SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik geloof van nietquote:Op zondag 4 februari 2024 00:38 schreef devzero het volgende:
@:mickytjuh Had iemand al voorgesteld dat je kaas op je burger kunt doen?
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Gekopieerd uit een scriptjequote:Op zondag 4 februari 2024 00:39 schreef Harrie het volgende:
kansloze kut TT weer echt heel knap verzonnenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dankjewel, ik heb er mijn best op gedaanquote:Op zondag 4 februari 2024 00:39 schreef Harrie het volgende:
kansloze kut TT weer echt heel knap verzonnen
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik hoor daar gewoon een lekker deuntje bij in mijn hoofd als ik hier naar kijkenquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2024 00:40:47 ]![]()
Ja op het schrijven van het scriptje wat deze bagger produceert ja.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Het is eenzaam aan de top.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:40 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja op het schrijven van het scriptje wat deze bagger produceert ja.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
dat er nog niemand gesuggereerd heeft om er sojabonen en noten op te doenquote:![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op zondag 4 februari 2024 00:40 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dankjewel, ik heb er mijn best op gedaan
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
mooi toch? je moet doen waar je jezelf goed bij voelt. Ik ken dit idee en is goed, het onwijs volhouden is soms wat lastig. Maar het gaat er niet om wat ik denk of wat voor mij is maar wat voor jezelf goed voeltquote:Op zondag 4 februari 2024 00:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook pure ontspanning. Maar die ontspanning moet op peil gehouden worden met meer bier toch? uiteindelijk heb je een kratje leeg en ga je naar bed. Daarna wordt het ochtend en voel je je kut.
Wat ik de afgelopen maand heb gemerkt is precies het tegenovergestelde. Je drinkt alcoholvrij bier omdat ik bier lekker vind. Je gaat naar bed en staat fris als een hoentje om 7.00uur op. Gaat iedereen lopen vervelen dat we op pad gaan!Zo heb ik diverse museums bezocht en bossen bewandelt omdat ik daar zin in had
(aanrader; oorlogsmuseum Overloon).
Dat tegenover 1 of 2 avonden in de week een paar uurtjes lekker/ontspannen voelen.
Ik denk dat voor mij geen 'gulden middenweg' bestaat. 'Het één of het ander', 'alles of niets'.
We gaan het zien. Ik denk dat ik er nog een maand (na vanavond) achteraan plak![]()
Dus jullie moeten mij nog een maand missen(ook nog in een schrikkeljaar waar februari een dag langer duurt)
Do what you love, love what you do!![]()
een script dat 3 random smileys in je ctrl-v gooit is nu niet echt het betere scriptwerkquote:Op zondag 4 februari 2024 00:40 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja op het schrijven van het scriptje wat deze bagger produceert ja.![]()
![]()
ik dacht dat de vegetarische slager al geweest wasquote:Op zondag 4 februari 2024 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat er nog niemand gesuggereerd heeft om er sojabonen en noten op te doen![]()
![]()
![]()
Nee niet bepaaldquote:Op zondag 4 februari 2024 00:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
een script dat 3 random smileys in je ctrl-v gooit is nu niet echt het betere scriptwerkmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Of champignonsquote:Op zondag 4 februari 2024 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat er nog niemand gesuggereerd heeft om er sojabonen en noten op te doen
Trust nobody![]()
Sojagrut en bonenpasta jaquote:Op zondag 4 februari 2024 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat er nog niemand gesuggereerd heeft om er sojabonen en noten op te doen
Nee ik vermoed dat ik dat zelfs kan!quote:Op zondag 4 februari 2024 00:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
een script dat 3 random smileys in je ctrl-v gooit is nu niet echt het betere scriptwerk
Want ik weet hoe zoekmachines werken.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Kunt ook posten zonder bierquote:Op zondag 4 februari 2024 00:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook pure ontspanning. Maar die ontspanning moet op peil gehouden worden met meer bier toch? uiteindelijk heb je een kratje leeg en ga je naar bed. Daarna wordt het ochtend en voel je je kut.
Wat ik de afgelopen maand heb gemerkt is precies het tegenovergestelde. Je drinkt alcoholvrij bier omdat ik bier lekker vind. Je gaat naar bed en staat fris als een hoentje om 7.00uur op. Gaat iedereen lopen vervelen dat we op pad gaan!Zo heb ik diverse museums bezocht en bossen bewandelt omdat ik daar zin in had
(aanrader; oorlogsmuseum Overloon).
Dat tegenover 1 of 2 avonden in de week een paar uurtjes lekker/ontspannen voelen.
Ik denk dat voor mij geen 'gulden middenweg' bestaat. 'Het één of het ander', 'alles of niets'.
We gaan het zien. Ik denk dat ik er nog een maand (na vanavond) achteraan plak![]()
Dus jullie moeten mij nog een maand missen(ook nog in een schrikkeljaar waar februari een dag langer duurt)
Of met alcoholvrijTrust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: