Domstronken, spullen kwijt, fiets kapot, uur gelopen etc etc.quote:
klinkt als mooi avondje uitquote:Op zondag 28 april 2024 03:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Domstronken, spullen kwijt, fiets kapot, uur gelopen etc etc.
Standaard scenario op koningsdag zeker?quote:Op zondag 28 april 2024 03:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je maar lol hadquote:Op zondag 28 april 2024 03:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
quote:
Standaard feestje bij een maat van me die ook op 27 april verjaart. Altijd te gezelligquote:
Als je maar geen slachtoffers hebt gemaakt.quote:Op zondag 28 april 2024 03:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja hoor, maar baal wel van die fiets.quote:
details willen we horen grrrrr. hahahahahaquote:Op zondag 28 april 2024 03:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Standaard feestje bij een maat van me die ook op 27 april verjaart. Altijd te gezellig
Snap ik.. issie te maken?quote:Op zondag 28 april 2024 03:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja hoor, maar baal wel van die fiets.![]()
Maar dan ben ik echt niet voor zonsopgang thuis.quote:Op zondag 28 april 2024 03:21 schreef kree het volgende:
ik niet? hahahaha de mooiste avonden zijn dat altijd als het zo afloopt.
Ik geloof dat ik naar bed gestuurd wordtquote:
nu nog? ik leef in dorp en rijden de bussen al niet meer nu. gehehequote:
Als er een slachtoffer is dan ben ik het.quote:Op zondag 28 april 2024 03:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als je maar geen slachtoffers hebt gemaakt.
tis nog redelijk vroeg iddquote:Op zondag 28 april 2024 03:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar dan ben ik echt niet voor zonsopgang thuis.
Vast wel. Tijd voor een nieuwe ketting gok ikquote:
tip want ook gehad, banden leeg, gewoon ventiel van fiets ernaast eraf draaien en die erop zetten.quote:Op zondag 28 april 2024 03:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als er een slachtoffer is dan ben ik het.
Masochist.quote:Op zondag 28 april 2024 03:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als er een slachtoffer is dan ben ik het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |