SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bolk againIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Koeknuffelen zegt SwJ
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Alleen niet christelijke mensen hebben het over hatenquote:Op zondag 7 april 2024 13:55 schreef kree het volgende:
op schaal van 1-10 hoe hard haten jullie me nu???![]()
Geen haat Meer medelijdenquote:Op zondag 7 april 2024 13:55 schreef kree het volgende:
op schaal van 1-10 hoe hard haten jullie me nu???![]()
Straks haat je je zelf als je niet meer kan postenquote:Op zondag 7 april 2024 13:55 schreef kree het volgende:
op schaal van 1-10 hoe hard haten jullie me nu???
drambuie!!quote:Op zondag 7 april 2024 13:57 schreef devzero het volgende:
En het is nog te vroeg voor een dram whiskey![]()
euhm is dit dotteren of hoor ik mods waarschuwing hier?quote:Op zondag 7 april 2024 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Straks haat je je zelf als je niet meer kan postenDo what you love, love what you do!![]()
Whiskey wel. Voor whisky is het altijd tijdquote:Op zondag 7 april 2024 13:57 schreef devzero het volgende:
En het is nog te vroeg voor een dram whiskey![]()
geef je me toch een ban.... lol. tja ik denk niet dat ik wat verkeerds doe ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
Of zit je in de knoop en had je graag als meisje geboren willen worden? Want je gedraagt je soms echt als een zeikwijfquote:![]()
Geen idee maar DRAMquote:Op zondag 7 april 2024 13:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Nooit gehad, is dat niet erg zoet? Honing en whisky?![]()
![]()
hahahaquote:Op zondag 7 april 2024 14:00 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Of zit je in de knoop en had je graag als meisje geboren willen worden? Want je gedraagt je soms echt als een zeikwijfDo what you love, love what you do!![]()
Dotteren doen ze in het ziekenhuisquote:Op zondag 7 april 2024 13:58 schreef kree het volgende:
[..]
euhm is dit dotteren of hoor ik mods waarschuwing hier?
even voor de mods, notuleer alles wat iedereen mij voor uit maakt en denkt,,,,, me toooooDo what you love, love what you do!![]()
De waarheid mag toch gezegd worden Kelly?quote:Op zondag 7 april 2024 14:02 schreef kree het volgende:
even voor de mods, notuleer alles wat iedereen mij voor uit maakt en denkt,,,,, me tooooo![]()
Heb je wel geslapen? Of ben je de hele nacht al op tot nu toe?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
prima nog ff geslapen?quote:Op zondag 7 april 2024 14:03 schreef Dotteke het volgende:
Heb je wel geslapen? Of ben je de hele nacht al op tot nu toe?Do what you love, love what you do!![]()
quote:
pussys jullie, dan moet je ook niet gaan zeken he en als ik in de aanval ga of verdediging is het meer gaan wijken.....Do what you love, love what you do!![]()
Kap nou eens een keer man.quote:Op zondag 7 april 2024 14:05 schreef kree het volgende:
pussys jullie, dan moet je ook niet gaan zeken he en als ik in de aanval ga of verdediging is het meer gaan wijken.....![]()
Weersomslag op komst: kou en mogelijk zelfs sneeuw nadert ons vanuit Noordpool
AMSTERDAM - Terwijl deze zaterdag een bult warme lucht uit de Sahara zorgde voor terrasjesweer, staat ons over tien dagen een koude-aanval vanuit de Noordpool te wachten. „Berg je muts en handschoenen nog maar niet op.”
https://www.telegraaf.nl/(...)ons-vanuit-noordpoolWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier kan het welquote:Op zondag 7 april 2024 13:57 schreef devzero het volgende:
En het is nog te vroeg voor een dram whiskey
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
@kree, ben je nu al de gehele dag een discussie met voornamelijk jezelf aan het voeren?
Hey Notquote:
Schizofreen is nooit alleenquote:Op zondag 7 april 2024 14:06 schreef Speklap3000 het volgende:
@:kree, ben je nu al de gehele dag een discussie met voornamelijk jezelf aan het voeren?![]()
![]()
Is het eindelijk een keer mooi weer...... Vind je het te warrum...quote:Op zondag 7 april 2024 13:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben gisteren te lang in de zon bezig geweest
Dus vandaag maar in de schaduw blijven
Vond het gisteren ook in 1 keer te warm
How can I make this topic about me?![]()
Neeeeeeeee.quote:Op zondag 7 april 2024 14:05 schreef Dotteke het volgende:
Weersomslag op komst: kou en mogelijk zelfs sneeuw nadert ons vanuit Noordpool
AMSTERDAM - Terwijl deze zaterdag een bult warme lucht uit de Sahara zorgde voor terrasjesweer, staat ons over tien dagen een koude-aanval vanuit de Noordpool te wachten. „Berg je muts en handschoenen nog maar niet op.”
https://www.telegraaf.nl/(...)ons-vanuit-noordpool![]()
Ik wil zomer![]()
![]()
Het wordt mogelijk weer kouder, dus fff wat warmte opslaanquote:Op zondag 7 april 2024 14:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is het eindelijk een keer mooi weer...... Vind je het te warrum...![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)ons-vanuit-noordpoolWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, ik heb alles tegen elkaar openstaan nu.quote:Op zondag 7 april 2024 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het wordt mogelijk weer kouder, dus fff wat warmte opslaan![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)ons-vanuit-noordpoolHow can I make this topic about me?![]()
En bolks wegen zijn ondoorgrondelijkquote:
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
We hebben het niet voor het zeggen sodequote:
Lekker hoor kan alle stof er uitquote:Op zondag 7 april 2024 14:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik heb alles tegen elkaar openstaan nu.
Ja, het kan even uitdampen...quote:
Het zolderraam kan ook eindelijk open...How can I make this topic about me?![]()
Helaas niet.quote:Op zondag 7 april 2024 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We hebben het niet voor het zeggen sode
Aan de andere kant, gelukkig maar. Er is al zoveel onenigheid in de wereld.![]()
Ik hou de ramen even dicht, heb alle horren er uit omdat de schilders afgelopen donderdag zouden komen schilderen, steigers staan maar nog geen schilder gezienquote:Op zondag 7 april 2024 14:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het kan even uitdampen...
Het zolderraam kan ook eindelijk open...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dan krijgen we geheid gedonderquote:Op zondag 7 april 2024 14:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Helaas niet.
Aan de andere kant, gelukkig maar. Er is al zoveel onenigheid in de wereld.
Het valt nog wel mee met de muggen en vliegen...quote:Op zondag 7 april 2024 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou de ramen even dicht, heb alle horren er uit omdat de schilders afgelopen donderdag zouden komen schilderen, steigers staan maar nog geen schilder gezienHow can I make this topic about me?![]()
Ik heb net een mottenplaag gehad, ik kijk wel link uit, die beesten zitten hier zoveen, ook aan de buitenkant van de ramen. Ik laat ze liever buitenquote:Op zondag 7 april 2024 14:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het valt nog wel mee met de muggen en vliegen...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn twee huistijgers pakken alles wat vliegtmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 14:15 schreef Speklap3000 het volgende:
Mijn twee huistijgers pakken alles wat vliegt
Probleem is dan vaak dat ze 't aan mij willen geven als cadeautjequote:
Vooral muisjes zekerquote:Op zondag 7 april 2024 14:20 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Probleem is dan vaak dat ze 't aan mij willen geven als cadeautje
Muisjes, dode motten, mijn eigen sokken.quote:
Whatever ze vangen
quote:Op zondag 7 april 2024 14:22 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Muisjes, dode motten, mijn eigen sokken.
Whatever ze vangen
Oeh, zien er wel schattig uit, prima voor de lentequote:Op zondag 7 april 2024 11:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja maar kijk:
https://www.action.com/nl-nl/p/3204828/mok/
Deze wil je toch gewoon in je kast
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Net een tijdje over de autobahn gereden, zie opeens allemaal Volvo's in vage kleuren @Speklap3000It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Wist je dat ik de 1e Duitse pressing heb van dat album?quote:
Allemaal speklappen op de autobahn
Volvo's zijn gecapped op 180, dat helpt niet in Duitsland
Nee? Vertel me er meer over? Is het een Philips?quote:Op zondag 7 april 2024 14:26 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Wist je dat ik de 1e Duitse pressing heb van dat album?
Ja, hoe wist je dat?quote:Op zondag 7 april 2024 14:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee? Vertel me er meer over? Is het een Philips?
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-04-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 1009 / +264 / +116 / 1269 / 1580
2. Monsterkoekie / 572 / +131 / +18 / 1756 / 1956
3. JustinK / 442 / +47 / +10 / 1338 / 1575
4. kree / 395 / +10 / +53 / 885 / 1134
5. AardappelSchotel / 256 / +14 / +14 / 885 / 1037
6. mario390 / 181 / +0 / +0 / 155 / 234
7. drakin / 138 / +0 / +0 / 573 / 667
8. KillemWieft / 116 / +7 / +17 / 69 / 137
9. hemarookworst / 116 / +33 / +12 / 310 / 392
10. Dr.Mikey / 101 / +46 / +3 / 181 / 244
11. Mickytjuh / 85 / +20 / +8 / 204 / 247
12. MizzezAmy / 84 / +26 / +3 / 288 / 355
13. Rob / 74 / +6 / +5 / 150 / 179
14. DerRabbit / 70 / +12 / +0 / 89 / 98
15. gebrokenglas / 69 / +16 / +21 / 209 / 264
16. ieniminimuis / 68 / +9 / +4 / 311 / 366
17. Speklap3000 / 68 / +3 / +11 / 452 / 494
18. Superbadeendje / 66 / +13 / +0 / 233 / 281
19. HappyCharly / 65 / +13 / +52 / 309 / 341
20. devzero / 63 / +1 / +2 / 277 / 331SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Is toch de beste qualität!quote:
En soms luister ik als je wat zegt
Nicequote:Op zondag 7 april 2024 14:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is toch de beste qualität!
En soms luister ik als je wat zegt
Verwacht er maar niet teveel vanquote:
Ik verwacht nooit wat, dan kan ik ook nooit teleurgesteld worden.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Come on feyenoordThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dalijk Man Utd - Liverpool kijken denk ik.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Die lichtgroene lijken me geweldig voor @ieniminimuisquote:Op zondag 7 april 2024 14:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeh, zien er wel schattig uit, prima voor de lente![]()
![]()
Haha dat zullen we nog wel eens zien, ik kan heel veelquote:Op zondag 7 april 2024 14:31 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik verwacht nooit wat, dan kan ik ook nooit teleurgesteld worden.
Kan je ook het laatste getal van pi opnoemen?quote:Op zondag 7 april 2024 14:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha dat zullen we nog wel eens zien, ik kan heel veelmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Nee, op de gok denk ik 3,1415929, maar verder kom ik niet (weet ook niet zeker of dit goed is).quote:Op zondag 7 april 2024 14:41 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Kan je ook het laatste getal van pi opnoemen?
Heeft pi eigenlijk wel een laatste getal? Of vraag je onmogelijkheden van mij?
Pi heeft geen laatste getalquote:Op zondag 7 april 2024 14:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, op de gok denk ik 3,1415929, maar verder kom ik niet (weet ook niet zeker of dit goed is).
Heeft pi eigenlijk wel een laatste getal? Of vraag je onmogelijkheden van mij?![]()
![]()
Wel goede pickup line: je krijgt net zoveel zoenen van me als er getallen achter de komma in pi zittenquote:![]()
Blijf niet bezigquote:Op zondag 7 april 2024 14:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel goede pickup line: je krijgt net zoveel zoenen van me als er getallen achter de komma in pi zittenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik ben niet boos hoor, zonde van mijn energiequote:
Ik eet zelf gebakken frietjes, met een gegrilde kippenpoot en appelcompotequote:
Even je vingers in het stopkontakt en je bent weer opgeladen.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Gast, echt. Blijf eens niet zo hangen of doordrammen. Luister eens naar Elza en laat het los.quote:Op zondag 7 april 2024 14:05 schreef kree het volgende:
pussys jullie, dan moet je ook niet gaan zeken he en als ik in de aanval ga of verdediging is het meer gaan wijken.....F.K.A. SuperwormJim![]()
Zo lekker met de honden gewandeld
[ Bericht 75% gewijzigd door Monsterkoekie op 07-04-2024 15:01:55 ]![]()
Het is Elsaquote:Op zondag 7 april 2024 14:56 schreef SwJ het volgende:
[..]
Gast, echt. Blijf eens niet zo hangen of doordrammen. Luister eens naar Elza en laat het los.![]()
![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 14:56 schreef SwJ het volgende:
[..]
Gast, echt. Blijf eens niet zo hangen of doordrammen. Luister eens naar Elza en laat het los.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
O zijn die er al weer, vroeg of niet?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wij hebben ze vorige week al gegeten en ze waren heerlijkquote:
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Ik weet niet, misschien is alles vroeg dit jaar?quote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik maak ze altijd 1 of twee keer per seizoenquote:Op zondag 7 april 2024 15:02 schreef notturna het volgende:
[..]
Wij hebben ze vorige week al gegeten en ze waren heerlijk
ZIjn ze duur dit jaar?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet het eigenlijk ook nietquote:Op zondag 7 april 2024 15:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet niet, misschien is alles vroeg dit jaar?
Ja ze zijn best aan de prijsquote:Op zondag 7 april 2024 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik maak ze altijd 1 of twee keer per seizoen
ZIjn ze duur dit jaar?Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Het aspergeseizoen begint in maart met asperges uit serreteelt en uit teelt onder plastic kappen. Vollegrondasperges komen pas in de tweede helft van april op de markt. De topmaanden voor de asperge zijn mei en juni.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan wel met de ramen open, hebben wij er ook wat aan.quote:Op zondag 7 april 2024 15:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
21,5 graad in huis zal ik de airco aan doen![]()
![]()
Haha werkte het maar zoquote:Op zondag 7 april 2024 15:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan wel met de ramen open, hebben wij er ook wat aan.![]()
Morgen wordt het alweer slechter weer en koelt het wel weer af.quote:Op zondag 7 april 2024 15:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
21,5 graad in huis zal ik de airco aan doenHow can I make this topic about me?![]()
Ja maar heb afgelopen jaar in de herfst vaste airco laten plaatsen en wilde ook stiekem een goede reden om hem te testenquote:Op zondag 7 april 2024 15:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Morgen wordt het alweer slechter weer en koelt het wel weer af.![]()
In zulke gevallen neem ik altijd die ene waarvan de houdbaarheidsdatum dichterbij is...quote:How can I make this topic about me?![]()
Voorspelling voor het weer morgen: bewolktDaar gaat mijn kans om een zonsverduistering te zien. Hopelijk heb ik meer geluk met andere dingen.
![]()
Bewolkt in Florida?quote:Op zondag 7 april 2024 15:16 schreef devzero het volgende:
Voorspelling voor het weer morgen: bewolktDaar gaat mijn kans om een zonsverduistering te zien. Hopelijk heb ik meer geluk met andere dingen.
De zon schijnt hier nu volop, de zonnepanelen produceren maximaal.
Het is net zo lekker weer als gisteren.How can I make this topic about me?![]()
Ik lust ze wel maar het is niet zo dat ik het super super vind.quote:Op zondag 7 april 2024 15:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ben nooit een fan van asperges geweest
1 of 2 keer vind ik wel lekker maar niet vakerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoeveel heb je tot vandaag opgehaald en gister?quote:Op zondag 7 april 2024 15:18 schreef gebrokenglas het volgende:
De zon schijnt hier nu volop, de zonnepanelen produceren maximaal.
Het is net zo lekker weer als gisteren.![]()
Moet ik even naar boven om te checken, moment...quote:Op zondag 7 april 2024 15:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hoeveel heb je tot vandaag opgehaald en gister?How can I make this topic about me?![]()
Heb je geen app? Ik heb daar een app voorquote:Op zondag 7 april 2024 15:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet ik even naar boven om te checken, moment...![]()
![]()
Geluk is met de domme zegt men altijd. Dus dat moet in dit geval wel lukkenquote:Op zondag 7 april 2024 15:16 schreef devzero het volgende:
Was het maar waar. Dan was het geen 10 uur vliegen. Maar Flevoland, nah. Dan zou ik te dicht bij mijn ouders wonenquote:Op zondag 7 april 2024 15:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
ik begrijp wel dat je die 2 niet goed uit elkaar kunt houden hoor![]()
![]()
10 uur fietsen bedoel jequote:Op zondag 7 april 2024 15:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Was het maar waar. Dan was het geen 10 uur vliegen. Maar Flevoland, nah. Dan zou ik te dicht bij mijn ouders wonen![]()
![]()
Ik rij langs een meerOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Het is de bielerseeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Lief doen tegen devquote:Op zondag 7 april 2024 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geluk is met de domme zegt men altijd. Dus dat moet in dit geval wel lukken
De wifi module van de omvormer doet het niet. Ik heb geen idee.quote:Op zondag 7 april 2024 15:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb je geen app? Ik heb daar een app voor
Dus ik moet het even van het display aflezen.
Gisteren 6.9kwh, vandaag tot nu toe 5.3kwh.
Dat valt eigenlijk wel wat tegen.How can I make this topic about me?![]()
Dus piccantequote:Op zondag 7 april 2024 15:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In zulke gevallen neem ik altijd die ene waarvan de houdbaarheidsdatum dichterbij is...![]()
![]()
Hopelijk is de houdbaarheidsdatum 2024, en niet ergens in 2023....quote:
quote:
Valt er hier nog wat te bolken?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Wij gisteren 18,4.quote:Op zondag 7 april 2024 15:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De wifi module van de omvormer doet het niet. Ik heb geen idee.
Dus ik moet het even van het display aflezen.
Gisteren 6.9kwh, vandaag tot nu toe 5.3kwh.
Dat valt eigenlijk wel wat tegen.
Vandaag is nog niet bijgewerkt.![]()
Op een maximaal zonnige dag haal ik 13 tot 15kwh.quote:Op zondag 7 april 2024 15:24 schreef maily het volgende:
[..]
Wij gisteren 18,4.
Vandaag is nog niet bijgewerkt.How can I make this topic about me?![]()
Mooizoquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Goed bezig, ik kreeg geld toe met stroomverbruikenquote:Op zondag 7 april 2024 15:24 schreef maily het volgende:
[..]
Wij gisteren 18,4.
Vandaag is nog niet bijgewerkt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2024 15:25:43 ]![]()
Das wel netjes! Ik heb er 7 op het dak en max heb ik 23 opgehaaldquote:Op zondag 7 april 2024 15:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op een maximaal zonnige dag haal ik 13 tot 15kwh.![]()
Dan heb je goede panelen!quote:Op zondag 7 april 2024 15:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Das wel netjes! Ik heb er 7 op het dak en max heb ik 23 opgehaaldHow can I make this topic about me?![]()
Ik moet nog een keertje uitrekenen of zonnepanelen iets voor mij is. In mijn eentje gebruik ik niet zoveel stroom en het meeste is toch savonds als ik de ac aan heb. Op verkoop aan het stroomnet moet ik niet te veel rekenen, omdat de huidige governor daar iets tegen wil doen.quote:Op zondag 7 april 2024 15:24 schreef maily het volgende:
[..]
Wij gisteren 18,4.
Vandaag is nog niet bijgewerkt.![]()
Gisteren 38.7 nu tot nu toe 37.8quote:Op zondag 7 april 2024 15:24 schreef maily het volgende:
[..]
Wij gisteren 18,4.
Vandaag is nog niet bijgewerkt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oke.quote:Op zondag 7 april 2024 15:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op een maximaal zonnige dag haal ik 13 tot 15kwh.
Ligt er ook maar aan hoeveel panelen en hoe ze liggen![]()
![]()
Panelen liggen op de schuur annex mantelzorg woning achter ons huisquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat scheelt ja, dat is hier niet het geval.quote:Op zondag 7 april 2024 15:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb vooral tot 5/6 de zon er vol opstaanHow can I make this topic about me?![]()
Aah das gunstig ja!quote:Op zondag 7 april 2024 15:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Panelen liggen op de schuur annex mantelzorg woning achter ons huis![]()
Ik ben ook nog altijd van plan het eens goed te gaan bekijken voor hier.quote:Op zondag 7 april 2024 15:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moet nog een keertje uitrekenen of zonnepanelen iets voor mij is. In mijn eentje gebruik ik niet zoveel stroom en het meeste is toch savonds als ik de ac aan heb. Op verkoop aan het stroomnet moet ik niet te veel rekenen, omdat de huidige governor daar iets tegen wil doen.
Als ik alleen woonde had ik het niet gedaan aangezien ik in de zomer grootste deel van de tijd niet thuis ben ivm werk en ik de helft sowieso zou terug leveren aan het net.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ze liggen dan ook echt ideaalquote:
Eigenlijk de hele dag zonThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hoeveel verbruik je dan per dag?quote:Op zondag 7 april 2024 15:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze liggen dan ook echt ideaal
Eigenlijk de hele dag zonOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik vind het voor hier geen nut hebben. In de winter heb ik de meeste stroom nodig, maar dan schijnt de zon erg weinig.I'm surrounded by morons!
Bij dev in flevoland gaan wonenquote:Op zondag 7 april 2024 15:34 schreef Fogel het volgende:
Ik vind het voor hier geen nut hebben. In de winter heb ik de meeste stroom nodig, maar dan schijnt de zon erg weinig.![]()
Dat snappen de beleidsmakers hier met hun salderingsregeling ook nog steeda niet.quote:Op zondag 7 april 2024 15:34 schreef Fogel het volgende:
Ik vind het voor hier geen nut hebben. In de winter heb ik de meeste stroom nodig, maar dan schijnt de zon erg weinig.![]()
Wat heeft fogel je misdaan dat je hem naar Flevoland wil verbannen?quote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Niks? Maar dan isti dichterbij mij en heeft i zonquote:Op zondag 7 april 2024 15:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat heeft fogel je misdaan dat je hem naar Flevoland wil verbannen?![]()
![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 15:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat heeft fogel je misdaan dat je hem naar Flevoland wil verbannen?![]()
I'm surrounded by morons!
Maar dan kan ik beter gewoon meteen in de juiste provincie gaan wonen…quote:Op zondag 7 april 2024 15:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Niks? Maar dan isti dichterbij mij en heeft i zonI'm surrounded by morons!
Ik heb geen problemen met Flevoland overigens, maar vind het qua natuur en dorpen/steden zo'n saai homogeen iets dat ik er zelf nooit zou willen wonen.quote:Op zondag 7 april 2024 15:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Niks? Maar dan isti dichterbij mij en heeft i zonOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Waddan?quote:
Flevoland lijkt me niks. En stel dat ik naar NL zou verhuizen, dan zou ik waarschijnlijk voor Limburg, Brabant of Gelderland gaan.I'm surrounded by morons!
Omgeving Eindhoven of Maastricht zou me wel wat voor jou lijken. Althans voor zover ik je ken qua persoon.quote:Op zondag 7 april 2024 15:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waddan?
Flevoland lijkt me niks. En stel dat ik naar NL zou verhuizen, dan zou ik waarschijnlijk voor Limburg, Brabant of Gelderland gaan.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb een stuk dak wat de hele dag zon krijgt en waar waarschijnlijk 6 of 8 panelen op kunnen. Maar die dingen zijn niet goedkoop en eventuele subsidies kunnen zo weg zijn als clown Trump straks weer president wordtquote:Op zondag 7 april 2024 15:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben ook nog altijd van plan het eens goed te gaan bekijken voor hier.
Als ik alleen woonde had ik het niet gedaan aangezien ik in de zomer grootste deel van de tijd niet thuis ben ivm werk en ik de helft sowieso zou terug leveren aan het net.![]()
Ik zou toch meer omgeving Rucphen of Waspik verwachtenquote:Op zondag 7 april 2024 15:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omgeving Eindhoven of Maastricht zou me wel wat voor jou lijken. Althans voor zover ik je ken qua persoon.![]()
![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 15:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zou toch meer omgeving Rucphen of Waspik verwachten![]()
![]()
Ik moet me nu inhouden om geen grap te maken over Waspik en omgebouwde mannenquote:Op zondag 7 april 2024 15:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zou toch meer omgeving Rucphen of Waspik verwachten![]()
Hoeft nietquote:Op zondag 7 april 2024 15:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet me nu inhouden om geen grap te maken over Waspik en omgebouwde mannen![]()
![]()
kom naar Katwijk joh? dorp midden in de randstad.quote:Op zondag 7 april 2024 15:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omgeving Eindhoven of Maastricht zou me wel wat voor jou lijken. Althans voor zover ik je ken qua persoon.Do what you love, love what you do!![]()
De partner van André van Duin komt uit St. Willebrord.quote:Op zondag 7 april 2024 15:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet me nu inhouden om geen grap te maken over Waspik en omgebouwde mannen![]()
Rolluikcity![]()
![]()
Ja kan je samen met Kree naar de kerkquote:Op zondag 7 april 2024 15:43 schreef kree het volgende:
[..]
kom naar Katwijk joh? dorp midden in de randstad.![]()
Hij is eindelijk gaan slapen, dus laat hem maar even met rustquote:Op zondag 7 april 2024 15:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
![]()
Ging jij niet naar het westen?quote:Op zondag 7 april 2024 15:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Das te dichtbij mij daar ken ik het al![]()
![]()
zou mooi zijn.quote:Op zondag 7 april 2024 15:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja kan je samen met Kree naar de kerkDo what you love, love what you do!![]()
Zijn idd tering duur zonder subsidie. En het is voornamelijk te doen als de de stroom die ze opleveren zelf gebruikt.quote:Op zondag 7 april 2024 15:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb een stuk dak wat de hele dag zon krijgt en waar waarschijnlijk 6 of 8 panelen op kunnen. Maar die dingen zijn niet goedkoop en eventuele subsidies kunnen zo weg zijn als clown Trump straks weer president wordt
Met die oempa loempa weet je nooit in welke LSD trip die beslissingen maakt
hoeft niet btw, zo christelijk is het allemaal niet meer. je komt weg als ongelovige hahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Nijmegen kan daar ook bij.quote:Op zondag 7 april 2024 15:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omgeving Eindhoven of Maastricht zou me wel wat voor jou lijken. Althans voor zover ik je ken qua persoon.I'm surrounded by morons!
Eerst nog maar een datequote:Op zondag 7 april 2024 15:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Alleen als wij samen gaan wonen en mini JustinKoekies willen![]()
![]()
Dat is idd ook nog internationaal en technisch groot genoeg idd.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Owja, ik moet vandaag nog even BOLK zeggen
Een date van 48 uur?quote:I'm surrounded by morons!
De gemeente is wel bezig met stukken land vol planten met panelen. Op zich is dat wel veel efficiënter dan al die huizen met 6 a 10 panelen.quote:Op zondag 7 april 2024 15:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijn idd tering duur zonder subsidie. En het is voornamelijk te doen als de de stroom die ze opleveren zelf gebruikt.
Met die oempa loempa weet je nooit in welke LSD trip die beslissingen maakt
(De gemeente levert gas, water en electriciteit hier)![]()
BOLKquote:Op zondag 7 april 2024 15:48 schreef DerRabbit het volgende:
Owja, ik moet vandaag nog even BOLK zeggen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Qua Kwh per m2 is het idd efficiënter dan op daken die niet altijd max zon krijgen.quote:Op zondag 7 april 2024 15:48 schreef devzero het volgende:
[..]
De gemeente is wel bezig met stukken land vol planten met panelen. Op zich is dat wel veel efficiënter dan al die huizen met 6 a 10 panelen.
(De gemeente levert gas, water en electriciteit hier)Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Moet je even in de hoek gaan staan om op te warmen, die zijn meestal om en nabij de 90 gradenquote:
Gewoon AC uitgezetquote:Op zondag 7 april 2024 15:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je even in de hoek gaan staan om op te warmen, die zijn meestal om en nabij de 90 graden![]()
Zwolle ken ik niet heel erg, die andere 2 vind ik ook wel leuk jaquote:Op zondag 7 april 2024 15:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Groningen.
Arnhem vind ik een mooie stad. Zwolle.![]()
Jij holt snelquote:Op zondag 7 april 2024 15:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Alleen als wij samen gaan wonen en mini JustinKoekies willen
Mooie wedstrijdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Met een donkere zonnebril op zal de baas je niet herkennen.quote:Op zondag 7 april 2024 15:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
Daar zit hoofdkantoor vd baas blijf liever uit de buurt daarHow can I make this topic about me?![]()
Ik heb een roze…quote:Op zondag 7 april 2024 15:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met een donkere zonnebril op zal de baas je niet herkennen.![]()
Men zegt hier altijdquote:Op zondag 7 april 2024 15:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Das een heerijke toxic reactie waar ik niets van meen
Achter ieder geintje zit een seintje
F1 was idd een mooie wedstrijd in het middenveldquote:
Als dat zo zou zijn had ik achter het glas gestaan in een red light areaquote:Op zondag 7 april 2024 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Men zegt hier altijd
Achter ieder geintje zit een seintje![]()
![]()
Euh in Amsterdamquote:Op zondag 7 april 2024 16:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn had ik achter het glas gestaan in een red light area
Had portemonnee getrokkenquote:Op zondag 7 april 2024 16:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn had ik achter het glas gestaan in een red light area![]()
![]()
Fuck f1 staan 6-0quote:Op zondag 7 april 2024 15:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
F1 was idd een mooie wedstrijd in het middenveld
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kloptquote:Op zondag 7 april 2024 16:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]ja en dan mocht ik wat anders trekken he
![]()
![]()
Zul je net zien dat je toch een plankje tekort komtTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Lekker geluncht in de trein.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nu loopt heel de planning in de soepquote:Op zondag 7 april 2024 16:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
Klopt! Staat op aanrecht was bedoeld als middag eten niet gedaan![]()
Ik kijk niet naar tokkie sport joh. Enkel naar sporten waarin hooggeleide technische mensen werkenquote:
Wel arretjescake-ijsquote:Op zondag 7 april 2024 16:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
Klopt! Staat op aanrecht was bedoeld als middag eten niet gedaan![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: