Ik was zelf ook zo dronken en stoned als een garnaal vandaar dat ik zelf naar bed was gegaan, anders had ik er wel bijgebleven lol.quote:Op zondag 28 april 2024 03:54 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmmms naja wss ging ze over dr nek keertje in de avond.
Ik zou dat natuurlijk soort weer zielig vinden. Maarja wel geholpen toen je dr vond neem ik aan?
Inderdaad, bedtijd.quote:
Laterrr!quote:Op zondag 28 april 2024 03:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Inderdaad, bedtijd.
Slaap lekker kinders.
Vrouwtje. Zo denigrerend.quote:Op zondag 28 april 2024 03:59 schreef kree het volgende:
tussenstop altijd Den Haag HS natuurlijk. ok ik weet niet meer wat we hadden gedaan, igg teveel gezopen.
Ok maat van me pakte de intercity snel met overstap. (was zeg maar rennen en ging net)
Ik voelde me zo beroert, dus dacht ga naar die toiletten daar op perron, vrouwtje dr bij natuurlijk. Ok euro neergedonderd of weet ik veel eerste munt zeg maar die ik nog kon vinden
maar zo beroerd ik was misselijk enzo. en ben nog soort half op die plee in slaap gevallen.
Ok vrouwtje vragen.... is er nog genoeg wc papier. haha weet dat dat uit liefde is.
Maar ok op een gegeven moment hoorde ik walkie talies afgaan enzo.
En toen dacht ik wacht ff...... Ik heel snel tussendoor weg gelopen. En zag onderhand 4 man politie naar die plee gaan waar ik zat
Daarna nog buiten paar keer over me nek etc. en daarna maar trein in gestapt.
GEEn bussen dus meer van leiden naar Katwijk dus maar weer 30 gedokt. naja
mevrouw dan als je wil. spreektaal, ik zie er niet zoveel kwaads in.quote:
Parrots inmiddelsquote:Op zondag 28 april 2024 04:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ben je nog steeds poesjes aan het kijken?
Nee, seksisten zien dat inderdaad niet zo. Gaat niet om wat jij vindt hè!quote:Op zondag 28 april 2024 04:03 schreef kree het volgende:
[..]
mevrouw dan als je wil. spreektaal, ik zie er niet zoveel kwaads in.
wtf wat heeft dat met seksisme te maken dan?quote:Op zondag 28 april 2024 04:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, seksisten zien dat inderdaad niet zo. Gaat niet om wat jij vindt hè!
Ken je deze al?quote:
Ga nier weer klikkenquote:Op zondag 28 april 2024 04:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ken je deze al?
https://youtube.com/shorts/V2PA-qWzyrc?si=L-kIN2AQB9P_M81r
Jammer dat shorts het hier niet doen.
Uhhh…ALLES.quote:Op zondag 28 april 2024 04:07 schreef kree het volgende:
[..]
wtf wat heeft dat met seksisme te maken dan?
euh nee? het zijn nl dezelfde woorden voor wat je aangeeft dus zeg maar iemand van geslacht,quote:
Gaat om het -tje er achter.quote:Op zondag 28 april 2024 04:09 schreef kree het volgende:
[..]
euh nee? het zijn nl dezelfde woorden voor wat je aangeeft dus zeg maar iemand van geslacht,
Ik zie er niks kwaads in, ga mezelf ook niet veranderen erin. dus. tja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |