Ia wel lekker, maar nee ik drink geen alcoholquote:
stinkt ze zo erg uit haar smoel dat je dat voor haar moet kopen?quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:24 schreef Paul het volgende:
ik gaan zo naaar de action een tandenborstel kopen voor wilma (en eventueel handtekeningen uitdelen aan mn fans)
Wauwwwwwwquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
stinkt ze zo erg uit haar smoel dat je dat voor haar moet kopen?
quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nou nou. Doe eens aardig! Dit is de eerste keer dat hij een tandenborstel gaat kopen. Hij gebruikt normaal altijd de wc borstel van zijn moeder voor zijn eigen tandjesquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nog meerquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Nou nou. Doe eens aardig! Dit is de eerste keer dat hij een tandenborstel gaat kopen. Hij gebruikt normaal altijd de wc borstel van zijn moeder voor zijn eigen tandjes
droeftoeterquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:44 schreef DJMO het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)-lopes-in-vegastraat
In de vegastraat wonen en doen alsof je kannibaal bent. Sorry hoor, maar wat ben je dan?
waar had je op gesolliciteerd? sorry niet meegelezen verderquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn sollicitatie is afgewezen. Ik heb niet de juiste werkervaring en past niet in het profiel dat ze voor ogen hebben. Beide waren geen eisen in de vacature
Onduidelijk verhaal. F heeft die Alan omgebracht, omdat Alan had gezegd dat hij een kannibaal was. F was bang dat Alan hem zou opeten en daarom heeft F Alan maar preventief geruimd?quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:44 schreef DJMO het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)-lopes-in-vegastraat
In de vegastraat wonen en doen alsof je kannibaal bent. Sorry hoor, maar wat ben je dan?
Typische smoesjes als ze iemand niet willen aannemen. Vooral als het niet in de vacature staat wat ze zoeken.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn sollicitatie is afgewezen. Ik heb niet de juiste werkervaring en past niet in het profiel dat ze voor ogen hebben. Beide waren geen eisen in de vacature
Was niet specifiek opzoek maar dit kwam toevallig voorbij en ik vond dat ik wel in het plaatje paste.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Typische smoesjes als ze iemand niet willen aannemen. Vooral als het niet in de vacature staat wat ze zoeken.
Verder jammer, maar er komen waarschijnlijk meer leuke banen voorbij waar je op kunt reageren
Zo is het!quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was niet specifiek opzoek maar dit kwam toevallig voorbij en ik vond dat ik wel in het plaatje paste.
Nouja dan niet hè? Ze weten niet wat ze missen
Binnen je huidige organisatie of een andere?quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was niet specifiek opzoek maar dit kwam toevallig voorbij en ik vond dat ik wel in het plaatje paste.
Nouja dan niet hè? Ze weten niet wat ze missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |