Da’s niet zo gezond.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja uhh dat was een minder goed plan.
Maar ik eet echt fruit alsof het snoep is de afgelopen twee weken
ik heb jou geen fruit zien etenquote:Op zondag 4 februari 2024 00:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja uhh dat was een minder goed plan.
Maar ik eet echt fruit alsof het snoep is de afgelopen twee weken
Ik heb een appel op en een banaan in de Eftelingquote:
quote:Op zondag 4 februari 2024 00:24 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik wil dit afkijken maar val bijna in slaap
Een kind?????quote:
euhm de truc is in dit verhaal, kun je maat houden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Mijn pa dronk heel veel. En dan echt heel veel. Op de een op andere dag gestopt. (zijn antwoord licht ik even niet toe, maar volgens hem kwam het door dat ik iets zei of deed om hem ertoe te besluiten(15 jaar geleden)). Gewoon 'cold-turkey'. Hetzelfde heeft hij 25jaar geleden gedaan met roken. Uiteindelijk issie toch maar 71jaar geworden (kanker maar niet gerelateerd).
Dat is allemaal niet zo belangrijk, maar dat hij zoveel discipline kon opbrengen om 'zomaar' met verslavende dingen kon stoppen. Of ja, 'zomaar', zal hem echt wel moeite hebben gekost, maar de pure discipline vindt ik wel bijzonder. En hij werd er een gezelligere en fijnere pa door![]()
En dat laatste stukje is belangrijk. Ik ben zelf ook een pa voor mijn zoontje en dochtertjeJe wordt namelijk niet gezelliger als je alchohol gedronken hebt (al denk je dat wel)
![]()
Wellicht is het tijd om de 'fles' te laten staan?
Ik ga er in ieder geval eens goed over nadenken...
Heb ik niet gezienquote:Op zondag 4 februari 2024 00:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb een appel op en een banaan in de Efteling
laat gaan laat gaanquote:Op zondag 4 februari 2024 00:24 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik wil dit afkijken maar val bijna in slaap
Voorleest of uitvoert?quote:Op zondag 4 februari 2024 00:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
als jij het voorleest klinkt het denk ik nog mooier
Haha ja het is vrijwel onmogelijk om alles te zien van iedereen en alles.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:26 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heb ik niet gezienmaar het is ook lastig om alles te zien kwam ik achter na een opmerking van jou
[..]
laat gaan laat gaan![]()
![]()
welterusten alvast
uien ringen en tomaat natuurlijk en een shitload aan sausquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Twee hamburgers uit de vriezer gehaald,.morgen even Italiaanse bollen halen.
Wat zal ik er nog meer op doen?
quote:Op zondag 4 februari 2024 00:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb een appel op en een banaan in de Efteling
ik hoef ook niet alles te zienquote:Op zondag 4 februari 2024 00:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Haha ja het is vrijwel onmogelijk om alles te zien van iedereen en alles.
Ik ga zo naar bed ja. Mijn ogen zijn moe
Oké..quote:Op zondag 4 februari 2024 00:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
het klinkt mooier als je het voorleest lieve HC
Soms hebben wij best veel zaken gemeenquote:Op zondag 4 februari 2024 00:27 schreef devzero het volgende:
[..]ik had 2 appels en een banaan op gegeten tijdens mijn wandeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |