Geluk is met de domme zegt men altijd. Dus dat moet in dit geval wel lukkenquote:Op zondag 7 april 2024 15:16 schreef devzero het volgende:
Voorspelling voor het weer morgen: bewolktDaar gaat mijn kans om een zonsverduistering te zien. Hopelijk heb ik meer geluk met andere dingen.
Was het maar waar. Dan was het geen 10 uur vliegen. Maar Flevoland, nah. Dan zou ik te dicht bij mijn ouders wonenquote:Op zondag 7 april 2024 15:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
ik begrijp wel dat je die 2 niet goed uit elkaar kunt houden hoor
10 uur fietsen bedoel jequote:Op zondag 7 april 2024 15:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Was het maar waar. Dan was het geen 10 uur vliegen. Maar Flevoland, nah. Dan zou ik te dicht bij mijn ouders wonen
Lief doen tegen devquote:Op zondag 7 april 2024 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geluk is met de domme zegt men altijd. Dus dat moet in dit geval wel lukken
De wifi module van de omvormer doet het niet. Ik heb geen idee.quote:Op zondag 7 april 2024 15:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb je geen app? Ik heb daar een app voor
Dus piccantequote:Op zondag 7 april 2024 15:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In zulke gevallen neem ik altijd die ene waarvan de houdbaarheidsdatum dichterbij is...
Hopelijk is de houdbaarheidsdatum 2024, en niet ergens in 2023....quote:
quote:
Wij gisteren 18,4.quote:Op zondag 7 april 2024 15:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De wifi module van de omvormer doet het niet. Ik heb geen idee.
Dus ik moet het even van het display aflezen.
Gisteren 6.9kwh, vandaag tot nu toe 5.3kwh.
Dat valt eigenlijk wel wat tegen.
Op een maximaal zonnige dag haal ik 13 tot 15kwh.quote:Op zondag 7 april 2024 15:24 schreef maily het volgende:
[..]
Wij gisteren 18,4.
Vandaag is nog niet bijgewerkt.
Mooizoquote:
Goed bezig, ik kreeg geld toe met stroomverbruikenquote:Op zondag 7 april 2024 15:24 schreef maily het volgende:
[..]
Wij gisteren 18,4.
Das wel netjes! Ik heb er 7 op het dak en max heb ik 23 opgehaaldquote:Op zondag 7 april 2024 15:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op een maximaal zonnige dag haal ik 13 tot 15kwh.
Dan heb je goede panelen!quote:Op zondag 7 april 2024 15:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Das wel netjes! Ik heb er 7 op het dak en max heb ik 23 opgehaald
Ik moet nog een keertje uitrekenen of zonnepanelen iets voor mij is. In mijn eentje gebruik ik niet zoveel stroom en het meeste is toch savonds als ik de ac aan heb. Op verkoop aan het stroomnet moet ik niet te veel rekenen, omdat de huidige governor daar iets tegen wil doen.quote:Op zondag 7 april 2024 15:24 schreef maily het volgende:
[..]
Wij gisteren 18,4.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |