Gisteren 38.7 nu tot nu toe 37.8quote:Op zondag 7 april 2024 15:24 schreef maily het volgende:
[..]
Wij gisteren 18,4.
Vandaag is nog niet bijgewerkt.
Oke.quote:Op zondag 7 april 2024 15:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op een maximaal zonnige dag haal ik 13 tot 15kwh.
Panelen liggen op de schuur annex mantelzorg woning achter ons huisquote:
Dat scheelt ja, dat is hier niet het geval.quote:Op zondag 7 april 2024 15:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb vooral tot 5/6 de zon er vol opstaan
Aah das gunstig ja!quote:Op zondag 7 april 2024 15:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Panelen liggen op de schuur annex mantelzorg woning achter ons huis
Energiecentrale greys...quote:
Hele dag zonquote:
Ik ben ook nog altijd van plan het eens goed te gaan bekijken voor hier.quote:Op zondag 7 april 2024 15:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moet nog een keertje uitrekenen of zonnepanelen iets voor mij is. In mijn eentje gebruik ik niet zoveel stroom en het meeste is toch savonds als ik de ac aan heb. Op verkoop aan het stroomnet moet ik niet te veel rekenen, omdat de huidige governor daar iets tegen wil doen.
Hoogste opbrengst per dag is ca 60quote:
Ze liggen dan ook echt ideaalquote:
Hoeveel verbruik je dan per dag?quote:Op zondag 7 april 2024 15:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze liggen dan ook echt ideaal
Eigenlijk de hele dag zon
Bij dev in flevoland gaan wonenquote:Op zondag 7 april 2024 15:34 schreef Fogel het volgende:
Ik vind het voor hier geen nut hebben. In de winter heb ik de meeste stroom nodig, maar dan schijnt de zon erg weinig.
Dat snappen de beleidsmakers hier met hun salderingsregeling ook nog steeda niet.quote:Op zondag 7 april 2024 15:34 schreef Fogel het volgende:
Ik vind het voor hier geen nut hebben. In de winter heb ik de meeste stroom nodig, maar dan schijnt de zon erg weinig.
Wat heeft fogel je misdaan dat je hem naar Flevoland wil verbannen?quote:
Niks? Maar dan isti dichterbij mij en heeft i zonquote:Op zondag 7 april 2024 15:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat heeft fogel je misdaan dat je hem naar Flevoland wil verbannen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |