Ik ben niet boos hoor, zonde van mijn energiequote:
Ik eet zelf gebakken frietjes, met een gegrilde kippenpoot en appelcompotequote:
Gast, echt. Blijf eens niet zo hangen of doordrammen. Luister eens naar Elza en laat het los.quote:Op zondag 7 april 2024 14:05 schreef kree het volgende:
pussys jullie, dan moet je ook niet gaan zeken he en als ik in de aanval ga of verdediging is het meer gaan wijken.....
Het is Elsaquote:Op zondag 7 april 2024 14:56 schreef SwJ het volgende:
[..]
Gast, echt. Blijf eens niet zo hangen of doordrammen. Luister eens naar Elza en laat het los.
quote:Op zondag 7 april 2024 14:56 schreef SwJ het volgende:
[..]
Gast, echt. Blijf eens niet zo hangen of doordrammen. Luister eens naar Elza en laat het los.
O zijn die er al weer, vroeg of niet?quote:
Wij hebben ze vorige week al gegeten en ze waren heerlijkquote:
Ik weet niet, misschien is alles vroeg dit jaar?quote:
Ik maak ze altijd 1 of twee keer per seizoenquote:Op zondag 7 april 2024 15:02 schreef notturna het volgende:
[..]
Wij hebben ze vorige week al gegeten en ze waren heerlijk
Weet het eigenlijk ook nietquote:Op zondag 7 april 2024 15:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet niet, misschien is alles vroeg dit jaar?
Ja ze zijn best aan de prijsquote:Op zondag 7 april 2024 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik maak ze altijd 1 of twee keer per seizoen
ZIjn ze duur dit jaar?
Dan wel met de ramen open, hebben wij er ook wat aan.quote:Op zondag 7 april 2024 15:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
21,5 graad in huis zal ik de airco aan doen
Haha werkte het maar zoquote:Op zondag 7 april 2024 15:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan wel met de ramen open, hebben wij er ook wat aan.
Tussen welke gerechten?quote:
Morgen wordt het alweer slechter weer en koelt het wel weer af.quote:Op zondag 7 april 2024 15:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
21,5 graad in huis zal ik de airco aan doen
Ja maar heb afgelopen jaar in de herfst vaste airco laten plaatsen en wilde ook stiekem een goede reden om hem te testenquote:Op zondag 7 april 2024 15:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Morgen wordt het alweer slechter weer en koelt het wel weer af.
In zulke gevallen neem ik altijd die ene waarvan de houdbaarheidsdatum dichterbij is...quote:
Bewolkt in Florida?quote:Op zondag 7 april 2024 15:16 schreef devzero het volgende:
Voorspelling voor het weer morgen: bewolktDaar gaat mijn kans om een zonsverduistering te zien. Hopelijk heb ik meer geluk met andere dingen.
Dat moet haast wel...quote:
Ik lust ze wel maar het is niet zo dat ik het super super vind.quote:Op zondag 7 april 2024 15:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ben nooit een fan van asperges geweest
Hoeveel heb je tot vandaag opgehaald en gister?quote:Op zondag 7 april 2024 15:18 schreef gebrokenglas het volgende:
De zon schijnt hier nu volop, de zonnepanelen produceren maximaal.
Het is net zo lekker weer als gisteren.
Moet ik even naar boven om te checken, moment...quote:Op zondag 7 april 2024 15:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hoeveel heb je tot vandaag opgehaald en gister?
Heb je geen app? Ik heb daar een app voorquote:Op zondag 7 april 2024 15:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet ik even naar boven om te checken, moment...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |