prima nog ff geslapen?quote:Op zondag 7 april 2024 14:03 schreef Dotteke het volgende:
Heb je wel geslapen? Of ben je de hele nacht al op tot nu toe?
quote:
Kap nou eens een keer man.quote:Op zondag 7 april 2024 14:05 schreef kree het volgende:
pussys jullie, dan moet je ook niet gaan zeken he en als ik in de aanval ga of verdediging is het meer gaan wijken.....
Hier kan het welquote:Op zondag 7 april 2024 13:57 schreef devzero het volgende:
En het is nog te vroeg voor een dram whiskey
Hey Notquote:
Schizofreen is nooit alleenquote:Op zondag 7 april 2024 14:06 schreef Speklap3000 het volgende:
@:kree, ben je nu al de gehele dag een discussie met voornamelijk jezelf aan het voeren?
Is het eindelijk een keer mooi weer...... Vind je het te warrum...quote:Op zondag 7 april 2024 13:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben gisteren te lang in de zon bezig geweest
Dus vandaag maar in de schaduw blijven
Vond het gisteren ook in 1 keer te warm
Neeeeeeeee.quote:Op zondag 7 april 2024 14:05 schreef Dotteke het volgende:
Weersomslag op komst: kou en mogelijk zelfs sneeuw nadert ons vanuit Noordpool
AMSTERDAM - Terwijl deze zaterdag een bult warme lucht uit de Sahara zorgde voor terrasjesweer, staat ons over tien dagen een koude-aanval vanuit de Noordpool te wachten. „Berg je muts en handschoenen nog maar niet op.”
https://www.telegraaf.nl/(...)ons-vanuit-noordpool
Het wordt mogelijk weer kouder, dus fff wat warmte opslaanquote:Op zondag 7 april 2024 14:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is het eindelijk een keer mooi weer...... Vind je het te warrum...
Ja, ik heb alles tegen elkaar openstaan nu.quote:Op zondag 7 april 2024 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het wordt mogelijk weer kouder, dus fff wat warmte opslaan![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)ons-vanuit-noordpool
En bolks wegen zijn ondoorgrondelijkquote:
We hebben het niet voor het zeggen sodequote:
Lekker hoor kan alle stof er uitquote:Op zondag 7 april 2024 14:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik heb alles tegen elkaar openstaan nu.
Ja, het kan even uitdampen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |