ja da's het mooie van streamingquote:Op donderdag 8 februari 2024 16:02 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
YT-link naar een 'classic on vinyl'![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:13 schreef hemarookworst het volgende:
Oeps muziek stond zo hard dat ik telefoontjes heb gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die blaar wil niet echt goed genezen geloof ik
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"*fluistert* Bwahaha! Doe alsof je z'n baas bent! TJILP! "
:"*belt @:hemarookworst * Ja hallo, met de baas van hemarookworst! Zeg, je moet wel bereikbaar zijn hè. JE ZIT TOCH NIET STIEKUM MUZIEK TE LUISTEREN ONDER HET WERK HE?!?!?!? Moooooo!"
:"*fluistert* Niet moooo-en! Dat doen bazen niet! TJILP!"
:"Oh ja, eh. Dit is dus echt de baas van hemarookworst en geen Bolke (
). Ik ben alleen heel erg mooooooo!"
:"*fluistert* Bwahaha! Goeie! TJILP!"
quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:21 schreef DJMO het volgende:
Dat duurt wat langer allemaal zodra je de middelbare leeftijd hebt bereikt weet ik uit ervaring.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die blaar wil niet echt goed genezen geloof ik"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Nee, het was Bolke (quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]was gelukkig niet de baas
quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:21 schreef DJMO het volgende:
Stiekem wil je gewoon middelvinger naar ons opstekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die blaar wil niet echt goed genezen geloof ikUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Het had heel goed Bolke kunnen zijn jaquote:Op donderdag 8 februari 2024 16:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, het was Bolke () ! Ik bedoel: HET WAS WEL JE BAAS!
Je kan 'm herkennen aan z'n zware koeienloeiquote:Op donderdag 8 februari 2024 16:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het had heel goed Bolke kunnen zijn jaWant was een externe die contact met mij opnam via klantcontactcentrum
Daar kijken ze bij klantcontact niet van op, want er is een afdeling die veel met boeren te maken heeftquote:Op donderdag 8 februari 2024 16:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je kan 'm herkennen aan z'n zware koeienloei
Als ze maar geen asbest voor je kantoor in de fik komen stekenquote:Op donderdag 8 februari 2024 16:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daar kijken ze bij klantcontact niet van op, want er is een afdeling die veel met boeren te maken heeft
Die vestiging die ermee bezig houdt hebben we daarom ergens in de Hoge Noorden gedumptquote:Op donderdag 8 februari 2024 16:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ze maar geen asbest voor je kantoor in de fik komen steken
Ik doe een beroep op mijn zwijgrechtquote:Op donderdag 8 februari 2024 16:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Stiekem wil je gewoon middelvinger naar ons opsteken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |