltjes optellen, aftrekken, touwtrekken 1, 2, 3, 3, 4, 5, 6 5, ,4 5, 6, 7, 8, 9, 8, 7, 6, etc etc
hai schatquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch naar Paul toe, die loopt te miepen over dat @:aloa in tel topic post.. maar dat je beter daar kan posten dan een act opvoeren wat @:paul dus doet
Dat weet ik nietquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als aandachtshoer zijn geen act is, heb je dan een probleem
quote:
Kwaliteitquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Gelukkig doen we dat hier niet. Hier alleen maar kwaliteitsposts.
Kwaliteit verwachten in ONZquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Gelukkig doen we dat hier niet. Hier alleen maar kwaliteitsposts.
Niet?quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kwaliteit verwachten in ONZ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |