SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik geloof van nietquote:Op zondag 4 februari 2024 00:38 schreef devzero het volgende:
@:mickytjuh Had iemand al voorgesteld dat je kaas op je burger kunt doen?
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Gekopieerd uit een scriptjequote:Op zondag 4 februari 2024 00:39 schreef Harrie het volgende:
kansloze kut TT weer echt heel knap verzonnenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dankjewel, ik heb er mijn best op gedaanquote:Op zondag 4 februari 2024 00:39 schreef Harrie het volgende:
kansloze kut TT weer echt heel knap verzonnen
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik hoor daar gewoon een lekker deuntje bij in mijn hoofd als ik hier naar kijkenquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2024 00:40:47 ]![]()
Ja op het schrijven van het scriptje wat deze bagger produceert ja.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Het is eenzaam aan de top.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:40 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja op het schrijven van het scriptje wat deze bagger produceert ja.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
dat er nog niemand gesuggereerd heeft om er sojabonen en noten op te doenquote:![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op zondag 4 februari 2024 00:40 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dankjewel, ik heb er mijn best op gedaan
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
mooi toch? je moet doen waar je jezelf goed bij voelt. Ik ken dit idee en is goed, het onwijs volhouden is soms wat lastig. Maar het gaat er niet om wat ik denk of wat voor mij is maar wat voor jezelf goed voeltquote:Op zondag 4 februari 2024 00:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook pure ontspanning. Maar die ontspanning moet op peil gehouden worden met meer bier toch? uiteindelijk heb je een kratje leeg en ga je naar bed. Daarna wordt het ochtend en voel je je kut.
Wat ik de afgelopen maand heb gemerkt is precies het tegenovergestelde. Je drinkt alcoholvrij bier omdat ik bier lekker vind. Je gaat naar bed en staat fris als een hoentje om 7.00uur op. Gaat iedereen lopen vervelen dat we op pad gaan!Zo heb ik diverse museums bezocht en bossen bewandelt omdat ik daar zin in had
(aanrader; oorlogsmuseum Overloon).
Dat tegenover 1 of 2 avonden in de week een paar uurtjes lekker/ontspannen voelen.
Ik denk dat voor mij geen 'gulden middenweg' bestaat. 'Het één of het ander', 'alles of niets'.
We gaan het zien. Ik denk dat ik er nog een maand (na vanavond) achteraan plak![]()
Dus jullie moeten mij nog een maand missen(ook nog in een schrikkeljaar waar februari een dag langer duurt)
Do what you love, love what you do!![]()
een script dat 3 random smileys in je ctrl-v gooit is nu niet echt het betere scriptwerkquote:Op zondag 4 februari 2024 00:40 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja op het schrijven van het scriptje wat deze bagger produceert ja.![]()
![]()
ik dacht dat de vegetarische slager al geweest wasquote:Op zondag 4 februari 2024 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat er nog niemand gesuggereerd heeft om er sojabonen en noten op te doen![]()
![]()
![]()
Nee niet bepaaldquote:Op zondag 4 februari 2024 00:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
een script dat 3 random smileys in je ctrl-v gooit is nu niet echt het betere scriptwerkmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Of champignonsquote:Op zondag 4 februari 2024 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat er nog niemand gesuggereerd heeft om er sojabonen en noten op te doen
Trust nobody![]()
Sojagrut en bonenpasta jaquote:Op zondag 4 februari 2024 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat er nog niemand gesuggereerd heeft om er sojabonen en noten op te doen
Nee ik vermoed dat ik dat zelfs kan!quote:Op zondag 4 februari 2024 00:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
een script dat 3 random smileys in je ctrl-v gooit is nu niet echt het betere scriptwerk
Want ik weet hoe zoekmachines werken.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Kunt ook posten zonder bierquote:Op zondag 4 februari 2024 00:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook pure ontspanning. Maar die ontspanning moet op peil gehouden worden met meer bier toch? uiteindelijk heb je een kratje leeg en ga je naar bed. Daarna wordt het ochtend en voel je je kut.
Wat ik de afgelopen maand heb gemerkt is precies het tegenovergestelde. Je drinkt alcoholvrij bier omdat ik bier lekker vind. Je gaat naar bed en staat fris als een hoentje om 7.00uur op. Gaat iedereen lopen vervelen dat we op pad gaan!Zo heb ik diverse museums bezocht en bossen bewandelt omdat ik daar zin in had
(aanrader; oorlogsmuseum Overloon).
Dat tegenover 1 of 2 avonden in de week een paar uurtjes lekker/ontspannen voelen.
Ik denk dat voor mij geen 'gulden middenweg' bestaat. 'Het één of het ander', 'alles of niets'.
We gaan het zien. Ik denk dat ik er nog een maand (na vanavond) achteraan plak![]()
Dus jullie moeten mij nog een maand missen(ook nog in een schrikkeljaar waar februari een dag langer duurt)
Of met alcoholvrijTrust nobody![]()
Nee. Ik zei dat ik ziek aan het worden was, niet dat ik ging slapen.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ja jij kunt datquote:Op zondag 4 februari 2024 00:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Sojagrut en bonenpasta ja
[..]
Nee ik vermoed dat ik dat zelfs kan!
Want ik weet hoe zoekmachines werken.
Please doe het niet
Mazi deed het zonder script en dat ging al zo slecht![]()
![]()
Ok, ik ga zo slapen.
Ik vermoed dat ik na precies 7 uur slapen weer wakker benOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
twijfel jij aan wat ze kan hebbenquote:Op zondag 4 februari 2024 00:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja maar dat kan ze hebben toch?![]()
![]()
ok nou je praat iig weer in tekst nu ipv smileys. dat helpt.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:44 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nee. Ik zei dat ik ziek aan het worden was, niet dat ik ging slapen.
Wat dan griepje aan het opkomen?Do what you love, love what you do!![]()
Gij woont in Overloon? Dan kom ik een Maart een pilsje drinkenquote:Op zondag 4 februari 2024 00:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Overloon is zeker goed![]()
Kom dan wel af en toe ff hoi zeggen met een alcoholvrije pater in je hand dat zou ik leuk vindenÉëntje dan
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ja denk het, en ben mijn stem aan het verliezenquote:Op zondag 4 februari 2024 00:45 schreef kree het volgende:
[..]
ok nou je praat iig weer in tekst nu ipv smileys. dat helpt.
Wat dan griepje aan het opkomen?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Wat heb ik nodig voor het schrijven van een script wat zinnen produceert met een standaard opbouw, met een woordenboek gesorteerd op werkwoorden, zelfstandig naamwoorden en (van die woorden die namen zijn bijvoorbeeld)quote:Op zondag 4 februari 2024 00:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja jij kunt dat
Please doe het niet
Mazi deed het zonder script en dat ging al zo slechtOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ik ga kwart over 5 wakker worden weet ik nu al. Tis beetje standaard enzo of iig tussen dat of 6:30quote:Op zondag 4 februari 2024 00:45 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok, ik ga zo slapen.
Ik vermoed dat ik na precies 7 uur slapen weer wakker ben
Maar kan morgen ff uitslapen gelukkig wel dus draai me dan nog keertje om.Do what you love, love what you do!![]()
Nee ik woon in Helmond maar ik ben wel in Overloon geweestquote:Op zondag 4 februari 2024 00:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Gij woont in Overloon? Dan kom ik een Maart een pilsje drinkenÉëntje dan
![]()
![]()
dat is niet omdat je ziek bent maar omdat je teveel smileys uitgekotst hebt vandaagquote:Op zondag 4 februari 2024 00:46 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ja denk het, en ben mijn stem aan het verliezen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2024 00:48:18 ]![]()
en AI botquote:Op zondag 4 februari 2024 00:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wat heb ik nodig voor het schrijven van een script wat zinnen produceert met een standaard opbouw, met een woordenboek gesorteerd op werkwoorden, zelfstandig naamwoorden en (van die woorden die namen zijn bijvoorbeeld)![]()
![]()
het heerst wel geloof ik dus niks raars aan, beterschap alvast dan en hopelijk valt het mee voor jequote:Op zondag 4 februari 2024 00:46 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ja denk het, en ben mijn stem aan het verliezenDo what you love, love what you do!![]()
Ik weet niet wat je nu doet om je inkomen te verdienen, maar ik zou het niet inruilen voor een baan in het medisch vakgebied.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat is niet omdat je zien bent maar omdat je teveel smileys uitgekotst hebt vandaagmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Mijn to do list voor morgen
- afwassen,
- glad naar de glasbak
- vuilnis naar container
- was vouwen en opruimen
- vuile was in wasmand doen
- hamburger bouwen
- tuin opruimen
- voetbal kijkenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
openAI.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wat heb ik nodig voor het schrijven van een script wat zinnen produceert met een standaard opbouw, met een woordenboek gesorteerd op werkwoorden, zelfstandig naamwoorden en (van die woorden die namen zijn bijvoorbeeld)
Prima ? Of wil je uitslapen?quote:Op zondag 4 februari 2024 00:45 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok, ik ga zo slapen.
Ik vermoed dat ik na precies 7 uur slapen weer wakker benTrust nobody![]()
De kattenbak staat aan de andere kant van het huis, maar ik ruik nu hier dat hij net een forse drol heeft gedeponeerd. Beest is te lui om zijn poep te begraven in kattengrit![]()
![]()
omdat ik een typfout maakquote:Op zondag 4 februari 2024 00:48 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je nu doet om je inkomen te verdienen, maar ik zou het niet inruilen voor een baan in het medisch vakgebied.Wat ik doe en wie ik ben is allemmaal terug te vinden dus dat zoek je zelf maar op
![]()
![]()
Ik wil uitslapenquote:
Maar dat kan ik gewoonweg nietOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Herkenbaarquote:Op zondag 4 februari 2024 00:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik wil uitslapen
Maar dat kan ik gewoonweg niet![]()
![]()
ik ga morgen naar een verjaardag waar de oude man misschien ook wel is en daar hebben ze geen bier dus ik neem dat gewoon zelf mee..... ik mag datquote:Op zondag 4 februari 2024 00:48 schreef Mickytjuh het volgende:
Mijn to do list voor morgen
- afwassen,
- glad naar de glasbak
- vuilnis naar container
- was vouwen en opruimen
- vuile was in wasmand doen
- hamburger bouwen
- tuin opruimen
- voetbal kijken![]()
![]()
Je bent Harrie en je bent altijd viesmad. Daar hoef ik niks voor terug te zoeken.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
omdat ik een typfout maakWat ik doe en wie ik ben is allemmaal terug te vinden dus dat zoek je zelf maar op
En ik ga er van uit dat je een uitkering hebt
Balenquote:Op zondag 4 februari 2024 00:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik wil uitslapen
Maar dat kan ik gewoonweg nietTrust nobody![]()
Ik ben best wel zéér geïnteresseerd in WW2 dus ik heb geen flauw idee waarom ik daar niet eerder geweest ben. Maar dat museum is inderdaad waanzinnig mooiquote:Op zondag 4 februari 2024 00:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee ik woon in Helmond maar ik ben wel in Overloon geweestDat is echt supermooi gemaakt en zorgzaam in elkaar gezet
Ze hebben daar ook zeer zeldzame stukken staan zoals dat zweefvliegtuig waar er nog 2 van zijn
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
ik moest lachenquote:Op zondag 4 februari 2024 00:49 schreef devzero het volgende:
De kattenbak staat aan de andere kant van het huis, maar ik ruik nu hier dat hij net een forse drol heeft gedeponeerd. Beest is te lui om zijn poep te begraven in kattengriten 11 kilometer is ook niet ver genoeg dus dat bospad is geen oplossing
![]()
![]()
ben niet zo van clipje posten. maar kijk deze. haha dat heb jijquote:Op zondag 4 februari 2024 00:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik wil uitslapen
Maar dat kan ik gewoonweg niet
inhoudelijk heb ik dan weer minder met oorlog behalve de verhalen van mijn oma natuurlijk maar in Overloon voel je dat er heel veel zorg en liefde aan besteed isquote:Op zondag 4 februari 2024 00:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ben best wel zéér geïnteresseerd in WW2 dus ik heb geen flauw idee waarom ik daar niet eerder geweest ben. Maar dat museum is inderdaad waanzinnig mooiDat is echt supermooi gemaakt en zorgzaam in elkaar gezet
Ze hebben daar ook zeer zeldzame stukken staan zoals dat zweefvliegtuig waar er nog 2 van zijn
![]()
![]()
Wederomquote:
We hebben best veel gemeen...Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik wilde er al niet over beginnenquote:Op zondag 4 februari 2024 00:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wederom
We hebben best veel gemeen...met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik heb een internet crush op dev maar dat heeft hij nog niet helemaal doorOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Harrie ben je ziek?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Omdat je enkel een smiley posttequote:
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ik verbaasde me weer en was een feed van NOS ofzo waar het van kwam.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
inhoudelijk heb ik dan weer minder met oorlog behalve de verhalen van mijn oma natuurlijk maar in Overloon voel je dat er heel veel zorg en liefde aan besteed is
Dat Rusland nog even de beelden openbaar maakte over de grootste bom die ze ooit hadden gemaakt....
Mjah. vraag me af waarom nu? niet dat ik direct bang ben voor een koude oorlog ofzo. Maar USA is ook weer lekker bezig,. Iran enzo
Het is best linke shit. en denk waarom eigenlijk......?
Jullie idee?Do what you love, love what you do!![]()
Tsar BombaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Exact wat ik in mijn hoofd had jaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
af en toe een enkele smiley kan heel veel zeggenquote:dagen en topics vol enkel proberen in smiley's te communiceren met mensen die dat niet willen begrijpen is niet voor mij weggelegd
ik ben daar te ongeduldig voor
![]()
![]()
Ja precies.
Nou ik ga ff proberen te slapen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
waarom zou je communiceren als je ook diarree kunt hebben?![]()
![]()
welterustenquote:Op zondag 4 februari 2024 01:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja precies.
Nou ik ga ff proberen te slapen.![]()
![]()
Ik kan daar eigenlijk maar 3 dingen op zeggen:quote:Op zondag 4 februari 2024 00:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
af en toe een enkele smiley kan heel veel zeggendagen en topics vol enkel proberen in smiley's te communiceren met mensen die dat niet willen begrijpen is niet voor mij weggelegd
![]()
![]()
Slaap ze. Of om in stijl te blijvenquote:Op zondag 4 februari 2024 01:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja precies.
Nou ik ga ff proberen te slapen.![]()
![]()
Misschien ook voor jou tijd om te gaan slapen.quote:![]()
![]()
![]()
![]()
yup, ik zeg er niks van omdat het mag enzo. Maar ok echt leuk praten ofzo is het niet...quote:Op zondag 4 februari 2024 00:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
af en toe een enkele smiley kan heel veel zeggendagen en topics vol enkel proberen in smiley's te communiceren met mensen die dat niet willen begrijpen is niet voor mij weggelegd
Daar is een SC voor. Dit is een speltopic. Het spel staat centraal, niet het pratenquote:Op zondag 4 februari 2024 01:03 schreef kree het volgende:
[..]
yup, ik zeg er niks van omdat het mag enzo. Maar ok echt leuk praten ofzo is het niet...
Slaap zequote:Op zondag 4 februari 2024 01:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja precies.
Nou ik ga ff proberen te slapen.Trust nobody![]()
Mensen miepen ook niet over het chatten in een teltopic
Yay deze discussie weerquote:Op zondag 4 februari 2024 01:04 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Daar is een SC voor. Dit is een speltopic. Het spel staat centraal, niet het pratenTrust nobody![]()
quote:Op zondag 4 februari 2024 01:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan daar eigenlijk maar 3 dingen op zeggen:![]()
![]()
[..]
Slaap ze. Of om in stijl te blijven![]()
![]()
[..]
Misschien ook voor jou tijd om te gaan slapen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat doen ze welquote:Op zondag 4 februari 2024 01:04 schreef Speklap3000 het volgende:
Mensen miepen ook niet over het chatten in een teltopic![]()
![]()
Zou idd makkelijker zijn als de rest dit punt gewoon zou accepterenquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Is de SAMSUNG Galaxy A03 een beetje redelijke budget telefoon? Is voor een 13-jarige, dus ik betwijfel of die langer dan 2 jaar zal meegaan![]()
duidelijk dat jij heel het doel gemist hebt want als het puur een spel was had het wel in een ander forum gestaan.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:04 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Daar is een SC voor. Dit is een speltopic. Het spel staat centraal, niet het praten![]()
Jawel ik zeg niet dat je het niet mag maar heeft users speklap niet meer te vertellen als alleen smileys denk ik danquote:Op zondag 4 februari 2024 01:04 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Daar is een SC voor. Dit is een speltopic. Het spel staat centraal, niet het praten
Tis leuker als je beetje in tekst kletst hoor. en maak je geen zorgen we hebben allemaal onze gebreken ik zeker Maar ja het zegt zo weinig behalve alleen wat stomme smileys om je punten op te krikken ofzo. (wie is speklap vraag ik me af dan). vertel beetje ?Do what you love, love what you do!![]()
Welk forum is hier beter voor geschikt dan ONZ? Of is ONZ voor de serieuze discussies tegenwoordig?quote:Op zondag 4 februari 2024 01:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
duidelijk dat jij heel het doel gemist hebt want als het puur een spel was had het wel in een ander forum gestaan.Tuurlijk heb ik meer te zeggen. En als ik die dingen wil zeggen, dan ga ik naar een topic buiten DTS. Want dit is een spel.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:06 schreef kree het volgende:
[..]
Jawel ik zeg niet dat je het niet mag maar heeft users speklap niet meer te vertellen als alleen smileys denk ik dan
Tis leuker als je beetje in tekst kletst hoor. en maak je geen zorgen we hebben allemaal onze gebreken ik zeker Maar ja het zegt zo weinig behalve alleen wat stomme smileys om je punten op te krikken ofzo. (wie is speklap vraag ij ne af dan). vertel beetje ?
een user zet niet het getal van zijn speklap in zijn UI dat doen alleen kansloze kutkloons zodat ze zelf niet in de war rakenquote:Op zondag 4 februari 2024 01:06 schreef kree het volgende:
[..]
Jawel ik zeg niet dat je het niet mag maar heeft users speklap niet meer te vertellen als alleen smileys denk ik dan
Tis leuker als je beetje in tekst kletst hoor. en maak je geen zorgen we hebben allemaal onze gebreken ik zeker Maar ja het zegt zo weinig behalve alleen wat stomme smileys om je punten op te krikken ofzo. (wie is speklap vraag ik me af dan). vertel beetje ?![]()
![]()
nee hoor je mag gewoon kletsen hier ookquote:Op zondag 4 februari 2024 01:07 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Welk forum is hier beter voor geschikt dan ONZ? Of is ONZ voor de serieuze discussies tegenwoordig?
[..]
Tuurlijk heb ik meer te zeggen. En als ik die dingen wil zeggen, dan ga ik naar een topic buiten DTS. Want dit is een spel.
Zeker mag hetquote:Op zondag 4 februari 2024 01:08 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor je mag gewoon kletsen hier ook
Gewoon niet zeiken als ik emoticons plaatsDat is ook onderdeel van het spel.
Ik ben tussen de 10 en 50 jaar oud.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Je leest mee toch? Dan zie je wat er gepost wordt. Op zich leuk als je meegaat in die vibequote:Op zondag 4 februari 2024 01:07 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Welk forum is hier beter voor geschikt dan ONZ? Of is ONZ voor de serieuze discussies tegenwoordig?
[..]
Tuurlijk heb ik meer te zeggen. En als ik die dingen wil zeggen, dan ga ik naar een topic buiten DTS. Want dit is een spel.Trust nobody![]()
Onderdeel van het spel is dat we zeiken.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:09 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Zeker mag het
Gewoon niet zeiken als ik emoticons plaatsDat is ook onderdeel van het spel.
Als je dat niet snapt...Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Je bent wel viesmad voor iemand die hier ook praktisch de hele dag zitquote:Op zondag 4 februari 2024 01:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
een user zet niet het getal van zijn speklap in zijn UI dat doen alleen kansloze kutkloons zodat ze zelf niet in de war raken
vast maar laten we even van het positieve uitgaan.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
een user zet niet het getal van zijn speklap in zijn UI dat doen alleen kansloze kutkloons zodat ze zelf niet in de war rakenDo what you love, love what you do!![]()
leest niet echt, doel is irriteren en frustreren met als excuus winnen meer is het nietquote:Op zondag 4 februari 2024 01:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je leest mee toch? Dan zie je wat er gepost wordt. Op zich leuk als je meegaat in die vibe![]()
![]()
Hier is mijn vibe:quote:Op zondag 4 februari 2024 01:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je leest mee toch? Dan zie je wat er gepost wordt. Op zich leuk als je meegaat in die vibe:}
![]()
![]()
![]()
Beetje raar dat mensen mad worden omdat ik een spel wil winnen in een....speltopic.
Ik post drie smiley's. Mazipeen was vorige maand constant 1 smiley aan het posten en dat was wel okay?
Rare standaarden.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik snap 'm, ik leg de bal graag terugquote:Op zondag 4 februari 2024 01:10 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Onderdeel van het spel is dat we zeiken.
Als je dat niet snapt...
Wequote:Op zondag 4 februari 2024 01:10 schreef kree het volgende:
[..]
vast maar laten we even van het positieve uitgaan.nee blijf maar bij jezelf deze ronde
![]()
![]()
Emotioneel 11, irl 49?quote:Op zondag 4 februari 2024 01:09 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik ben tussen de 10 en 50 jaar oud.Trust nobody![]()
Winnen is een excuus in een spel-genotquote:Op zondag 4 februari 2024 01:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
leest niet echt, doel is irriteren en frustreren met als excuus winnen meer is het niet
nou ok moet ik gokken dan? want wil wel raden en heb wel een idee, mag jij zeggen of het klopt of niet?quote:Op zondag 4 februari 2024 01:09 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik ben tussen de 10 en 50 jaar oud.Do what you love, love what you do!![]()
Doe lekker wat je niet laten kunt, maar ik ga geen persoonljike details delen op een forum.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:11 schreef kree het volgende:
[..]
nou ok moet ik gokken dan? want wil wel raden en heb wel een idee, mag jij zeggen of het klopt of niet?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
samequote:Op zondag 4 februari 2024 01:12 schreef Harrie het volgende:
mo mo mo mo mo momentje ik ga ff eenhalen
Voor mij cola graagquote:Op zondag 4 februari 2024 01:12 schreef Harrie het volgende:
mo mo mo mo mo momentje ik ga ff eenhalen
Trust nobody![]()
Mazikeen werd net zo goed aangepakt op haar manier van bolken.
Best wel sneu dat je dit zo post want je weet dat het niet klopt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ok schat je leeftijd tussen de 40-50, niet getrouwd geen kinderen enzo.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:12 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Doe lekker wat je niet laten kunt, maar ik ga geen persoonljike details delen op een forum.
Met werk sucks alles dus zit op bijstand. Eigenlijk denk je ik moet wat met me leven maar het lukt niet echt.....
Hahaha LOL. Zo zie ik je overkomen dus, of het klopt geen idee
Ik kan heel goed tegen het spel.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:11 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik snap 'm, ik leg de bal graag terug
En dat weet jij zelf ook heel goed.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik hang hier pas twee weken rond. En als Mazipeen 'ook zo werd aangepakt' waren jullie toen al net zo sneuquote:Op zondag 4 februari 2024 01:13 schreef Mickytjuh het volgende:
Best wel sneu dat je dit zo post want je weet dat het niet klopt.
Beetje mad worden omdat iemand een spel speelt om te winnen
zelfs die heb ik laten weten dat ik het kansloos vond wat ze deed jaquote:Op zondag 4 februari 2024 01:13 schreef Mickytjuh het volgende:
Best wel sneu dat je dit zo post want je weet dat het niet klopt.Nu hebben we de overtreffende trap die het er om doet, ik denk niet dat het einde van de maand gaat worden
Met of zonder Rumquote:![]()
![]()
ik zeg dat niet om aan te vallen of kwetsen he enzo. Laat dat duidelijk zijn. maarja zo komt het over?Do what you love, love what you do!![]()
Ik zie vier aannames. Een van de vier is correctquote:Op zondag 4 februari 2024 01:14 schreef kree het volgende:
[..]
Ok schat je leeftijd tussen de 40-50, niet getrouwd geen kinderen enzo.
Met werk sucks alles dus zit op bijstand. Eigenlijk denk je ik moet wat met me leven maar het lukt niet echt.....
Hahaha LOL. Zo zie ik je overkomen dus, of het klopt geen idee
Nee snap ik. Jij komt ook op mij over als een lieve jongen maar ik weet niet of dat klopt. Dat is gewoon hoe je op me overkomtquote:Op zondag 4 februari 2024 01:15 schreef kree het volgende:
ik zeg dat niet om aan te vallen of kwetsen he enzo. Laat dat duidelijk zijn. maarja zo komt het over?
haha nouja het zijn aannames ook natuurlijk, maar vertel wat klopte er wel dan?quote:Op zondag 4 februari 2024 01:15 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik zie vier aannames. Een van de vier is correctDo what you love, love what you do!![]()
het spel element misbruiken door het "Het Spel" te noemen is best een zwaktebod. zeker als je niet eens weet hoe het spel ontstaan is.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:15 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik hang hier pas twee weken rond. En als Mazipeen 'ook zo werd aangepakt' waren jullie toen al net zo sneu
Beetje mad worden omdat iemand een spel speelt om te winnen![]()
Jaquote:Op zondag 4 februari 2024 01:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
zelfs die heb ik laten weten dat ik het kansloos vond wat ze deed jaNu hebben we de overtreffende trap die het er om doet, ik denk niet dat het einde van de maand gaat worden
[..]
Met of zonder RumTrust nobody![]()
DTquote:Op zondag 4 februari 2024 01:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
het spel element misbruiken door het "Het Spel" te noemen is best een zwaktebod. zeker als je niet eens weet hoe het spel ontstaan is.
S
Spel.
ff normaal doen
Nee.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:16 schreef kree het volgende:
[..]
haha nouja het zijn aannames ook natuurlijk, maar vertel wat klopte er wel dan?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
randdebiel gaat wel wat ver. maarquote:Op zondag 4 februari 2024 01:16 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nee snap ik. Jij komt ook op mij over als een lieve jongen maar ik weet niet of dat klopt. Dat is gewoon hoe je op me overkomt
nouja idd, terecht. maar ok alleen door te vertellen kom je erachter he
toppertje ben je toch ookquote:Op zondag 4 februari 2024 01:16 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nee snap ik. Jij komt ook op mij over als een lieve jongen maar ik weet niet of dat klopt. Dat is gewoon hoe je op me overkomtgelukkig kan Kree dit wel hebben
die geilt er zelfs op denk ik
![]()
![]()
Had het al geedit (zie je eigen quote), omdat ik het ook even niet netjes vond. Mijn excuses daarvoor.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:18 schreef kree het volgende:
[..]
randdebiel gaat wel wat ver. maar
nouja idd, terecht. maar ok alleen door te vertellen kom je erachter he
Schoot even in de verdediging omdat ik het idee heb dat ik hier niet heel eerlijk behandeld word.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Het blijft bijzonder dat je coûte que coûte een spel wil meespelen op een manier waarbij je vrijwel alle andere spelers tegen de haren in strijkt..Trust nobody![]()
En ik spreek geen Frans, dus verder geen idee wat je zegtmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
geen zorgen, ik kan er wel tegen hoor. Ik snap het.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:19 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Had het al geedit (zie je eigen quote), omdat ik het ook even niet netjes vond. Mijn excuses daarvoor.
Schoot even in de verdediging omdat ik het idee heb dat ik hier niet heel eerlijk behandeld word.
maar ik vraag dit niet om een hetse ofzo tegen je op te zetten? Helemaal niet, want ik ben denk echt de laatste die andere kan veroordelen.\
Vroeg het me gewoon af? en ok hje hoeft niet te vertellen als je neit wil. Ook prima. Maarja of doe anders maar DM ofzo. nog benieuwd.Do what you love, love what you do!![]()
niet heel eerlijk behandeld worden komt wat dommig over als het door een kloon geschreven wordt die eerst liegt over wie ze is en daarna doet alsof het geheim dient te blijven en alles onder de noemer spel schuift maar goed het zegt meer over jou dan over mij gelukkig.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:19 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Had het al geedit (zie je eigen quote), omdat ik het ook even niet netjes vond. Mijn excuses daarvoor.
Schoot even in de verdediging omdat ik het idee heb dat ik hier niet heel eerlijk behandeld word.![]()
maar hoe is DTS ontstaan danquote:Op zondag 4 februari 2024 01:21 schreef Speklap3000 het volgende:
Don't hate the player, hate the game.neem aan dat je je wel even ingelezen hebt voor je ging spelen
Nee dacht ik al![]()
![]()
Ik ben al zeker ~5 jaar niet op FOK! geweest, en ook geen 'ze'.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
niet heel eerlijk behandeld worden komt wat dommig over als het door een kloon geschreven wordt die eerst liegt over wie ze is en daarna doet alsof het geheim dient te blijven en alles onder de noemer spel schuift maar goed het zegt meer over jou dan over mij gelukkig.
Maar keep guessing
Kan me niet minder boeien zolang ik maar winquote:Op zondag 4 februari 2024 01:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
maar hoe is DTS ontstaan danneem aan dat je je wel even ingelezen hebt voor je ging spelen
Nee dacht ik al
Ik wil graag zo min mogeljik prive-details onthullen op een publiek forum. Wat ik zei was niet netjes, dus wederom mijn excuses. Daar wil ik het graag bij houdenquote:Op zondag 4 februari 2024 01:22 schreef kree het volgende:
[..]
geen zorgen, ik kan er wel tegen hoor. Ik snap het.
maar ik vraag dit niet om een hetse ofzo tegen je op te zetten? Helemaal niet, want ik ben denk echt de laatste die andere kan veroordelen.\
Vroeg het me gewoon af? en ok hje hoeft niet te vertellen als je neit wil. Ook prima. Maarja of doe anders maar DM ofzo. nog benieuwd.
Koste wat kost..quote:Op zondag 4 februari 2024 01:21 schreef Speklap3000 het volgende:
En ik spreek geen Frans, dus verder geen idee wat je zegtTrust nobody![]()
ik had vroeger een jongen in de klas en die dacht ook zo over Monopolyquote:Op zondag 4 februari 2024 01:23 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Kan me niet minder boeien zolang ik maar win
hij won altijd want wij gingen na een half uur niet voor of achteruit willen gewoon voetballen en gaven op.
Hij bleef het geweldig vinden dus speelde hij het daarna altijd alleen![]()
![]()
De mijne ook, dus dat scheelt. Verder kap ik met deze discussie. Klachten over de vorm van het spel kunnen beter bij de moderators geplaatst worden gok ikquote:
ik denk beter bij de afdeling kutkloontjes maar de mail gaat zo de deur uitquote:Op zondag 4 februari 2024 01:27 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
De mijne ook, dus dat scheelt. Verder kap ik met deze discussie. Klachten over de vorm van het spel kunnen beter bij de moderators geplaatst worden gok ik![]()
Er is niks mis met de vorm van het spelquote:Op zondag 4 februari 2024 01:27 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
De mijne ook, dus dat scheelt. Verder kap ik met deze discussie. Klachten over de vorm van het spel kunnen beter bij de moderators geplaatst worden gok ikTrust nobody![]()
Kloontjes mogen, zolang het geen kloontje van een gebande is, dus doe wat je niet laten kunt joh.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik denk beter bij de afdeling kutkloontjes maar de mail gaat zo de deur uit
Maar fijn om te weten dat ik rent-free in je hoofd woon.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op zondag 4 februari 2024 01:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Er is niks mis met de vorm van het spel![]()
:}
Geen Frans, wel Engels.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:29 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Kloontjes mogen, zolang het geen kloontje van een gebande is, dus doe wat je niet laten kunt joh.
Maar fijn om te weten dat ik rent-free in je hoofd woon.
Good to know.Trust nobody![]()
M'n duits is ook primaquote:Op zondag 4 februari 2024 01:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Geen Frans, wel Engels.
Good to know.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
zoveel credits verdien je niet, ik zie je meer als een soort parasiet die bij een bekende heel zijn huis vol loopt te schijten maar ik mag er niks van zeggen want het is niet mijn huis maar zodra ik thuis kom denk ik er echt niet verder over na.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:29 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Kloontjes mogen, zolang het geen kloontje van een gebande is, dus doe wat je niet laten kunt joh.
Maar fijn om te weten dat ik rent-free in je hoofd woon.
Jammer dat ik graag bij Fok! over de vloer kom dus ik ga er toch wat van zeggen.![]()
Dat magquote:Op zondag 4 februari 2024 01:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
zoveel credits verdien je niet, ik zie je meer als een soort parasiet die bij een bekende heel zijn huis vol loopt te schijten maar ik mag er niks van zeggen want het is niet mijn huis maar zodra ik thuis kom denk ik er echt niet verder over na.
Jammer dat ik graag bij Fok! over de vloer kom dus ik ga er toch wat van zeggen.![]()
Denk niet dat er veel mee zal gebeuren, maar je mag zeker je mening uiten
Vind het jammer dat je al vanaf mijn eerste dag hier zoveel woede in je hebt, maar ik kan het niet tegenhouden.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 4 februari 2024 01:32 schreef Harrie het volgende:
mijn duits niet maar ik ga een paar uurtjes slapen![]()
![]()
![]()
Trust nobody![]()
Schlaf gutquote:Op zondag 4 februari 2024 01:32 schreef Harrie het volgende:
mijn duits niet maar ik ga een paar uurtjes slapen![]()
![]()
![]()
niks om je voor te verontschuldigen hoor?quote:Op zondag 4 februari 2024 01:24 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik wil graag zo min mogeljik prive-details onthullen op een publiek forum. Wat ik zei was niet netjes, dus wederom mijn excuses. Daar wil ik het graag bij houden
Maar het is je al vergeven dus geen zorgen daarover, gewoon lekker doorkletsen
zou leuk zijn en dan in wat minder als alleen smileys postenquote:
ik wil wel ff doorkletsen hoor nog even nog, maarja haha weet niet of je mij onder gezellige mensen schaalt nogquote:Op zondag 4 februari 2024 01:38 schreef HappyCharly het volgende:
Maar als alle mensen waar ik gezellig mee kan kletsen gaan slapen ga ik ook
Scoor ze
Dat zal afhangen van het moment.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:37 schreef kree het volgende:
[..]
zou leuk zijn en dan in wat minder als alleen smileys posten
Ik zie momenten om te chatten (zoals nu, met ongeveer ~3 mensen actief), en er zijn momenten dat ik smiley's zal posten als onderdeel van het spel
Deze man!quote:Op zondag 4 februari 2024 01:39 schreef kree het volgende:
[..]
ik wil wel ff doorkletsen hoor nog even nog, maarja haha weet niet of je mij onder gezellige mensen schaalt nog
het is wat je er zelf van maakt, soms beetje verhalen vertellen helpt wat je meemaakte of waar the tegen aan loopt etc etc, dat maken leuke discussies. maar heb er ook niet altijd de inspiratie voor hoor, dus af en toe kom ik ff langs.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:39 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat zal afhangen van het moment.
Ik zie momenten om te chatten (zoals nu, met ongeveer ~3 mensen actief), en er zijn momenten dat ik smiley's zal posten als onderdeel van het spel
als het leuk is dus, die punten. boeien me niet.Do what you love, love what you do!![]()
Ja, maar voor die zaken ga ik niet naar DTS, daar heb je slowchats voor in mijn meningquote:Op zondag 4 februari 2024 01:41 schreef kree het volgende:
het is wat je er zelf van maakt, soms beetje verhalen vertellen helpt wat je meemaakte of waar the tegen aan loopt etc etc, dat maken leuke discussiesIk kom hier voor het spel-element.
jawel ik ook, maar soms is dit het enige topic wat nog loopt beetje aan interactie. en SC dus, kom ook wel in andere maar is te traag ofzo en voor ik het weer lees is het te lang geleden al.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:41 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ja, maar voor die zaken ga ik niet naar DTS, daar heb je slowchats voor in mijn meningIk kom hier voor het spel-element.
Snap ik. Maar goed, dat krijg je als de verwachtingen van een bepaald topic zo uit elkaar lopen. Niemand die echt fout zit, maar je matcht niet qua verwachtingen.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Jij krijgt nog steeds geen punten hoorquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
![]()
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Toch wil ik puntenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
mijn verwachtingen van dit topic zijn altijd op het laagste enzoquote:Op zondag 4 februari 2024 01:44 schreef Speklap3000 het volgende:
Snap ik. Maar goed, dat krijg je als de verwachtingen van een bepaald topic zo uit elkaar lopen. Niemand die echt fout zit, maar je matcht niet qua verwachtingen.
Maar ok soms is het nog wel aardig grappige discussie en ok sowieso niet alles te serieus nemen helpt. Er is ook niet echt een onderwerp hier natuurlijk wat bergsproken gaat worden, het hangt op beetje van wat iedereen zelf zegt. en daar kun je wat leuks van maken of drama.
kijk je wel eens films of series en zo ja van waarvan zijn je favorieten?quote:
ook vraag aan rest btw?Do what you love, love what you do!![]()
Kijk vanalles, en nooit iets dubbel. Heb dus niet echt favoretenquote:Op zondag 4 februari 2024 01:50 schreef kree het volgende:
[..]
kijk je wel eens films of series en zo ja van waarvan zijn je favorieten?
noem er eens een paar die je leuk vond?quote:Op zondag 4 februari 2024 01:51 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Kijk vanalles, en nooit iets dubbel. Heb dus niet echt favoretenDo what you love, love what you do!![]()
Ben nu 'The Good Place' aan het kijkenquote:Op zondag 4 februari 2024 01:52 schreef kree het volgende:
[..]
noem er eens een paar die je leuk vond?
Dat politiekcorrecte kloontjes gelul daar trapt toch niemand inquote:Op zondag 4 februari 2024 01:41 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ja, maar voor die zaken ga ik niet naar DTS, daar heb je slowchats voor in mijn meningIk kom hier voor het spel-element.
toch
![]()
![]()
ff zoeken die ken ik niet nlquote:Op zondag 4 februari 2024 01:52 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ben nu 'The Good Place' aan het kijken
Niet slapen?quote:Op zondag 4 februari 2024 01:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat politiekcorrecte kloontjes gelul daar trapt toch niemand intoch
Trust nobody![]()
![]()
Paters en pijnstillers zijn vaak geen goede combinatie.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
pijnstillers vergeten in te nemen en verwarming vergeten dus ik heb nog maar een pater gepakt
Ben je daarom zo boos?
nee trut dat ik boos ben verbeeld je je maarquote:Op zondag 4 februari 2024 01:59 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Paters en pijnstillers zijn vaak geen goede combinatie.
Ben je daarom zo boos?![]()
oh oke dat scheeltquote:Op zondag 4 februari 2024 02:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
nee trut dat ik boos ben verbeeld je je maarmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
had de trailer gevonden, feel good serie achtig, ik hou er wel van... Haha alleen zo weinig tijd. Maar heb hem ff in m'n lijstje gezet.quote:Do what you love, love what you do!![]()
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Serie is niet per se wat je zou verwachten, wil niks spoilen. 1e seizoen afkijken is aan te raden.quote:Op zondag 4 februari 2024 02:02 schreef kree het volgende:
[..]
had de trailer gevonden, feel good serie achtig, ik hou er wel van... Haha alleen zo weinig tijd. Maar heb hem ff in m'n lijstje gezet.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
laatste keer dat ik dat uitgelegd heb werd ik voor van alles en nog wat uitgemaakt dus ik durf het niet meer te zeggenquote:![]()
![]()
Zeg dan ook niks. Of durf hem op tafel te leggen.quote:Op zondag 4 februari 2024 02:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
laatste keer dat ik dat uitgelegd heb werd ik voor van alles en nog wat uitgemaakt dus ik durf het niet meer te zeggenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Oh doe maar niet danquote:Op zondag 4 februari 2024 02:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
laatste keer dat ik dat uitgelegd heb werd ik voor van alles en nog wat uitgemaakt dus ik durf het niet meer te zeggenTrust nobody![]()
moet jij zeggen met je dagelijks wisselende uitleg van wie je bentquote:Op zondag 4 februari 2024 02:05 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Zeg dan ook niks. Of durf hem op tafel te leggen.ik moet helemaal niks nie
![]()
Je laat je wel kennen nu. Maar dat is okequote:Op zondag 4 februari 2024 02:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
moet jij zeggen met je dagelijks wisselende uitleg van wie je bentik moet helemaal niks nie
goed bedachtquote:Op zondag 4 februari 2024 02:06 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Je laat je wel kennen nu. Maar dat is oke![]()
Kutspelquote:
Met zo'n opmerking wordt je natuurlijk nooit de "user die altijd vrolijk is" in de 2024 FOK! awardsquote:![]()
Met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
Dit staat in jouw onderschrift. Niet mijn uitspraak.
[ Bericht 35% gewijzigd door HappyCharly op 04-02-2024 02:24:49 ]Trust nobody![]()
quote:Op zondag 4 februari 2024 02:12 schreef HappyCharly het volgende:
Met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar magmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
puntje!quote:Op zondag 4 februari 2024 02:12 schreef HappyCharly het volgende:
Met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar magmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik hou van iedereenquote:Op zondag 4 februari 2024 02:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat staat in je onderschrift. Dus ik neem aan dat je ons allemaal niet mag ?
Klopt.quote:Op zondag 4 februari 2024 02:12 schreef HappyCharly het volgende:
Met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
hou die ff in gedachten, haha eerst cursus maar afmaken en drukte met werk enzoquote:Op zondag 4 februari 2024 02:03 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Serie is niet per se wat je zou verwachten, wil niks spoilen. 1e seizoen afkijken is aan te raden.
stop is met drama maken joh jullie![]()
Damn denk dat we erover uit zijn dat we allemaal niet perfect zijn lijkt me. en fouten gemaakt blabla. of wil iemand nog zeggen hier dat ie wel de perfecte persoon is die nooit wat fout deed?Do what you love, love what you do!![]()
Ik probeer hier alles van me af te laten glijden makker
Maar mensen vallen de koning graag aan. Kan ik niks aan veranderen.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
hou er niet van als t zo zeikerig gaat worden naar elkaar enzo nl....Do what you love, love what you do!![]()
komt wel goed, uit ervaring je moet er ff geduld mee hebben.quote:Op zondag 4 februari 2024 02:19 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik probeer hier alles van me af te laten glijden makker
Maar mensen vallen de koning graag aan. Kan ik niks aan veranderen.
Vorige keer heb ik de prijs gewonnen voor de meest onbekende user.quote:Op zondag 4 februari 2024 02:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Met zo'n opmerking wordt je natuurlijk nooit de "user die altijd vrolijk is" in de 2024 FOK! awardsSamen met een stuk of 13 anderen
zal best, ik kijk wat ik hier ziequote:Op zondag 4 februari 2024 02:20 schreef Homijn het volgende:
[..]
Vorige keer heb ik de prijs gewonnen voor de meest onbekende user.Samen met een stuk of 13 anderen
.
Een tijdje geleden zat je phoenyx ook te verdedigen. Ik weet niet wat dat zegt over jouw talenten om rotte appels te spottenquote:Op zondag 4 februari 2024 02:18 schreef kree het volgende:
stop is met drama maken joh jullie![]()
Damn denk dat we erover uit zijn dat we allemaal niet perfect zijn lijkt me. en fouten gemaakt blabla. of wil iemand nog zeggen hier dat ie wel de perfecte persoon is die nooit wat fout deed?![]()
Ik ken de meeste wel beetje en echt herken de namen van 20 jaar terug nog. maar hahaha tja gewoon gezellig praten dat is de key hier
Ja, sorry daarvoorquote:Op zondag 4 februari 2024 02:20 schreef Homijn het volgende:
[..]
Vorige keer heb ik de prijs gewonnen voor de meest onbekende user.Samen met een stuk of 13 anderen
![]()
![]()
Joh. 8, 1-11quote:Op zondag 4 februari 2024 02:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Een tijdje geleden zat je phoenyx ook te verdedigen. Ik weet niet wat dat zegt over jouw talenten om rotte appels te spotten
Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik gooi als een meisje, dus laat ik dat niet doenquote:Op zondag 4 februari 2024 02:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Joh. 8, 1-11
Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
hangt er maar van af he? ik weet ook niet alles, maar zolang het allemaal maar gezellig blijft enzo dan is het wat mbt ok.quote:Op zondag 4 februari 2024 02:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Een tijdje geleden zat je phoenyx ook te verdedigen. Ik weet niet wat dat zegt over jouw talenten om rotte appels te spotten
heb ik soms twijfels over users of kloon, ja best wel.
maargoed zolang ze maar leuk doen ok.Do what you love, love what you do!![]()
Dit hoort gewoon bij mijn act. Hoewel ik wél echt punten wil.quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
quote:Op zondag 4 februari 2024 02:26 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik gooi als een meisje, dus laat ik dat niet doen
Numeri 22:29-30quote:Op zondag 4 februari 2024 02:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Joh. 8, 1-11
Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen.
29 De ezel zei tegen Bileam: "Je hebt me nu drie keer geslagen. Wat heb ik verkeerd gedaan?" Bileam antwoordde de ezel: "Je zet mij voor gek! Als ik een zwaard bij me had gehad, zou ik je nu doden." 30 Maar de ezel zei: "Je hebt je hele leven al op mij gereden. Heb ik ooit eerder zo tegen je gedaan?" En hij zei: "Nee."![]()
daarom dus. haha naja ga je gang ik denk het is beetje dood aan het worden hier dus ga ook zo slapenquote:Op zondag 4 februari 2024 02:28 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dit hoort gewoon bij mijn act. Hoewel ik wél echt punten wil.
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-02-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Speklap3000 / 635 / +220 / +25 / 1251 / 1418
2. devzero / 181 / +28 / +0 / 142 / 202
3. Harrie / 153 / +63 / +0 / 337 / 456
4. Mazikeen / 118 / +9 / +0 / 257 / 314
5. kree / 100 / +2 / +1 / 155 / 209
6. mario390 / 89 / +12 / +0 / 69 / 110
7. hemarookworst / 72 / +14 / +0 / 107 / 144
8. KoningWouter / 70 / +21 / +0 / 151 / 189
9. HappyCharly / 70 / +63 / +2 / 208 / 257
10. Paul / 68 / +30 / +0 / 252 / 299
11. ToT / 63 / +11 / +0 / 197 / 232
12. KillemWieft / 57 / +4 / +0 / 75 / 112
13. DerRabbit / 52 / +9 / +0 / 110 / 144
14. _UserName_ / 51 / +0 / +0 / 57 / 78
15. Shii / 44 / +7 / +0 / 51 / 67
16. gebrokenglas / 43 / +43 / +0 / 23 / 34
17. M_0_0_N / 41 / +12 / +0 / 298 / 339
18. Rob / 30 / +10 / +0 / 41 / 51
19. sp3c / 25 / +0 / +0 / 1 / 3
20. JustinK / 22 / +0 / +0 / 41 / 46SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
zei ik gisteren nog tegen mijn nichtjequote:Op zondag 4 februari 2024 02:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Numeri 22:29-30
29 De ezel zei tegen Bileam: "Je hebt me nu drie keer geslagen. Wat heb ik verkeerd gedaan?" Bileam antwoordde de ezel: "Je zet mij voor gek! Als ik een zwaard bij me had gehad, zou ik je nu doden." 30 Maar de ezel zei: "Je hebt je hele leven al op mij gereden. Heb ik ooit eerder zo tegen je gedaan?" En hij zei: "Nee."met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op zondag 4 februari 2024 02:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-02-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Speklap3000 / 635 / +220 / +25 / 1251 / 1418
2. devzero / 181 / +28 / +0 / 142 / 202
3. Harrie / 153 / +63 / +0 / 337 / 456
4. Mazikeen / 118 / +9 / +0 / 257 / 314
5. kree / 100 / +2 / +1 / 155 / 209
6. mario390 / 89 / +12 / +0 / 69 / 110
7. hemarookworst / 72 / +14 / +0 / 107 / 144
8. KoningWouter / 70 / +21 / +0 / 151 / 189
9. HappyCharly / 70 / +63 / +2 / 208 / 257
10. Paul / 68 / +30 / +0 / 252 / 299
11. ToT / 63 / +11 / +0 / 197 / 232
12. KillemWieft / 57 / +4 / +0 / 75 / 112
13. DerRabbit / 52 / +9 / +0 / 110 / 144
14. _UserName_ / 51 / +0 / +0 / 57 / 78
15. Shii / 44 / +7 / +0 / 51 / 67
16. gebrokenglas / 43 / +43 / +0 / 23 / 34
17. M_0_0_N / 41 / +12 / +0 / 298 / 339
18. Rob / 30 / +10 / +0 / 41 / 51
19. sp3c / 25 / +0 / +0 / 1 / 3
20. JustinK / 22 / +0 / +0 / 41 / 46SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 februari 2024 02:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Numeri 22:29-30
29 De ezel zei tegen Bileam: "Je hebt me nu drie keer geslagen. Wat heb ik verkeerd gedaan?" Bileam antwoordde de ezel: "Je zet mij voor gek! Als ik een zwaard bij me had gehad, zou ik je nu doden." 30 Maar de ezel zei: "Je hebt je hele leven al op mij gereden. Heb ik ooit eerder zo tegen je gedaan?" En hij zei: "Nee."
In het topic? Misschien. Op het forum? Nee joh. Aloa wint datquote:Op zondag 4 februari 2024 02:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Meeste posts v iedereen? Gaat jr lukken
Hier jaquote:Op zondag 4 februari 2024 02:34 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
In het topic? Misschien. Op het forum? Nee joh. Aloa wint datTrust nobody![]()
Ja joh. De Bolkes (+
) zijn altijd van de immer van iedereen en alles houden als er maar gebolkt wordt en zo....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Toch?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: