ja dan zul je branden, sorry mocht je wel.quote:Op zondag 28 april 2024 04:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb zoveel eigendommen van anderen geneukt, dat wil je niet weten.
Ik aanvaard m’n lot. Het is wat het is.quote:Op zondag 28 april 2024 04:47 schreef kree het volgende:
[..]
ja dan zul je branden, sorry mocht je wel.
Heb je een foam roller?quote:Op zondag 28 april 2024 04:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heftig zeg, rot voor je
Denk niet dat ik dat heb hoor
Lulkoek. Dat staat niet in je bijbel. Jezus is je redding, niet het goede doen.quote:Op zondag 28 april 2024 04:50 schreef kree het volgende:
weet je. ik hou me er ook niet aan, niet 100% iig, maar waar het om gaat denk ik he...
Is meer probeer ander te helpen als je kunt, en vooral doe ook geen andere kwaad.
Kun je het letterlijk nemen want voel hem anders al aankomen,,,,, doe jij ook kree.
Mjah mss soms maar bedoel het neit eens zo over het algemeen heb ik het beste met iedereen voor
ik heb niet gezegd dat ik me letterlijk aan de bijbel hou he? ben het met heel veel erin niet eens nl.quote:Op zondag 28 april 2024 04:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lulkoek. Dat staat niet in je bijbel. Jezus is je redding, niet het goede doen.
alles goed, ik denk dat ik maar bakje neem en doe ik straks wel ff middagdutje.quote:Op zondag 28 april 2024 04:55 schreef KillemWieft het volgende:
Ik ga jullie tortelduifjes alleen laten.![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 28 april 2024 04:55 schreef KillemWieft het volgende:
Ik ga jullie tortelduifjes alleen laten.![]()
ben nog niet gestopt met roken, dus voor nu of the hook jij hahahahaquote:
jaaaaaah ga dan als je wil slapen, dit heeft onwijs geen zin nl?quote:
Je kan toch niet stoppenquote:Op zondag 28 april 2024 05:01 schreef kree het volgende:
[..]
nou echt mooi is het niet natuurlijk, maarja hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |