quote:Op zondag 4 februari 2024 00:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Soms hebben wij best veel zaken gemeen
We waren op zich bezig met wat ik morgen ging doen op/met mijn broodje hamburgerquote:
Ik stap zo op de waterfiets.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:28 schreef devzero het volgende:
Komt er zo iemand nog afwassen hier?
Niemand
Echt niemand?
Ok, dan was ik zelf wel af
ok hamburger,. ik zou doen als je dikke wil.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
We waren op zich bezig met wat ik morgen ging doen op/met mijn broodje hamburger
Dus ja, eigenlijk wel
Ik heb daar Fatima voor aangenomen maar die trut eist wel dat ik het zelf kom brengenquote:Op zondag 4 februari 2024 00:28 schreef devzero het volgende:
.
.
.
Niemand
.
.
.
.
Echt niemand?
geen vaatwasser?quote:Op zondag 4 februari 2024 00:28 schreef devzero het volgende:
.
.
.
Niemand
.
.
.
.
Echt niemand?
Is dat je boervrouw?quote:Op zondag 4 februari 2024 00:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb daar Fatima voor aangenomen maar die trut eist wel dat ik het zelf kom brengen
Ik....quote:Op zondag 4 februari 2024 00:30 schreef kree het volgende:
[..]
ok hamburger,. ik zou doen als je dikke wil.
Spek bakken, hamburger natuurlijk, uitjes, tomaat, (augurk), wat sla, kaas, En dan sausje erover naar keuze.
nou - kaas dan, voor de rest moet je daar aardige hamburger uit kunnen krijgen lijkt me?quote:Op zondag 4 februari 2024 00:31 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik....
Mag.....
Green....
Kaaaaaaaaas......
Vegakaas.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:31 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik....
Mag.....
Green....
Kaaaaaaaaas......
Ja dat hebben wij al een hele dag doorquote:
Dat is voor mij ook pure ontspanning. Maar die ontspanning moet op peil gehouden worden met meer bier toch? uiteindelijk heb je een kratje leeg en ga je naar bed. Daarna wordt het ochtend en voel je je kut.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
Goeie keuze danIk ben ook wel enkele keren gestopt met drinken en dat was nooit moeilijk maar vind het juist wel fijn dat ik niet meer zo scherp ben na een paar pilskes
Laterrrquote:Op zondag 4 februari 2024 00:34 schreef Speklap3000 het volgende:
Het waren een fantastische twee weken jongens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |