Paters en pijnstillers zijn vaak geen goede combinatie.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
pijnstillers vergeten in te nemen en verwarming vergeten dus ik heb nog maar een pater gepakt
nee trut dat ik boos ben verbeeld je je maarquote:Op zondag 4 februari 2024 01:59 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Paters en pijnstillers zijn vaak geen goede combinatie.
Ben je daarom zo boos?
oh oke dat scheeltquote:Op zondag 4 februari 2024 02:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
nee trut dat ik boos ben verbeeld je je maar
had de trailer gevonden, feel good serie achtig, ik hou er wel van... Haha alleen zo weinig tijd. Maar heb hem ff in m'n lijstje gezet.quote:
Serie is niet per se wat je zou verwachten, wil niks spoilen. 1e seizoen afkijken is aan te raden.quote:Op zondag 4 februari 2024 02:02 schreef kree het volgende:
[..]
had de trailer gevonden, feel good serie achtig, ik hou er wel van... Haha alleen zo weinig tijd. Maar heb hem ff in m'n lijstje gezet.
laatste keer dat ik dat uitgelegd heb werd ik voor van alles en nog wat uitgemaakt dus ik durf het niet meer te zeggenquote:
Zeg dan ook niks. Of durf hem op tafel te leggen.quote:Op zondag 4 februari 2024 02:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
laatste keer dat ik dat uitgelegd heb werd ik voor van alles en nog wat uitgemaakt dus ik durf het niet meer te zeggen
Oh doe maar niet danquote:Op zondag 4 februari 2024 02:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
laatste keer dat ik dat uitgelegd heb werd ik voor van alles en nog wat uitgemaakt dus ik durf het niet meer te zeggen
moet jij zeggen met je dagelijks wisselende uitleg van wie je bentquote:Op zondag 4 februari 2024 02:05 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Zeg dan ook niks. Of durf hem op tafel te leggen.
Je laat je wel kennen nu. Maar dat is okequote:Op zondag 4 februari 2024 02:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
moet jij zeggen met je dagelijks wisselende uitleg van wie je bentik moet helemaal niks nie
goed bedachtquote:Op zondag 4 februari 2024 02:06 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Je laat je wel kennen nu. Maar dat is oke
Kutspelquote:
Met zo'n opmerking wordt je natuurlijk nooit de "user die altijd vrolijk is" in de 2024 FOK! awardsquote:
quote:Op zondag 4 februari 2024 02:12 schreef HappyCharly het volgende:
Met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
puntje!quote:Op zondag 4 februari 2024 02:12 schreef HappyCharly het volgende:
Ik hou van iedereenquote:Op zondag 4 februari 2024 02:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat staat in je onderschrift. Dus ik neem aan dat je ons allemaal niet mag ?
Klopt.quote:Op zondag 4 februari 2024 02:12 schreef HappyCharly het volgende:
hou die ff in gedachten, haha eerst cursus maar afmaken en drukte met werk enzoquote:Op zondag 4 februari 2024 02:03 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Serie is niet per se wat je zou verwachten, wil niks spoilen. 1e seizoen afkijken is aan te raden.
komt wel goed, uit ervaring je moet er ff geduld mee hebben.quote:Op zondag 4 februari 2024 02:19 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik probeer hier alles van me af te laten glijden makker
Maar mensen vallen de koning graag aan. Kan ik niks aan veranderen.
Vorige keer heb ik de prijs gewonnen voor de meest onbekende user.quote:Op zondag 4 februari 2024 02:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Met zo'n opmerking wordt je natuurlijk nooit de "user die altijd vrolijk is" in de 2024 FOK! awards
zal best, ik kijk wat ik hier ziequote:Op zondag 4 februari 2024 02:20 schreef Homijn het volgende:
[..]
Vorige keer heb ik de prijs gewonnen voor de meest onbekende user.Samen met een stuk of 13 anderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |