SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
Neuken zal je!quote:Op zondag 28 april 2024 03:23 schreef DJMO het volgende: [..] Ik geloof dat ik naar bed gestuurd wordt
![]()
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Rond 10 op een zondag ochtend rijden er best wat bussenquote:Op zondag 28 april 2024 03:23 schreef kree het volgende:
[..]
nu nog? ik leef in dorp en rijden de bussen al niet meer nu. geheheHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ja alleen dus niet na uur of 11 avonds meer nu btw wel want volgens mij gingen ze dat eindelijk regelen.quote:Op zondag 28 april 2024 03:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Rond 10 op een zondag ochtend rijden er best wat bussen
maar toch vrij kut. want best veel keer gehad, en tja vanaf leiden cs lopen is nog best ver.
30 euro taxi die weet ik nog wel, best paar keer nodig gehad
Ze kan niet slapen zolang het niet is uitgepraat met kree.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
hoho. jij zegt het he, praten mag btw altijd.quote:Op zondag 28 april 2024 03:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ze kan niet slapen zolang het niet is uitgepraat met kree.Do what you love, love what you do!![]()
Was het maar op de knietjes naar huis. Heel die kutfiets aan de hand mee moeten nemen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
nou het kan altijd nog erger.quote:Op zondag 28 april 2024 03:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Was het maar op de knietjes naar huis. Heel die kutfiets aan de hand mee moeten nemen.
Valt mee.Do what you love, love what you do!![]()
Het wordt pas een duur grapje als je vanuit Den Haag de taxi naar Rotterdam laat gaan met 2 andere tussenstops.quote:Op zondag 28 april 2024 03:31 schreef kree het volgende:
[..]
ja alleen dus niet na uur of 11 avonds meer nu btw wel want volgens mij gingen ze dat eindelijk regelen.
maar toch vrij kut. want best veel keer gehad, en tja vanaf leiden cs lopen is nog best ver.
30 euro taxi die weet ik nog wel, best paar keer nodig gehad
Na dat dure avondje vond ik een bankje op het station ook prima slapen.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op zondag 28 april 2024 03:33 schreef kree het volgende:
[..]
hoho. jij zegt het he, praten mag btw altijd.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Slapen zul je bedoelenquote:![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
vertel? dat is met trein toch redelijk ok te doen? ook nachts nog?quote:Op zondag 28 april 2024 03:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Het wordt pas een duur grapje als je vanuit Den Haag de taxi naar Rotterdam laat gaan met 2 andere tussenstops.
Na dat dure avondje vond ik een bankje op het station ook prima slapen.
maar hoor alweer hier zit verhaal aan. gehehehe vertel maar.Do what you love, love what you do!![]()
Dat denk jijquote:ik laat je in de waan.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
ik heb wel eens gehad met studiegenoot enzo, dat we dus terug gingen van de trein vanaf Rijswijk.
Ok kort stukje. stoptrein naar Leiden CS
Echt weet niet meer hoe het kwam, maar we werden wakker gemaakt door conducteur.
Gvd OV kaarten dus dat ok, maar waar de fuck zijn we,
Ergens in Hilversum onderhand. LOL bleek.Do what you love, love what you do!![]()
quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Toen niet in ieder geval en we waren te dronken en gemakzuchtig om niet een taxi te nemen. 1e halte was Capelle aan den IJssel, 2e was Rotterdam en de laatste was Schiedam. Ik weet niet meer goed hoeveel het in totaal was maar volgens mij ergens tussen de 200 en 250 euro. Kan ook gerust meer zijn geweest.quote:Op zondag 28 april 2024 03:35 schreef kree het volgende:
[..]
vertel? dat is met trein toch redelijk ok te doen? ook nachts nog?
maar hoor alweer hier zit verhaal aan. gehehehe vertel maar.
mooi tijd die studie tijden,. LOL niks geen diploma gehaald. naja P nog wel. Maargoed hahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Een kip is geen mus.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Laat je nooit door een bezopen meid pijpen, dat heb ik toen geleerd.quote:Op zondag 28 april 2024 03:39 schreef kree het volgende:
mooi tijd die studie tijden,. LOL niks geen diploma gehaald. naja P nog wel. Maargoed hahahahaProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
nouja als taxi van leiden naar Katwijk al 30 kost, en dat is wat 15km mssquote:Op zondag 28 april 2024 03:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Toen niet in ieder geval en we waren te dronken en gemakzuchtig om niet een taxi te nemen. 1e halte was Capelle aan den IJssel, 2e was Rotterdam en de laatste was Schiedam. Ik weet niet meer goed hoeveel het in totaal was maar volgens mij ergens tussen de 200 en 250 euro. Kan ook gerust meer zijn geweest.
Dan kan ik het me voorstellen.
LOL dus maar nachtje overnacht dan op die bankjes, mag hopen dat het in de zomer was voor je
Je kan geen genoeg van me krijgen, hè?quote:Op zondag 28 april 2024 03:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja
Maar vrij vandaag dus niet zo ergProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
hahaha wat? ok vertel maar nu we toch allemaal van die dronken verhalen aan het vertellen zijn?quote:Op zondag 28 april 2024 03:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Laat je nooit door een bezopen meid pijpen, dat heb ik toen geleerd.
heb er ook nog wel paarDo what you love, love what you do!![]()
Daarna gelukkig nooit meer voorgekomen dus die bankjes zijn nog niet nodig geweest.quote:Op zondag 28 april 2024 03:43 schreef kree het volgende:
[..]
nouja als taxi van leiden naar Katwijk al 30 kost, en dat is wat 15km mss
Dan kan ik het me voorstellen.
LOL dus maar nachtje overnacht dan op die bankjes, mag hopen dat het in de zomer was voor je
ik had t niet gedokt. LOL. of wss andere kroeg gezocht dan maarquote:Op zondag 28 april 2024 03:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Daarna gelukkig nooit meer voorgekomen dus die bankjes zijn nog niet nodig geweest.
M’n lul ondergekotst. Broek ook vies. Gewoon bah.quote:Op zondag 28 april 2024 03:44 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha wat? ok vertel maar nu we toch allemaal van die dronken verhalen aan het vertellen zijn?
heb er ook nog wel paarProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Gelukkig gedeeld door drie en de vriend wiens idee het was heeft uiteindelijk het meeste betaald.quote:Op zondag 28 april 2024 03:46 schreef kree het volgende:
[..]
ik had t niet gedokt. LOL. of wss andere kroeg gezocht dan maar
proest. hahahahahahaquote:Op zondag 28 april 2024 03:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
M’n lul ondergekotst. Broek ook vies. Gewoon bah.![]()
![]()
lekker ouwe.
De dronken en stoned scharrel die ik ooit mee nam deed dat gelukkig gewoon in de wc. Waar ik haar de volgende ochtend omheen gekronkeld vond want ik was gewoon mijn nest in gegaan.
weet je ik heb heel tijdje ff met ov gedaan. omdat geen rijbewijs door je weet wel.
maar ik ging toen vaak bij die piano daar ff spelen enzo op Utrecht cs, verder suckte het natuurlijk want moest gewoon weg om 3 uur in de morgen ofzo en dan eerste bus. en voordat ik terug was naja 7 uur avond, 8 uur betaald ervan. Maargoed trok het al snel niet meer en dacht ik wtf. beetje met de muzikanten uithangen enzo daar was leuker,Do what you love, love what you do!![]()
Jaquote:
Maar vrij vandaag dus niet zo ergEnige redenquote:Op zondag 28 april 2024 03:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je kan geen genoeg van me krijgen, hè?Trust nobody![]()
Elke man zou een keer stront en kots op z’n lul moeten krijgen.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
je gaat wel heel ver nuquote:Op zondag 28 april 2024 03:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Elke man zou een keer stront en kots op z’n lul moeten krijgen.
Alles netjes in de pot of ook ernaast?quote:Op zondag 28 april 2024 03:49 schreef aeque het volgende:
De dronken en stoned scharrel die ik ooit mee nam deed dat gelukkig gewoon in de wc. Waar ik haar de volgende ochtend omheen gekronkeld vond want ik was gewoon mijn nest in gegaan.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zowaar in de pot. Ik was trots op dr.quote:Op zondag 28 april 2024 03:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Alles netjes in de pot of ook ernaast?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
hmmmmms naja wss ging ze over dr nek keertje in de avond.quote:Op zondag 28 april 2024 03:49 schreef aeque het volgende:
De dronken en stoned scharrel die ik ooit mee nam deed dat gelukkig gewoon in de wc. Waar ik haar de volgende ochtend omheen gekronkeld vond want ik was gewoon mijn nest in gegaan.
Ik zou dat natuurlijk soort weer zielig vinden. Maarja wel geholpen toen je dr vond neem ik aan?Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: