quote:Op zondag 7 april 2024 15:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat heeft fogel je misdaan dat je hem naar Flevoland wil verbannen?![]()
Maar dan kan ik beter gewoon meteen in de juiste provincie gaan wonen…quote:Op zondag 7 april 2024 15:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Niks? Maar dan isti dichterbij mij en heeft i zon
Ik heb geen problemen met Flevoland overigens, maar vind het qua natuur en dorpen/steden zo'n saai homogeen iets dat ik er zelf nooit zou willen wonen.quote:Op zondag 7 april 2024 15:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Niks? Maar dan isti dichterbij mij en heeft i zon
Waddan?quote:
Omgeving Eindhoven of Maastricht zou me wel wat voor jou lijken. Althans voor zover ik je ken qua persoon.quote:Op zondag 7 april 2024 15:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waddan?
Flevoland lijkt me niks. En stel dat ik naar NL zou verhuizen, dan zou ik waarschijnlijk voor Limburg, Brabant of Gelderland gaan.
Ik heb een stuk dak wat de hele dag zon krijgt en waar waarschijnlijk 6 of 8 panelen op kunnen. Maar die dingen zijn niet goedkoop en eventuele subsidies kunnen zo weg zijn als clown Trump straks weer president wordtquote:Op zondag 7 april 2024 15:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben ook nog altijd van plan het eens goed te gaan bekijken voor hier.
Als ik alleen woonde had ik het niet gedaan aangezien ik in de zomer grootste deel van de tijd niet thuis ben ivm werk en ik de helft sowieso zou terug leveren aan het net.
Ik zou toch meer omgeving Rucphen of Waspik verwachtenquote:Op zondag 7 april 2024 15:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omgeving Eindhoven of Maastricht zou me wel wat voor jou lijken. Althans voor zover ik je ken qua persoon.
quote:Op zondag 7 april 2024 15:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zou toch meer omgeving Rucphen of Waspik verwachten
Ik moet me nu inhouden om geen grap te maken over Waspik en omgebouwde mannenquote:Op zondag 7 april 2024 15:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zou toch meer omgeving Rucphen of Waspik verwachten
Hoeft nietquote:Op zondag 7 april 2024 15:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet me nu inhouden om geen grap te maken over Waspik en omgebouwde mannen![]()
kom naar Katwijk joh? dorp midden in de randstad.quote:Op zondag 7 april 2024 15:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omgeving Eindhoven of Maastricht zou me wel wat voor jou lijken. Althans voor zover ik je ken qua persoon.
De partner van André van Duin komt uit St. Willebrord.quote:Op zondag 7 april 2024 15:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet me nu inhouden om geen grap te maken over Waspik en omgebouwde mannen![]()
Ja kan je samen met Kree naar de kerkquote:Op zondag 7 april 2024 15:43 schreef kree het volgende:
[..]
kom naar Katwijk joh? dorp midden in de randstad.
Hij is eindelijk gaan slapen, dus laat hem maar even met rustquote:Op zondag 7 april 2024 15:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ging jij niet naar het westen?quote:Op zondag 7 april 2024 15:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Das te dichtbij mij daar ken ik het al
zou mooi zijn.quote:Op zondag 7 april 2024 15:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja kan je samen met Kree naar de kerk
Zijn idd tering duur zonder subsidie. En het is voornamelijk te doen als de de stroom die ze opleveren zelf gebruikt.quote:Op zondag 7 april 2024 15:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb een stuk dak wat de hele dag zon krijgt en waar waarschijnlijk 6 of 8 panelen op kunnen. Maar die dingen zijn niet goedkoop en eventuele subsidies kunnen zo weg zijn als clown Trump straks weer president wordt
Nijmegen kan daar ook bij.quote:Op zondag 7 april 2024 15:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerst nog maar een datequote:Op zondag 7 april 2024 15:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Alleen als wij samen gaan wonen en mini JustinKoekies willen
Dat is idd ook nog internationaal en technisch groot genoeg idd.quote:
Een date van 48 uur?quote:
De gemeente is wel bezig met stukken land vol planten met panelen. Op zich is dat wel veel efficiënter dan al die huizen met 6 a 10 panelen.quote:Op zondag 7 april 2024 15:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijn idd tering duur zonder subsidie. En het is voornamelijk te doen als de de stroom die ze opleveren zelf gebruikt.
Met die oempa loempa weet je nooit in welke LSD trip die beslissingen maakt
BOLKquote:Op zondag 7 april 2024 15:48 schreef DerRabbit het volgende:
Owja, ik moet vandaag nog even BOLK zeggen
Qua Kwh per m2 is het idd efficiënter dan op daken die niet altijd max zon krijgen.quote:Op zondag 7 april 2024 15:48 schreef devzero het volgende:
[..]
De gemeente is wel bezig met stukken land vol planten met panelen. Op zich is dat wel veel efficiënter dan al die huizen met 6 a 10 panelen.
(De gemeente levert gas, water en electriciteit hier)
Moet je even in de hoek gaan staan om op te warmen, die zijn meestal om en nabij de 90 gradenquote:
Gewoon AC uitgezetquote:Op zondag 7 april 2024 15:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je even in de hoek gaan staan om op te warmen, die zijn meestal om en nabij de 90 graden
Klopt ook.quote:
Groningen.quote:
Zwolle ken ik niet heel erg, die andere 2 vind ik ook wel leuk jaquote:Op zondag 7 april 2024 15:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Groningen.
Arnhem vind ik een mooie stad. Zwolle.
Jij holt snelquote:Op zondag 7 april 2024 15:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Alleen als wij samen gaan wonen en mini JustinKoekies willen
Met een donkere zonnebril op zal de baas je niet herkennen.quote:Op zondag 7 april 2024 15:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
Daar zit hoofdkantoor vd baas blijf liever uit de buurt daar
Ik heb een roze…quote:Op zondag 7 april 2024 15:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met een donkere zonnebril op zal de baas je niet herkennen.
Men zegt hier altijdquote:Op zondag 7 april 2024 15:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Das een heerijke toxic reactie waar ik niets van meen
F1 was idd een mooie wedstrijd in het middenveldquote:
Als dat zo zou zijn had ik achter het glas gestaan in een red light areaquote:Op zondag 7 april 2024 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Men zegt hier altijd
Achter ieder geintje zit een seintje
Hmm, die valt wat meer op...quote:
Euh in Amsterdamquote:Op zondag 7 april 2024 16:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn had ik achter het glas gestaan in een red light area
Had portemonnee getrokkenquote:Op zondag 7 april 2024 16:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn had ik achter het glas gestaan in een red light area
Fuck f1 staan 6-0quote:Op zondag 7 april 2024 15:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
F1 was idd een mooie wedstrijd in het middenveld
Kloptquote:Op zondag 7 april 2024 16:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]ja en dan mocht ik wat anders trekken he
Nu loopt heel de planning in de soepquote:Op zondag 7 april 2024 16:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
Klopt! Staat op aanrecht was bedoeld als middag eten niet gedaan
Ik kijk niet naar tokkie sport joh. Enkel naar sporten waarin hooggeleide technische mensen werkenquote:
Wel arretjescake-ijsquote:Op zondag 7 april 2024 16:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
Klopt! Staat op aanrecht was bedoeld als middag eten niet gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |