Je kan geen genoeg van me krijgen, hè?quote:Op zondag 28 april 2024 03:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja
Maar vrij vandaag dus niet zo erg
hahaha wat? ok vertel maar nu we toch allemaal van die dronken verhalen aan het vertellen zijn?quote:Op zondag 28 april 2024 03:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Laat je nooit door een bezopen meid pijpen, dat heb ik toen geleerd.
Daarna gelukkig nooit meer voorgekomen dus die bankjes zijn nog niet nodig geweest.quote:Op zondag 28 april 2024 03:43 schreef kree het volgende:
[..]
nouja als taxi van leiden naar Katwijk al 30 kost, en dat is wat 15km mss
Dan kan ik het me voorstellen.
LOL dus maar nachtje overnacht dan op die bankjes, mag hopen dat het in de zomer was voor je
ik had t niet gedokt. LOL. of wss andere kroeg gezocht dan maarquote:Op zondag 28 april 2024 03:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Daarna gelukkig nooit meer voorgekomen dus die bankjes zijn nog niet nodig geweest.
M’n lul ondergekotst. Broek ook vies. Gewoon bah.quote:Op zondag 28 april 2024 03:44 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha wat? ok vertel maar nu we toch allemaal van die dronken verhalen aan het vertellen zijn?
heb er ook nog wel paar
Gelukkig gedeeld door drie en de vriend wiens idee het was heeft uiteindelijk het meeste betaald.quote:Op zondag 28 april 2024 03:46 schreef kree het volgende:
[..]
ik had t niet gedokt. LOL. of wss andere kroeg gezocht dan maar
proest. hahahahahahaquote:Op zondag 28 april 2024 03:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
M’n lul ondergekotst. Broek ook vies. Gewoon bah.
Jaquote:
Enige redenquote:Op zondag 28 april 2024 03:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je kan geen genoeg van me krijgen, hè?
Elke man zou een keer stront en kots op z’n lul moeten krijgen.quote:
je gaat wel heel ver nuquote:Op zondag 28 april 2024 03:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Elke man zou een keer stront en kots op z’n lul moeten krijgen.
Alles netjes in de pot of ook ernaast?quote:Op zondag 28 april 2024 03:49 schreef aeque het volgende:
De dronken en stoned scharrel die ik ooit mee nam deed dat gelukkig gewoon in de wc. Waar ik haar de volgende ochtend omheen gekronkeld vond want ik was gewoon mijn nest in gegaan.
Zowaar in de pot. Ik was trots op dr.quote:Op zondag 28 april 2024 03:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Alles netjes in de pot of ook ernaast?
hmmmmms naja wss ging ze over dr nek keertje in de avond.quote:Op zondag 28 april 2024 03:49 schreef aeque het volgende:
De dronken en stoned scharrel die ik ooit mee nam deed dat gelukkig gewoon in de wc. Waar ik haar de volgende ochtend omheen gekronkeld vond want ik was gewoon mijn nest in gegaan.
Ik was zelf ook zo dronken en stoned als een garnaal vandaar dat ik zelf naar bed was gegaan, anders had ik er wel bijgebleven lol.quote:Op zondag 28 april 2024 03:54 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmmms naja wss ging ze over dr nek keertje in de avond.
Ik zou dat natuurlijk soort weer zielig vinden. Maarja wel geholpen toen je dr vond neem ik aan?
Inderdaad, bedtijd.quote:
Laterrr!quote:Op zondag 28 april 2024 03:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Inderdaad, bedtijd.
Slaap lekker kinders.
Vrouwtje. Zo denigrerend.quote:Op zondag 28 april 2024 03:59 schreef kree het volgende:
tussenstop altijd Den Haag HS natuurlijk. ok ik weet niet meer wat we hadden gedaan, igg teveel gezopen.
Ok maat van me pakte de intercity snel met overstap. (was zeg maar rennen en ging net)
Ik voelde me zo beroert, dus dacht ga naar die toiletten daar op perron, vrouwtje dr bij natuurlijk. Ok euro neergedonderd of weet ik veel eerste munt zeg maar die ik nog kon vinden
maar zo beroerd ik was misselijk enzo. en ben nog soort half op die plee in slaap gevallen.
Ok vrouwtje vragen.... is er nog genoeg wc papier. haha weet dat dat uit liefde is.
Maar ok op een gegeven moment hoorde ik walkie talies afgaan enzo.
En toen dacht ik wacht ff...... Ik heel snel tussendoor weg gelopen. En zag onderhand 4 man politie naar die plee gaan waar ik zat
Daarna nog buiten paar keer over me nek etc. en daarna maar trein in gestapt.
GEEn bussen dus meer van leiden naar Katwijk dus maar weer 30 gedokt. naja
mevrouw dan als je wil. spreektaal, ik zie er niet zoveel kwaads in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |