Met zo'n opmerking wordt je natuurlijk nooit de "user die altijd vrolijk is" in de 2024 FOK! awardsquote:
quote:Op zondag 4 februari 2024 02:12 schreef HappyCharly het volgende:
Met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
puntje!quote:Op zondag 4 februari 2024 02:12 schreef HappyCharly het volgende:
Ik hou van iedereenquote:Op zondag 4 februari 2024 02:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat staat in je onderschrift. Dus ik neem aan dat je ons allemaal niet mag ?
Klopt.quote:Op zondag 4 februari 2024 02:12 schreef HappyCharly het volgende:
hou die ff in gedachten, haha eerst cursus maar afmaken en drukte met werk enzoquote:Op zondag 4 februari 2024 02:03 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Serie is niet per se wat je zou verwachten, wil niks spoilen. 1e seizoen afkijken is aan te raden.
komt wel goed, uit ervaring je moet er ff geduld mee hebben.quote:Op zondag 4 februari 2024 02:19 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik probeer hier alles van me af te laten glijden makker
Maar mensen vallen de koning graag aan. Kan ik niks aan veranderen.
Vorige keer heb ik de prijs gewonnen voor de meest onbekende user.quote:Op zondag 4 februari 2024 02:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Met zo'n opmerking wordt je natuurlijk nooit de "user die altijd vrolijk is" in de 2024 FOK! awards
zal best, ik kijk wat ik hier ziequote:Op zondag 4 februari 2024 02:20 schreef Homijn het volgende:
[..]
Vorige keer heb ik de prijs gewonnen voor de meest onbekende user.Samen met een stuk of 13 anderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |