Is toch niet zo lekker want het smelt niet goed.quote:
* Je kunt beetje semi-trendy doen en er avocado op doen.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:03 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Roomboter werkt ook niet echt met mijn allergie he......
Dit is gewoon knapquote:Op zondag 4 februari 2024 00:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
Deze man
[..]
Als drinken (of welke drugs dan ook) je leven gaan bepalen drink je duidelijk te veel. Als je echt verslaafd bent zal je verslaving altijd ontkennen dat je teveel gebruikt en dat is lastig zelf te doorbreken behalve door eerst 3 weken niks te pakken en er dan zelf eens over nadenken (en er over praten met mensen uit je directe omgeving)
[..]
je moet toch af en toe jezelf een beetje mogen verwennen.
[..]
* Harrie wacht op de plop.....
[..]
ken ik nie
[..]
Of in Londen
[..]
TIP: Blijf vooral drinken PLEASE
[..]
wijs man
[..]
hij kan het
[..]
Ik wel
[..]
Ik zeg niks
[..]
Smakelijk Dev
[..]
Pas je wel op
Ja dit is dus wel een optie, maar ik weet niet zo goed waar ik dat moet halenquote:
Oei das lekkerquote:Op zondag 4 februari 2024 00:06 schreef devzero het volgende:
[..]
* Je kunt beetje semi-trendy doen en er avocado op doen.
* Of je gaat tropisch en maakt een mango sausje/chutney (moet wel een beetje spicy)
Er is zoveel mogelijk
Gewoon in de supermarkt. Je kunt het ook zelf maken.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja dit is dus wel een optie, maar ik weet niet zo goed waar ik dat moet halen
Je spoort me dus aan om vooral te blijven drinken omdat ik dan DTS niet verlaat terwijl je andere adviezen juist luiden dat niet te doen?!quote:Op zondag 4 februari 2024 00:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
Deze man
[..]
Als drinken (of welke drugs dan ook) je leven gaan bepalen drink je duidelijk te veel. Als je echt verslaafd bent zal je verslaving altijd ontkennen dat je teveel gebruikt en dat is lastig zelf te doorbreken behalve door eerst 3 weken niks te pakken en er dan zelf eens over nadenken (en er over praten met mensen uit je directe omgeving)
[..]
je moet toch af en toe jezelf een beetje mogen verwennen.
[..]
* Harrie wacht op de plop.....
[..]
ken ik nie
[..]
Of in Londen
[..]
TIP: Blijf vooral drinken PLEASE
[..]
wijs man
[..]
hij kan het
[..]
Ik wel
[..]
Ik zeg niks
[..]
Smakelijk Dev
[..]
Pas je wel op
Oehhh ja mango chutney met Chili! Damn.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:06 schreef devzero het volgende:
[..]
* Je kunt beetje semi-trendy doen en er avocado op doen.
* Of je gaat tropisch en maakt een mango sausje/chutney (moet wel een beetje spicy)
Er is zoveel mogelijk
Zelf maken durf ik niet want dan is het niet gegarandeerd koemelkeiwitvrij....quote:Op zondag 4 februari 2024 00:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gewoon in de supermarkt. Je kunt het ook zelf maken.
Helder en duidelijk, overquote:Op zondag 4 februari 2024 00:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
grote verschil is dat jij geen kloon bent die speciaal is geregistreerd om DTS te winnen alias bagger dus
Opmerking still standsquote:Op zondag 4 februari 2024 00:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat was vooral ff de verloren tijd inhalennormaal lees ik niks terug maar hij stond nog open
quote:Op zondag 4 februari 2024 00:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Oehhh ja mango chutney met Chili! Damn.
[..]
Zelf maken durf ik niet want dan is het niet gegarandeerd koemelkeiwitvrij....
Ik heb vandaag getest, ik wordt er nog steeds erg ziek van
Gewoon met mate blijven drinken is niks mis mee tochquote:Op zondag 4 februari 2024 00:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je spoort me dus aan om vooral te blijven drinken omdat ik dan DTS niet verlaat terwijl je andere adviezen juist luiden dat niet te doen?!
geen gemisquote:Op zondag 4 februari 2024 00:09 schreef Stoorzendert het volgende:
Dat krijg je als je even weg bent uit DTS. Dan weet je niet meer wie de klonen zijn...
https://en.wikipedia.org/wiki/Mate_(drink)quote:Op zondag 4 februari 2024 00:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
Gewoon met mate blijven drinken is niks mis mee toch
Vriend van mij ookquote:Op zondag 4 februari 2024 00:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ken een man uit Hongarije en die heet Mate
Ik denk dat ik in mijn badkuip onmogelijk kan verdrinken want ik ben te lang en moet moeite doen helemaal kopje onder te gaan dus haal mij maar van je lijstquote:Op zondag 4 februari 2024 00:09 schreef HappyCharly het volgende:
Hoeveel mensen zouden zijn overleden door verdrinking doordat ze in bad in slaap vielen?
Ik telde jou ook nog niet meequote:Op zondag 4 februari 2024 00:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in mijn badkuip onmogelijk kan verdrinken want ik ben te lang en moet moeite doen helemaal kopje onder te gaan dus haal mij maar van je lijst
Ik heb geen idee, kan dat eigenlijk wel verdrinken doordat je in slaap valtdan schiet je wakker, reflexen etc
Als je genoeg gedronken hebt niet.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in mijn badkuip onmogelijk kan verdrinken want ik ben te lang en moet moeite doen helemaal kopje onder te gaan dus haal mij maar van je lijst
Ik heb geen idee, kan dat eigenlijk wel verdrinken doordat je in slaap valtdan schiet je wakker, reflexen etc
dan is slaap niet de oorzaakquote:Op zondag 4 februari 2024 00:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als je genoeg gedronken hebt niet.
electrocutie in bad komt vaker voor denk ikquote:Op zondag 4 februari 2024 00:09 schreef HappyCharly het volgende:
Hoeveel mensen zouden zijn overleden door verdrinking doordat ze in bad in slaap vielen?
Ja daar heeft Hitachi een heel rapport over geschrevenquote:Op zondag 4 februari 2024 00:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
electrocutie in bad komt vaker voor denk ik
Keuzestress ik zou nog ff wakker blijven omdat ik anders veel te vroeg weer wakker benquote:Op zondag 4 februari 2024 00:13 schreef Mickytjuh het volgende:
Pfoeh ga ik slapen of nog even wakker blijven
Jazeker wel. Met mate drinken is voor vele een fabeltje, waaronder ik. Zover ben ik wel. Het is 'alles of niets'. Minderen met roken werkt ook niet. Ik rook niet meer, maar ik vapequote:Op zondag 4 februari 2024 00:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
Gewoon met mate blijven drinken is niks mis mee toch
quote:Op zondag 4 februari 2024 00:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Goeie keuze danquote:Op zondag 4 februari 2024 00:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jazeker wel. Met mate drinken is voor vele een fabeltje, waaronder ik. Zover ben ik wel. Het is 'alles of niets'. Minderen met roken werkt ook niet. Ik rook niet meer, maar ik vapeMaar dan nog maar 3mg nicotine. Maar roken doe ik nog steeds...
Die 'Dry-januari' is me zo goed bevallen (ondanks dat ik nu een pilsje heb gedronken (die me overigens niet zo goed smaakte als ik gewent ben)), dat ik eens plannen ga trekken denk ik.
Kleine conclusie; ik was een beter en scherper mens in januari dan ik in tijden geweest ben![]()
Wellicht een pilsje/whisky bij een etentje of uitjeMaar niet meer doelloos thuis gaan lopen zuipen. Ik denk een goed voornemen voor dit jaar
Ah goeie tipquote:Op zondag 4 februari 2024 00:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als je genoeg gedronken hebt niet.
Dat doet pijnquote:Op zondag 4 februari 2024 00:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vooral die worstenbroodjes bedoel jequote:Op zondag 4 februari 2024 00:19 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik eet wel echt tering gezond weer de laatste tijd.
Klinkt als n goed planquote:Op zondag 4 februari 2024 00:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jazeker wel. Met mate drinken is voor vele een fabeltje, waaronder ik. Zover ben ik wel. Het is 'alles of niets'. Minderen met roken werkt ook niet. Ik rook niet meer, maar ik vapeMaar dan nog maar 3mg nicotine. Maar roken doe ik nog steeds...
Die 'Dry-januari' is me zo goed bevallen (ondanks dat ik nu een pilsje heb gedronken (die me overigens niet zo goed smaakte als ik gewent ben)), dat ik eens plannen ga trekken denk ik.
Kleine conclusie; ik was een beter en scherper mens in januari dan ik in tijden geweest ben![]()
Wellicht een pilsje/whisky bij een etentje of uitjeMaar niet meer doelloos thuis gaan lopen zuipen. Ik denk een goed voornemen voor dit jaar
Ja uhh dat was een minder goed plan.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
vooral die worstenbroodjes bedoel je
Da’s niet zo gezond.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja uhh dat was een minder goed plan.
Maar ik eet echt fruit alsof het snoep is de afgelopen twee weken
ik heb jou geen fruit zien etenquote:Op zondag 4 februari 2024 00:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja uhh dat was een minder goed plan.
Maar ik eet echt fruit alsof het snoep is de afgelopen twee weken
Ik heb een appel op en een banaan in de Eftelingquote:
quote:Op zondag 4 februari 2024 00:24 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik wil dit afkijken maar val bijna in slaap
Een kind?????quote:
euhm de truc is in dit verhaal, kun je maat houden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Mijn pa dronk heel veel. En dan echt heel veel. Op de een op andere dag gestopt. (zijn antwoord licht ik even niet toe, maar volgens hem kwam het door dat ik iets zei of deed om hem ertoe te besluiten(15 jaar geleden)). Gewoon 'cold-turkey'. Hetzelfde heeft hij 25jaar geleden gedaan met roken. Uiteindelijk issie toch maar 71jaar geworden (kanker maar niet gerelateerd).
Dat is allemaal niet zo belangrijk, maar dat hij zoveel discipline kon opbrengen om 'zomaar' met verslavende dingen kon stoppen. Of ja, 'zomaar', zal hem echt wel moeite hebben gekost, maar de pure discipline vindt ik wel bijzonder. En hij werd er een gezelligere en fijnere pa door![]()
En dat laatste stukje is belangrijk. Ik ben zelf ook een pa voor mijn zoontje en dochtertjeJe wordt namelijk niet gezelliger als je alchohol gedronken hebt (al denk je dat wel)
![]()
Wellicht is het tijd om de 'fles' te laten staan?
Ik ga er in ieder geval eens goed over nadenken...
Heb ik niet gezienquote:Op zondag 4 februari 2024 00:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb een appel op en een banaan in de Efteling
laat gaan laat gaanquote:Op zondag 4 februari 2024 00:24 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik wil dit afkijken maar val bijna in slaap
Voorleest of uitvoert?quote:Op zondag 4 februari 2024 00:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
als jij het voorleest klinkt het denk ik nog mooier
Haha ja het is vrijwel onmogelijk om alles te zien van iedereen en alles.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:26 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heb ik niet gezienmaar het is ook lastig om alles te zien kwam ik achter na een opmerking van jou
[..]
laat gaan laat gaan![]()
![]()
welterusten alvast
uien ringen en tomaat natuurlijk en een shitload aan sausquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Twee hamburgers uit de vriezer gehaald,.morgen even Italiaanse bollen halen.
Wat zal ik er nog meer op doen?
quote:Op zondag 4 februari 2024 00:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb een appel op en een banaan in de Efteling
ik hoef ook niet alles te zienquote:Op zondag 4 februari 2024 00:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Haha ja het is vrijwel onmogelijk om alles te zien van iedereen en alles.
Ik ga zo naar bed ja. Mijn ogen zijn moe
Oké..quote:Op zondag 4 februari 2024 00:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
het klinkt mooier als je het voorleest lieve HC
Soms hebben wij best veel zaken gemeenquote:Op zondag 4 februari 2024 00:27 schreef devzero het volgende:
[..]ik had 2 appels en een banaan op gegeten tijdens mijn wandeling
quote:Op zondag 4 februari 2024 00:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Soms hebben wij best veel zaken gemeen
We waren op zich bezig met wat ik morgen ging doen op/met mijn broodje hamburgerquote:
Ik stap zo op de waterfiets.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:28 schreef devzero het volgende:
Komt er zo iemand nog afwassen hier?
Niemand
Echt niemand?
Ok, dan was ik zelf wel af
ok hamburger,. ik zou doen als je dikke wil.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
We waren op zich bezig met wat ik morgen ging doen op/met mijn broodje hamburger
Dus ja, eigenlijk wel
Ik heb daar Fatima voor aangenomen maar die trut eist wel dat ik het zelf kom brengenquote:Op zondag 4 februari 2024 00:28 schreef devzero het volgende:
.
.
.
Niemand
.
.
.
.
Echt niemand?
geen vaatwasser?quote:Op zondag 4 februari 2024 00:28 schreef devzero het volgende:
.
.
.
Niemand
.
.
.
.
Echt niemand?
Is dat je boervrouw?quote:Op zondag 4 februari 2024 00:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb daar Fatima voor aangenomen maar die trut eist wel dat ik het zelf kom brengen
Ik....quote:Op zondag 4 februari 2024 00:30 schreef kree het volgende:
[..]
ok hamburger,. ik zou doen als je dikke wil.
Spek bakken, hamburger natuurlijk, uitjes, tomaat, (augurk), wat sla, kaas, En dan sausje erover naar keuze.
nou - kaas dan, voor de rest moet je daar aardige hamburger uit kunnen krijgen lijkt me?quote:Op zondag 4 februari 2024 00:31 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik....
Mag.....
Green....
Kaaaaaaaaas......
Vegakaas.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:31 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik....
Mag.....
Green....
Kaaaaaaaaas......
Ja dat hebben wij al een hele dag doorquote:
Dat is voor mij ook pure ontspanning. Maar die ontspanning moet op peil gehouden worden met meer bier toch? uiteindelijk heb je een kratje leeg en ga je naar bed. Daarna wordt het ochtend en voel je je kut.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
Goeie keuze danIk ben ook wel enkele keren gestopt met drinken en dat was nooit moeilijk maar vind het juist wel fijn dat ik niet meer zo scherp ben na een paar pilskes
Laterrrquote:Op zondag 4 februari 2024 00:34 schreef Speklap3000 het volgende:
Het waren een fantastische twee weken jongens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |