Nijmegen kan daar ook bij.quote:Op zondag 7 april 2024 15:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omgeving Eindhoven of Maastricht zou me wel wat voor jou lijken. Althans voor zover ik je ken qua persoon.
Eerst nog maar een datequote:Op zondag 7 april 2024 15:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Alleen als wij samen gaan wonen en mini JustinKoekies willen
Dat is idd ook nog internationaal en technisch groot genoeg idd.quote:
Een date van 48 uur?quote:
De gemeente is wel bezig met stukken land vol planten met panelen. Op zich is dat wel veel efficiënter dan al die huizen met 6 a 10 panelen.quote:Op zondag 7 april 2024 15:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijn idd tering duur zonder subsidie. En het is voornamelijk te doen als de de stroom die ze opleveren zelf gebruikt.
Met die oempa loempa weet je nooit in welke LSD trip die beslissingen maakt
BOLKquote:Op zondag 7 april 2024 15:48 schreef DerRabbit het volgende:
Owja, ik moet vandaag nog even BOLK zeggen
Qua Kwh per m2 is het idd efficiënter dan op daken die niet altijd max zon krijgen.quote:Op zondag 7 april 2024 15:48 schreef devzero het volgende:
[..]
De gemeente is wel bezig met stukken land vol planten met panelen. Op zich is dat wel veel efficiënter dan al die huizen met 6 a 10 panelen.
(De gemeente levert gas, water en electriciteit hier)
Moet je even in de hoek gaan staan om op te warmen, die zijn meestal om en nabij de 90 gradenquote:
Gewoon AC uitgezetquote:Op zondag 7 april 2024 15:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je even in de hoek gaan staan om op te warmen, die zijn meestal om en nabij de 90 graden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |