Yes ik heb gelukkig fijn werkquote:Op donderdag 8 februari 2024 16:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Bedankt voor de zorgen!![]()
Fijn om te horen dat werk je wat afleiding kan geven.
Andere. Het was in het werkveld mijn studie.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Binnen je huidige organisatie of een andere?
Aww wat balen!quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn sollicitatie is afgewezen. Ik heb niet de juiste werkervaring en past niet in het profiel dat ze voor ogen hebben. Beide waren geen eisen in de vacature
Ja gefrituurde patat.quote:
Wat doe je dan als ik vragen mag?quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Yes ik heb gelukkig fijn en zinvol werk
gezellig juist, beetje nieuw leven enzo in de brouwerij want al dat bolk en nutteloze posts wordt ik ook wel zat.quote:
Nou degene die nieuw is hier, die bolkt juist alleen maar met smileys heel af en toe kan die zinnen en woorden postenquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:57 schreef kree het volgende:
[..]
gezellig juist, beetje nieuw leven enzo in de brouwerij want al dat bolk en nutteloze posts wordt ik ook wel zat.
Prima spelletje, maar ok voor het lezen en posten is het wel leuk als er iemand iig nog iets van iets minder zinloos heeft te brengen als alleen een smiley of bolk ofzo Toch?
namen en rugnummers danquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou degene die nieuw is hier, die bolkt juist alleen maar met smileys heel af en toe kan die zinnen en woorden posten
Speklap3000quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:59 schreef kree het volgende:
[..]
namen en rugnummers dan. Ik volg het niet de hele dag hier
zwaar mijn twijfels hoe "nieuw" die is, op gevoel uitgaandequote:
Hier in dts wel maar op fok nietquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:00 schreef kree het volgende:
[..]
zwaar mijn twijfels hoe "nieuw" die is, op gevoel uitgaande
Nou ben benieuwd wat voor teksten dat dan zijnquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar volgende maand gaat ie hoogstaande teksten produceren
ik kijk uit naar zijn literaire kunstenquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar volgende maand gaat ie hoogstaande teksten produceren
owh nouja het maakt mij ook niet uit, kijk ik vul geen hele dag met dit topic, dus zie steeds stukjes.quote:
Gesprekken zijn sowieso 10 keer leuker, dan alleen maar smileys, plaatjes of bolk posten dat klopt.. alleen mag het welquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:02 schreef kree het volgende:
[..]
owh nouja het maakt mij ook niet uit, kijk ik vul geen hele dag met dit topic, dus zie steeds stukjes.
Soms is het leuk en soms denk ik boeit me niks ook.
Het is trouwens over het algemeen gezelliger als er mensen gewoon verhalen vertellen of dingen die je meemaakt of iets om discussie over te hebben?
Als dat er niet is dan haak ik meestal af wel, of moet zelf wat te vertellen hebben, maarja het raakt keertje op natuurlijk
eens, maar het is ook wel het topic ervoor. dus tja gedaan en geklaagd enzo,quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gesprekken zijn sowieso 10 keer leuker, dan alleen maar smileys, plaatjes of bolk posten dat klopt.. alleen mag het wel
klopt maar je wilt wel een leuke (voetbalwedstrijd) kijken en als de bal steeds over de lijn wordt getrapt met opzet alleen om het erover trappen, dan gaat de wedstrijd saai worden,.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:07 schreef hemarookworst het volgende:
Klagen over bolk in een bolkspel is als klagen dat er tegen een bal getrapt wordt bij voetbal
Ooit was jij ook een "vemde". Mensen komen en gaan in deze reeks en dat is goed. Van de eerste 5 posters in deze reeks is nog maar 1 persoon actief in DTS en 2 op FOK!.quote:
daar heb je wel een puntquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:09 schreef kree het volgende:
[..]
klopt maar je wilt wel een leuke (voetbalwedstrijd) kijken en als de bal steeds over de lijn wordt getrapt met opzet alleen om het erover trappen, dan gaat de wedstrijd saai worden,.
Om het maar te vergelijken
Een plaatje zegt toch meer dan 1000 woorden van @kree?quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gesprekken zijn sowieso 10 keer leuker, dan alleen maar smileys, plaatjes of bolk posten dat klopt.. alleen mag het wel
Ligt er aan wat hij zegt..quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Een plaatje zegt toch meer dan 1000 woorden van @:kree?
De nieuwe stroopwafels van de keizerquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:13 schreef hemarookworst het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)oopwafel-van-13-euro
Die zijn gekquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:12 schreef hemarookworst het volgende:
Tering zeg, ik las dat er in Amsterdam een zaak stroofwafels verkoop voor 13 euro per stuk, maar het is tiktok viral dus toeristen kopen het gewoon
quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik kijk uit naar zijn literaire kunsten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |