een user zet niet het getal van zijn speklap in zijn UI dat doen alleen kansloze kutkloons zodat ze zelf niet in de war rakenquote:Op zondag 4 februari 2024 01:06 schreef kree het volgende:
[..]
Jawel ik zeg niet dat je het niet mag maar heeft users speklap niet meer te vertellen als alleen smileys denk ik dan
Tis leuker als je beetje in tekst kletst hoor. en maak je geen zorgen we hebben allemaal onze gebreken ik zeker Maar ja het zegt zo weinig behalve alleen wat stomme smileys om je punten op te krikken ofzo. (wie is speklap vraag ik me af dan). vertel beetje ?
nee hoor je mag gewoon kletsen hier ookquote:Op zondag 4 februari 2024 01:07 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Welk forum is hier beter voor geschikt dan ONZ? Of is ONZ voor de serieuze discussies tegenwoordig?
[..]
Tuurlijk heb ik meer te zeggen. En als ik die dingen wil zeggen, dan ga ik naar een topic buiten DTS. Want dit is een spel.
Zeker mag hetquote:Op zondag 4 februari 2024 01:08 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor je mag gewoon kletsen hier ook
Ik ben tussen de 10 en 50 jaar oud.quote:
Je leest mee toch? Dan zie je wat er gepost wordt. Op zich leuk als je meegaat in die vibequote:Op zondag 4 februari 2024 01:07 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Welk forum is hier beter voor geschikt dan ONZ? Of is ONZ voor de serieuze discussies tegenwoordig?
[..]
Tuurlijk heb ik meer te zeggen. En als ik die dingen wil zeggen, dan ga ik naar een topic buiten DTS. Want dit is een spel.
Onderdeel van het spel is dat we zeiken.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:09 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Zeker mag het
Gewoon niet zeiken als ik emoticons plaatsDat is ook onderdeel van het spel.
Je bent wel viesmad voor iemand die hier ook praktisch de hele dag zitquote:Op zondag 4 februari 2024 01:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
een user zet niet het getal van zijn speklap in zijn UI dat doen alleen kansloze kutkloons zodat ze zelf niet in de war raken
vast maar laten we even van het positieve uitgaan.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
een user zet niet het getal van zijn speklap in zijn UI dat doen alleen kansloze kutkloons zodat ze zelf niet in de war raken
leest niet echt, doel is irriteren en frustreren met als excuus winnen meer is het nietquote:Op zondag 4 februari 2024 01:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je leest mee toch? Dan zie je wat er gepost wordt. Op zich leuk als je meegaat in die vibe
Hier is mijn vibe:quote:Op zondag 4 februari 2024 01:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je leest mee toch? Dan zie je wat er gepost wordt. Op zich leuk als je meegaat in die vibe
Ik snap 'm, ik leg de bal graag terugquote:Op zondag 4 februari 2024 01:10 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Onderdeel van het spel is dat we zeiken.
Als je dat niet snapt...
Wequote:Op zondag 4 februari 2024 01:10 schreef kree het volgende:
[..]
vast maar laten we even van het positieve uitgaan.
Emotioneel 11, irl 49?quote:Op zondag 4 februari 2024 01:09 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik ben tussen de 10 en 50 jaar oud.
Winnen is een excuus in een spel-genotquote:Op zondag 4 februari 2024 01:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
leest niet echt, doel is irriteren en frustreren met als excuus winnen meer is het niet
nou ok moet ik gokken dan? want wil wel raden en heb wel een idee, mag jij zeggen of het klopt of niet?quote:Op zondag 4 februari 2024 01:09 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik ben tussen de 10 en 50 jaar oud.
Doe lekker wat je niet laten kunt, maar ik ga geen persoonljike details delen op een forum.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:11 schreef kree het volgende:
[..]
nou ok moet ik gokken dan? want wil wel raden en heb wel een idee, mag jij zeggen of het klopt of niet?
samequote:Op zondag 4 februari 2024 01:12 schreef Harrie het volgende:
mo mo mo mo mo momentje ik ga ff eenhalen
Voor mij cola graagquote:Op zondag 4 februari 2024 01:12 schreef Harrie het volgende:
mo mo mo mo mo momentje ik ga ff eenhalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |