Helaas niet.quote:Op zondag 7 april 2024 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We hebben het niet voor het zeggen sode
Alle warmte blijft boven hangen.quote:
Ik hou de ramen even dicht, heb alle horren er uit omdat de schilders afgelopen donderdag zouden komen schilderen, steigers staan maar nog geen schilder gezienquote:Op zondag 7 april 2024 14:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het kan even uitdampen...
Het zolderraam kan ook eindelijk open...
Ja dan krijgen we geheid gedonderquote:Op zondag 7 april 2024 14:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Helaas niet.
Aan de andere kant, gelukkig maar. Er is al zoveel onenigheid in de wereld.
Het valt nog wel mee met de muggen en vliegen...quote:Op zondag 7 april 2024 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou de ramen even dicht, heb alle horren er uit omdat de schilders afgelopen donderdag zouden komen schilderen, steigers staan maar nog geen schilder gezien
Ik heb net een mottenplaag gehad, ik kijk wel link uit, die beesten zitten hier zoveen, ook aan de buitenkant van de ramen. Ik laat ze liever buitenquote:Op zondag 7 april 2024 14:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het valt nog wel mee met de muggen en vliegen...
quote:Op zondag 7 april 2024 14:15 schreef Speklap3000 het volgende:
Mijn twee huistijgers pakken alles wat vliegt
Probleem is dan vaak dat ze 't aan mij willen geven als cadeautjequote:
Vooral muisjes zekerquote:Op zondag 7 april 2024 14:20 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Probleem is dan vaak dat ze 't aan mij willen geven als cadeautje
Muisjes, dode motten, mijn eigen sokken.quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 14:22 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Muisjes, dode motten, mijn eigen sokken.
Whatever ze vangen
Oeh, zien er wel schattig uit, prima voor de lentequote:Op zondag 7 april 2024 11:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja maar kijk:
https://www.action.com/nl-nl/p/3204828/mok/
Deze wil je toch gewoon in je kast
Wist je dat ik de 1e Duitse pressing heb van dat album?quote:
Nee? Vertel me er meer over? Is het een Philips?quote:Op zondag 7 april 2024 14:26 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Wist je dat ik de 1e Duitse pressing heb van dat album?
Ja, hoe wist je dat?quote:Op zondag 7 april 2024 14:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee? Vertel me er meer over? Is het een Philips?
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-04-2024 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Is toch de beste qualität!quote:
Nicequote:Op zondag 7 april 2024 14:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is toch de beste qualität!
En soms luister ik als je wat zegt
Ik verwacht nooit wat, dan kan ik ook nooit teleurgesteld worden.quote:
Die lichtgroene lijken me geweldig voor @ieniminimuisquote:Op zondag 7 april 2024 14:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeh, zien er wel schattig uit, prima voor de lente
Haha dat zullen we nog wel eens zien, ik kan heel veelquote:Op zondag 7 april 2024 14:31 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik verwacht nooit wat, dan kan ik ook nooit teleurgesteld worden.
Kan je ook het laatste getal van pi opnoemen?quote:Op zondag 7 april 2024 14:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha dat zullen we nog wel eens zien, ik kan heel veel
Nee, op de gok denk ik 3,1415929, maar verder kom ik niet (weet ook niet zeker of dit goed is).quote:Op zondag 7 april 2024 14:41 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Kan je ook het laatste getal van pi opnoemen?
Pi heeft geen laatste getalquote:Op zondag 7 april 2024 14:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, op de gok denk ik 3,1415929, maar verder kom ik niet (weet ook niet zeker of dit goed is).
Heeft pi eigenlijk wel een laatste getal? Of vraag je onmogelijkheden van mij?
Wel goede pickup line: je krijgt net zoveel zoenen van me als er getallen achter de komma in pi zittenquote:
Blijf niet bezigquote:Op zondag 7 april 2024 14:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel goede pickup line: je krijgt net zoveel zoenen van me als er getallen achter de komma in pi zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |