SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
Neuken zal je!quote:Op zondag 28 april 2024 03:23 schreef DJMO het volgende: [..] Ik geloof dat ik naar bed gestuurd wordt
![]()
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Rond 10 op een zondag ochtend rijden er best wat bussenquote:Op zondag 28 april 2024 03:23 schreef kree het volgende:
[..]
nu nog? ik leef in dorp en rijden de bussen al niet meer nu. geheheHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ja alleen dus niet na uur of 11 avonds meer nu btw wel want volgens mij gingen ze dat eindelijk regelen.quote:Op zondag 28 april 2024 03:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Rond 10 op een zondag ochtend rijden er best wat bussen
maar toch vrij kut. want best veel keer gehad, en tja vanaf leiden cs lopen is nog best ver.
30 euro taxi die weet ik nog wel, best paar keer nodig gehad
Ze kan niet slapen zolang het niet is uitgepraat met kree.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
hoho. jij zegt het he, praten mag btw altijd.quote:Op zondag 28 april 2024 03:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ze kan niet slapen zolang het niet is uitgepraat met kree.Do what you love, love what you do!![]()
Was het maar op de knietjes naar huis. Heel die kutfiets aan de hand mee moeten nemen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
nou het kan altijd nog erger.quote:Op zondag 28 april 2024 03:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Was het maar op de knietjes naar huis. Heel die kutfiets aan de hand mee moeten nemen.
Valt mee.Do what you love, love what you do!![]()
Het wordt pas een duur grapje als je vanuit Den Haag de taxi naar Rotterdam laat gaan met 2 andere tussenstops.quote:Op zondag 28 april 2024 03:31 schreef kree het volgende:
[..]
ja alleen dus niet na uur of 11 avonds meer nu btw wel want volgens mij gingen ze dat eindelijk regelen.
maar toch vrij kut. want best veel keer gehad, en tja vanaf leiden cs lopen is nog best ver.
30 euro taxi die weet ik nog wel, best paar keer nodig gehad
Na dat dure avondje vond ik een bankje op het station ook prima slapen.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op zondag 28 april 2024 03:33 schreef kree het volgende:
[..]
hoho. jij zegt het he, praten mag btw altijd.
Slapen zul je bedoelenquote:![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
vertel? dat is met trein toch redelijk ok te doen? ook nachts nog?quote:Op zondag 28 april 2024 03:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Het wordt pas een duur grapje als je vanuit Den Haag de taxi naar Rotterdam laat gaan met 2 andere tussenstops.
Na dat dure avondje vond ik een bankje op het station ook prima slapen.
maar hoor alweer hier zit verhaal aan. gehehehe vertel maar.Do what you love, love what you do!![]()
Dat denk jijquote:ik laat je in de waan.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
ik heb wel eens gehad met studiegenoot enzo, dat we dus terug gingen van de trein vanaf Rijswijk.
Ok kort stukje. stoptrein naar Leiden CS
Echt weet niet meer hoe het kwam, maar we werden wakker gemaakt door conducteur.
Gvd OV kaarten dus dat ok, maar waar de fuck zijn we,
Ergens in Hilversum onderhand. LOL bleek.Do what you love, love what you do!![]()
quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Toen niet in ieder geval en we waren te dronken en gemakzuchtig om niet een taxi te nemen. 1e halte was Capelle aan den IJssel, 2e was Rotterdam en de laatste was Schiedam. Ik weet niet meer goed hoeveel het in totaal was maar volgens mij ergens tussen de 200 en 250 euro. Kan ook gerust meer zijn geweest.quote:Op zondag 28 april 2024 03:35 schreef kree het volgende:
[..]
vertel? dat is met trein toch redelijk ok te doen? ook nachts nog?
maar hoor alweer hier zit verhaal aan. gehehehe vertel maar.
mooi tijd die studie tijden,. LOL niks geen diploma gehaald. naja P nog wel. Maargoed hahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Een kip is geen mus.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Laat je nooit door een bezopen meid pijpen, dat heb ik toen geleerd.quote:Op zondag 28 april 2024 03:39 schreef kree het volgende:
mooi tijd die studie tijden,. LOL niks geen diploma gehaald. naja P nog wel. Maargoed hahahahaProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
nouja als taxi van leiden naar Katwijk al 30 kost, en dat is wat 15km mssquote:Op zondag 28 april 2024 03:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Toen niet in ieder geval en we waren te dronken en gemakzuchtig om niet een taxi te nemen. 1e halte was Capelle aan den IJssel, 2e was Rotterdam en de laatste was Schiedam. Ik weet niet meer goed hoeveel het in totaal was maar volgens mij ergens tussen de 200 en 250 euro. Kan ook gerust meer zijn geweest.
Dan kan ik het me voorstellen.
LOL dus maar nachtje overnacht dan op die bankjes, mag hopen dat het in de zomer was voor je
Je kan geen genoeg van me krijgen, hè?quote:Op zondag 28 april 2024 03:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja
Maar vrij vandaag dus niet zo ergProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
hahaha wat? ok vertel maar nu we toch allemaal van die dronken verhalen aan het vertellen zijn?quote:Op zondag 28 april 2024 03:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Laat je nooit door een bezopen meid pijpen, dat heb ik toen geleerd.
heb er ook nog wel paarDo what you love, love what you do!![]()
Daarna gelukkig nooit meer voorgekomen dus die bankjes zijn nog niet nodig geweest.quote:Op zondag 28 april 2024 03:43 schreef kree het volgende:
[..]
nouja als taxi van leiden naar Katwijk al 30 kost, en dat is wat 15km mss
Dan kan ik het me voorstellen.
LOL dus maar nachtje overnacht dan op die bankjes, mag hopen dat het in de zomer was voor je
ik had t niet gedokt. LOL. of wss andere kroeg gezocht dan maarquote:Op zondag 28 april 2024 03:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Daarna gelukkig nooit meer voorgekomen dus die bankjes zijn nog niet nodig geweest.
M’n lul ondergekotst. Broek ook vies. Gewoon bah.quote:Op zondag 28 april 2024 03:44 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha wat? ok vertel maar nu we toch allemaal van die dronken verhalen aan het vertellen zijn?
heb er ook nog wel paarProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Gelukkig gedeeld door drie en de vriend wiens idee het was heeft uiteindelijk het meeste betaald.quote:Op zondag 28 april 2024 03:46 schreef kree het volgende:
[..]
ik had t niet gedokt. LOL. of wss andere kroeg gezocht dan maar
proest. hahahahahahaquote:Op zondag 28 april 2024 03:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
M’n lul ondergekotst. Broek ook vies. Gewoon bah.![]()
![]()
lekker ouwe.
De dronken en stoned scharrel die ik ooit mee nam deed dat gelukkig gewoon in de wc. Waar ik haar de volgende ochtend omheen gekronkeld vond want ik was gewoon mijn nest in gegaan.
weet je ik heb heel tijdje ff met ov gedaan. omdat geen rijbewijs door je weet wel.
maar ik ging toen vaak bij die piano daar ff spelen enzo op Utrecht cs, verder suckte het natuurlijk want moest gewoon weg om 3 uur in de morgen ofzo en dan eerste bus. en voordat ik terug was naja 7 uur avond, 8 uur betaald ervan. Maargoed trok het al snel niet meer en dacht ik wtf. beetje met de muzikanten uithangen enzo daar was leuker,Do what you love, love what you do!![]()
Jaquote:
Maar vrij vandaag dus niet zo ergEnige redenquote:Op zondag 28 april 2024 03:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je kan geen genoeg van me krijgen, hè?Trust nobody![]()
Elke man zou een keer stront en kots op z’n lul moeten krijgen.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
je gaat wel heel ver nuquote:Op zondag 28 april 2024 03:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Elke man zou een keer stront en kots op z’n lul moeten krijgen.
Alles netjes in de pot of ook ernaast?quote:Op zondag 28 april 2024 03:49 schreef aeque het volgende:
De dronken en stoned scharrel die ik ooit mee nam deed dat gelukkig gewoon in de wc. Waar ik haar de volgende ochtend omheen gekronkeld vond want ik was gewoon mijn nest in gegaan.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zowaar in de pot. Ik was trots op dr.quote:Op zondag 28 april 2024 03:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Alles netjes in de pot of ook ernaast?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
hmmmmms naja wss ging ze over dr nek keertje in de avond.quote:Op zondag 28 april 2024 03:49 schreef aeque het volgende:
De dronken en stoned scharrel die ik ooit mee nam deed dat gelukkig gewoon in de wc. Waar ik haar de volgende ochtend omheen gekronkeld vond want ik was gewoon mijn nest in gegaan.
Ik zou dat natuurlijk soort weer zielig vinden. Maarja wel geholpen toen je dr vond neem ik aan?Do what you love, love what you do!![]()
Ik was zelf ook zo dronken en stoned als een garnaal vandaar dat ik zelf naar bed was gegaan, anders had ik er wel bijgebleven lol.quote:Op zondag 28 april 2024 03:54 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmmms naja wss ging ze over dr nek keertje in de avond.
Ik zou dat natuurlijk soort weer zielig vinden. Maarja wel geholpen toen je dr vond neem ik aan?
Uiteindelijk wel, half slapend dacht ik eerst nog van 'oh ik laat haar nog wel even slapen'.
tussenstop altijd Den Haag HS natuurlijk. ok ik weet niet meer wat we hadden gedaan, igg teveel gezopen.
Ok maat van me pakte de intercity snel met overstap. (was zeg maar rennen en ging net)
Ik voelde me zo beroert, dus dacht ga naar die toiletten daar op perron, vrouwtje dr bij natuurlijk. Ok euro neergedonderd of weet ik veel eerste munt zeg maar die ik nog kon vinden
maar zo beroerd ik was misselijk enzo. en ben nog soort half op die plee in slaap gevallen.
Ok vrouwtje vragen.... is er nog genoeg wc papier. haha weet dat dat uit liefde is.
Maar ok op een gegeven moment hoorde ik walkie talies afgaan enzo.
En toen dacht ik wacht ff...... Ik heel snel tussendoor weg gelopen. En zag onderhand 4 man politie naar die plee gaan waar ik zat
Daarna nog buiten paar keer over me nek etc. en daarna maar trein in gestapt.
GEEn bussen dus meer van leiden naar Katwijk dus maar weer 30 gedokt. najaDo what you love, love what you do!![]()
Inderdaad, bedtijd.quote:
Slaap lekker kinders.
Laterrr!quote:Op zondag 28 april 2024 03:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Inderdaad, bedtijd.
Slaap lekker kinders.
Vrouwtje. Zo denigrerend.quote:Op zondag 28 april 2024 03:59 schreef kree het volgende:
tussenstop altijd Den Haag HS natuurlijk. ok ik weet niet meer wat we hadden gedaan, igg teveel gezopen.
Ok maat van me pakte de intercity snel met overstap. (was zeg maar rennen en ging net)
Ik voelde me zo beroert, dus dacht ga naar die toiletten daar op perron, vrouwtje dr bij natuurlijk. Ok euro neergedonderd of weet ik veel eerste munt zeg maar die ik nog kon vinden
maar zo beroerd ik was misselijk enzo. en ben nog soort half op die plee in slaap gevallen.
Ok vrouwtje vragen.... is er nog genoeg wc papier. haha weet dat dat uit liefde is.
Maar ok op een gegeven moment hoorde ik walkie talies afgaan enzo.
En toen dacht ik wacht ff...... Ik heel snel tussendoor weg gelopen. En zag onderhand 4 man politie naar die plee gaan waar ik zat
Daarna nog buiten paar keer over me nek etc. en daarna maar trein in gestapt.
GEEn bussen dus meer van leiden naar Katwijk dus maar weer 30 gedokt. naja
mevrouw dan als je wil. spreektaal, ik zie er niet zoveel kwaads in.quote:Do what you love, love what you do!![]()
hoor dit btw vaker valt me op? Ik heb ook geen moeite om gewoon meiden te noemen. of jongens.
maar moet zeggen dames en heren. Fuck dit. hahaha tjaDo what you love, love what you do!![]()
Parrots inmiddelsquote:Op zondag 28 april 2024 04:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ben je nog steeds poesjes aan het kijken?Trust nobody![]()
Nee, seksisten zien dat inderdaad niet zo. Gaat niet om wat jij vindt hè!quote:Op zondag 28 april 2024 04:03 schreef kree het volgende:
[..]
mevrouw dan als je wil. spreektaal, ik zie er niet zoveel kwaads in.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
wtf wat heeft dat met seksisme te maken dan?quote:Op zondag 28 april 2024 04:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, seksisten zien dat inderdaad niet zo. Gaat niet om wat jij vindt hè!Do what you love, love what you do!![]()
Ken je deze al?quote:
https://youtube.com/shorts/V2PA-qWzyrc?si=L-kIN2AQB9P_M81r
Jammer dat shorts het hier niet doen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ga nier weer klikkenquote:Op zondag 28 april 2024 04:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ken je deze al?
https://youtube.com/shorts/V2PA-qWzyrc?si=L-kIN2AQB9P_M81r
Jammer dat shorts het hier niet doen.
Trust nobody![]()
Uhhh…ALLES.quote:Op zondag 28 april 2024 04:07 schreef kree het volgende:
[..]
wtf wat heeft dat met seksisme te maken dan?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
euh nee? het zijn nl dezelfde woorden voor wat je aangeeft dus zeg maar iemand van geslacht,quote:
Ik zie er niks kwaads in, ga mezelf ook niet veranderen erin. dus. tjaDo what you love, love what you do!![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Gaat om het -tje er achter.quote:Op zondag 28 april 2024 04:09 schreef kree het volgende:
[..]
euh nee? het zijn nl dezelfde woorden voor wat je aangeeft dus zeg maar iemand van geslacht,
Ik zie er niks kwaads in, ga mezelf ook niet veranderen erin. dus. tjaProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
trouwens heb zelf liever dat ze me jongen noemen als meneer of heer.
dus fuck of, ik blijf het gewoon zo zeggen, meiden klinkt ook leuker als damesDo what you love, love what you do!![]()
Godslastering. Lake of eternal fire zal uw lot zijn, broeder kree.quote:Op zondag 28 april 2024 04:12 schreef kree het volgende:
jesus fucking christ. Dames, alsof je met stel bejaarden zit.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
blieft u nog een kopje thee mevrouw. of wilden de andere dames er ook nog eentje.......
Half uur gezocht naar een winkel, toch lastig als zo'n gebouw 11 verdiepingen heeft en een kelder die 3 diep gaatHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 28 april 2024 04:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Godslastering. Lake of eternal fire zal uw lot zijn, broeder kree.ja haha soms moet het er ff uit. maargoed hoop ik dat ik maar genoeg pluspunten heb dat ik niet gelijk de hel in ga.quote:Op zondag 28 april 2024 04:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Godslastering. Lake of eternal fire zal uw lot zijn, broeder kree.Do what you love, love what you do!![]()
Geen van de 10 zonden begaan?quote:Op zondag 28 april 2024 04:15 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
ja haha soms moet het er ff uit. maargoed hoop ik dat ik maar genoeg pluspunten heb dat ik niet gelijk de hel in ga.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Herkansing is geen optie.quote:Op zondag 28 april 2024 04:15 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
ja haha soms moet het er ff uit. maargoed hoop ik dat ik maar genoeg pluspunten heb dat ik niet gelijk de hel in ga.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
hmmmmms. LOl vertel welke 10? zal ik erna wel afkruisen welke wel en nietquote:Op zondag 28 april 2024 04:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Geen van de 10 zonden begaan?
Wat heb je gekocht?quote:Op zondag 28 april 2024 04:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
Half uur gezocht naar een winkel, toch lastig als zo'n gebouw 11 verdiepingen heeft en een kelder die 3 diep gaatProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
doe ff peukje hoor tussendoor.
Owh wacht. je lichaam is een tempel, die heb ik btw wel gehoord. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Die van Mozes op de stenen platenquote:Op zondag 28 april 2024 04:17 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmmms. LOl vertel welke 10? zal ik erna wel afkruisen welke wel en niet
Gij zult niet stelen enzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jij gaat sowieso roken in het eeuwige vuur.quote:Op zondag 28 april 2024 04:21 schreef kree het volgende:
doe ff peukje hoor tussendoor.
Owh wacht. je lichaam is een tempel, die heb ik btw wel gehoord. hahaha
Je mag niet eens de vrouw van een ander willen neuken.quote:Op zondag 28 april 2024 04:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die van Mozes op de stenen platen
Gij zult niet stelen enzo
Is ook heel stoutquote:Op zondag 28 april 2024 04:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je mag niet eens de vrouw van een ander willen neuken.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
de tien geboden bedoel je?quote:Op zondag 28 april 2024 04:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die van Mozes op de stenen platen
Gij zult niet stelen enzoDo what you love, love what you do!![]()
nou nee je mist de essentie dan, mangoed ik wil ook niet zeggen dat ik de standaard gelovige ben enzoquote:Op zondag 28 april 2024 04:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij gaat sowieso roken in het eeuwige vuur.Do what you love, love what you do!![]()
nou dan doe je toch gewoon mee? ik hoor je dit al zeggen vanaf uurtje of 9 gister?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Wat heb je dan?quote:Op zondag 28 april 2024 04:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jawel
Maar pijn
Dus ligt niet lekkerProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
minder? hoe komt dat?quote:
We maken vooruitgang hier trouwens, eindelijk vertel je eens wat over jezelf.
quote:quote:De symptomen van spit zijn voornamelijk pijn en stijfheid in de onderrug. De pijn kan ook uitstralen naar een of beide billen of bovenbenen. De pijn kan plotseling optreden en kan heel hevig zijn. De rugpijn is over het algemeen erger dan de uitstraling in het been.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Deze man.quote:Op zondag 28 april 2024 04:34 schreef kree het volgende:
[..]
minder? hoe komt dat?
We maken vooruitgang hier trouwens, eindelijk vertel je eens wat over jezelf.
geen grapje van maken, want dat was mijn hele probleem ermee nl, teveel vragen en te weinig vertellen.quote:
is toch niks mis mee? ik snap best wel je hoeft niet alles enzo te vertellen, maar ok moet wel balans zijn tussen vragen en vertellen. ik zeg maar.
maargoed.Do what you love, love what you do!![]()
Wel fijn, dokter wieft hierquote:Op zondag 28 april 2024 04:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Voornaamste oorzaak: teveel koekjes eten.Trust nobody![]()
nu kwamen we trouwens bij de 10 verbodenzoals net genoemd. ff voor de duidelijkheid wat waren ze ook alweer?
Nee, ik snap de obsessie van sommige mensen niet zo met het willen weten privézaken van anderen. Mensen die zo lopen te vissen. Naar informatie vertrouw ik voor geen meter.quote:Op zondag 28 april 2024 04:39 schreef kree het volgende:
[..]
geen grapje van maken, want dat was mijn hele probleem ermee nl, teveel vragen en te weinig vertellen.
is toch niks mis mee? ik snap best wel je hoeft niet alles enzo te vertellen, maar ok moet wel balans zijn tussen vragen en vertellen. ik zeg maar.
maargoed.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Vereer naast Mij geen andere goden.
Maak geen afgodsbeelden (het afbeelden van iets dat in de hemel, aarde of het water is, is verboden).
Misbruik de naam van de Heer niet.
Houd de sabbat in ere.
Toon eerbied voor uw vader en moeder.
Pleeg geen moord.
Pleeg geen overspel.
Steel niet.
Beschuldig een ander niet op valse gronden.
Zet je zinnen niet op andermans eigendom (zoals zijn vrouw, slaaf, huis en ezel).Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb het zelf wel eens gehad trouwens. Zakte gewoon door m’n benen. Zeker 3-4 dagen veel pijn gehad. Liggen en zitten is vaak het kutst. Lopen gaat meestal wel als je een al op gang bent gekomen.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik ook niet en dat is btw wmb best. maargoedquote:Op zondag 28 april 2024 04:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, ik snap de obsessie van sommige mensen niet zo met het willen weten privézaken van anderen. Mensen die zo lopen te vissen. Naar informatie vertrouw ik voor geen meter.
of nee wacht ga ik er weer gewoon op in wat ik niet wil.
laat maar ook.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb zoveel eigendommen van anderen geneukt, dat wil je niet weten.quote:Op zondag 28 april 2024 04:43 schreef kree het volgende:
Vereer naast Mij geen andere goden.
Maak geen afgodsbeelden (het afbeelden van iets dat in de hemel, aarde of het water is, is verboden).
Misbruik de naam van de Heer niet.
Houd de sabbat in ere.
Toon eerbied voor uw vader en moeder.
Pleeg geen moord.
Pleeg geen overspel.
Steel niet.
Beschuldig een ander niet op valse gronden.
Zet je zinnen niet op andermans eigendom (zoals zijn vrouw, slaaf, huis en ezel).
Heftig zeg, rot voor jequote:Op zondag 28 april 2024 04:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb het zelf wel eens gehad trouwens. Zakte gewoon door m’n benen. Zeker 3-4 dagen veel pijn gehad. Liggen en zitten is vaak het kutst. Lopen gaat meestal wel als je een al op gang bent gekomen.
Denk niet dat ik dat heb hoorTrust nobody![]()
ja dan zul je branden, sorry mocht je wel.quote:Op zondag 28 april 2024 04:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb zoveel eigendommen van anderen geneukt, dat wil je niet weten.Do what you love, love what you do!![]()
Ik aanvaard m’n lot. Het is wat het is.quote:Op zondag 28 april 2024 04:47 schreef kree het volgende:
[..]
ja dan zul je branden, sorry mocht je wel.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
weet je. ik hou me er ook niet aan, niet 100% iig, maar waar het om gaat denk ik he...
Is meer probeer ander te helpen als je kunt, en vooral doe ook geen andere kwaad.
Kun je het letterlijk nemen want voel hem anders al aankomen,,,,, doe jij ook kree.
Mjah mss soms maar bedoel het neit eens zo over het algemeen heb ik het beste met iedereen voorDo what you love, love what you do!![]()
Heb je een foam roller?quote:Op zondag 28 april 2024 04:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heftig zeg, rot voor je
Denk niet dat ik dat heb hoorProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Lulkoek. Dat staat niet in je bijbel. Jezus is je redding, niet het goede doen.quote:Op zondag 28 april 2024 04:50 schreef kree het volgende:
weet je. ik hou me er ook niet aan, niet 100% iig, maar waar het om gaat denk ik he...
Is meer probeer ander te helpen als je kunt, en vooral doe ook geen andere kwaad.
Kun je het letterlijk nemen want voel hem anders al aankomen,,,,, doe jij ook kree.
Mjah mss soms maar bedoel het neit eens zo over het algemeen heb ik het beste met iedereen voorProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik heb niet gezegd dat ik me letterlijk aan de bijbel hou he? ben het met heel veel erin niet eens nl.quote:Op zondag 28 april 2024 04:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lulkoek. Dat staat niet in je bijbel. Jezus is je redding, niet het goede doen.
maar er staan ook veel goeie dingen in.Do what you love, love what you do!![]()
nieuwe testament is btw beter te lezen alsdan je het oude doet. maargoed voor de context heDo what you love, love what you do!![]()
alles goed, ik denk dat ik maar bakje neem en doe ik straks wel ff middagdutje.quote:Op zondag 28 april 2024 04:55 schreef KillemWieft het volgende:
Ik ga jullie tortelduifjes alleen laten.![]()
. tis nu al te vroeg om nog te gaan slapen
Slaap lekkerquote:Op zondag 28 april 2024 04:55 schreef KillemWieft het volgende:
Ik ga jullie tortelduifjes alleen laten.
Trust nobody![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ben nog niet gestopt met roken, dus voor nu of the hook jij hahahahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
MooizoDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
jaaaaaah ga dan als je wil slapen, dit heeft onwijs geen zin nl?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Je kan toch niet stoppenquote:Op zondag 28 april 2024 05:01 schreef kree het volgende:
[..]
nou echt mooi is het niet natuurlijk, maarja hahahaDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nou met jouw verhalen de laatste tijd.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ja? heeft verder niks te maken met roken of niet roken. maar ok vertel?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Nee asjeblieft al genoeg doorgegaan op dteeds hetzelfde
beetje makkelijk wel zo,. maargoed aangezien ik zoveel op doorga, dan heb jij vast nog wel wat te vertellen denk
NeeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dit moet je niet pikken. De aanhouder wint!quote:Op zondag 28 april 2024 05:10 schreef kree het volgende:
beetje makkelijk wel zo,. maargoed aangezien ik zoveel op doorga, dan heb jij vast nog wel wat te vertellen denkProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Killem!quote:Op zondag 28 april 2024 05:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dit moet je niet pikken. De aanhouder wint!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
zo mooi altijd iedereen komt in dit topic, maarja als niemand wat verteld dan is het ook gelijk saai.,
Nu probeer ik wel te doen, waarvoor ik trouwens ook nog genoeg commentaar krijg.
En paar anderen. Maar zijn er niet eens zoveel.
Gehehehe owh wacht ff want zeg dit nu, maar dan is t weer topic gaat alleen over kree huilie jullie enzo.
![]()
hmmms nee kan niet mensen dwingen he, tis wel beetje makkelijk. dat mee eens.quote:Op zondag 28 april 2024 05:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dit moet je niet pikken. De aanhouder wint!Do what you love, love what you do!![]()
.
quote:
Ik bepaal zelf wat ik doe
Dit is geen drakinnetje om zonder handschoenen aan te pakken!quote:
![]()
quote:Op zondag 28 april 2024 05:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dit is geen drakinnetje om zonder handschoenen aan te pakken!
quote:
![]()
![]()
tuurlijk nietquote:Op zondag 28 april 2024 05:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
Dacht even dat iedereen in slaap was gevallenDo what you love, love what you do!![]()
Weet je zeker dat dat hc isquote:Op zondag 28 april 2024 05:37 schreef KillemWieft het volgende:
@:HappyCharly slaapt eindelijk. Ik hoor haar snurken.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-04-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 3475 / +55 / +0 / 4122 / 5337
2. kree / 1258 / +91 / +25 / 2981 / 3791
3. AardappelSchotel / 1107 / +12 / +0 / 2911 / 3467
4. Dr.Mikey / 863 / +12 / +2 / 990 / 1334
5. Monsterkoekie / 675 / +0 / +0 / 2557 / 2842
6. Lovely / 664 / +21 / +0 / 2055 / 2485
7. drakin / 660 / +0 / +18 / 1713 / 2014
8. Superbadeendje / 642 / +23 / +3 / 1371 / 1762
9. HappyCharly / 641 / +33 / +28 / 2116 / 2404
10. devzero / 638 / +0 / +0 / 858 / 1132
11. MizzezAmy / 633 / +25 / +0 / 1807 / 2278
12. KillemWieft / 628 / +14 / +13 / 340 / 602
13. JustinK / 552 / +0 / +0 / 1982 / 2264
14. hemarookworst / 509 / +0 / +0 / 1027 / 1341
15. aloa / 446 / +28 / +0 / 1563 / 1809
16. ieniminimuis / 414 / +12 / +0 / 1332 / 1601
17. Rob / 381 / +31 / +5 / 547 / 700
18. DerRabbit / 362 / +1 / +0 / 683 / 814
19. Bally-b / 332 / +44 / +9 / 487 / 637
20. Mickytjuh / 300 / +25 / +0 / 518 / 653SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Nou, beetje katerigOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Mogguh ToT en Mickytjuh
Jullie zijn er ook vroeg bij.
Hee ToT, heeft Mini-ToT je wakker gemaakt?How can I make this topic about me?![]()
Ja ik ga zo naar de sportschoolOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Eerst een banaanOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nee, ik was zelf al op tijd wakker, routine door de schooldagen van Mini.quote:Op zondag 28 april 2024 07:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh ToT en Mickytjuh
Jullie zijn er ook vroeg bij.
Hee ToT, heeft Mini-ToT je wakker gemaakt?
Hijzelf werd een kwartier nadat ik naar beneden was gegaan wakker.![]()
Zeker!quote:
Ik ben de laatste tijd echt flink intensief bezig geweest daar.
Een goed pre-workout helpt trouwens enorm daarmee!![]()
![]()
Ja, klopt.quote:Op zondag 28 april 2024 08:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
Ik ben de laatste tijd echt flink intensief bezig geweest daar.
Een goed pre-workout helpt trouwens enorm daarmee!How can I make this topic about me?![]()
Ik sprak gisteravond een oud scharreltje van me.
Of ja scharreltje. We hebben alleen maar heel erg vaak gezoend en niet meer dan dat
Want ik was toen 17, en hij 16 jaar ouder.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Was het leuk? Even bijpraten hoe het de afgelopen jaren gegaan is en hoe de vlag nu wappert....?quote:Op zondag 28 april 2024 08:20 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik sprak gisteravond een oud scharreltje van me.
Of ja scharreltje. We hebben alleen maar heel erg vaak gezoend en niet meer dan dat
Want ik was toen 17, en hij 16 jaar ouder.How can I make this topic about me?![]()
Ja altijd gezellig met die kerel. Spreek hem nog regelmatig. Echt een lieve man, nog altijd.
Ik besefte me ook pas drie jaar geleden dat hij het altijd was die seks tegenhield toen.
Achteraf gezien dus gewoon vet netjes van hemOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Inderdaad. Iemand met grote verantwoordelijkheid.quote:Op zondag 28 april 2024 08:26 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja altijd gezellig met die kerel. Spreek hem nog regelmatig. Echt een lieve man, nog altijd.
Ik besefte me ook pas drie jaar geleden dat hij het altijd was die seks tegenhield toen.
Achteraf gezien dus gewoon vet netjes van hemHow can I make this topic about me?![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguh GCquote:![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was meer dan een uur niemand zag ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morguh Lovely
Morguh muisquote:
Wat langer geslapen vanmorgen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O vandaar je eerste puntjuhquote:Op zondag 28 april 2024 09:20 schreef Lovely het volgende:
Net ontbijt op een wit puntje vandaar mijn grap ook
Lekker he, ik ook tot 6.30 vanmorgen, ook wel eens lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
Ah dat is wel fijn iddquote:Op zondag 28 april 2024 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker he, ik ook tot 6.30 vanmorgen, ook wel eens lekker"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Leuke woordgrapquote:
Ja dat vond ik ook eerlijk gezegd.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dansen met ieni
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: