Ik wil graag zo min mogeljik prive-details onthullen op een publiek forum. Wat ik zei was niet netjes, dus wederom mijn excuses. Daar wil ik het graag bij houdenquote:Op zondag 4 februari 2024 01:22 schreef kree het volgende:
[..]
geen zorgen, ik kan er wel tegen hoor. Ik snap het.
maar ik vraag dit niet om een hetse ofzo tegen je op te zetten? Helemaal niet, want ik ben denk echt de laatste die andere kan veroordelen.\
Vroeg het me gewoon af? en ok hje hoeft niet te vertellen als je neit wil. Ook prima. Maarja of doe anders maar DM ofzo. nog benieuwd.
Koste wat kost..quote:Op zondag 4 februari 2024 01:21 schreef Speklap3000 het volgende:
En ik spreek geen Frans, dus verder geen idee wat je zegt
ik had vroeger een jongen in de klas en die dacht ook zo over Monopolyquote:Op zondag 4 februari 2024 01:23 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Kan me niet minder boeien zolang ik maar win
De mijne ook, dus dat scheelt. Verder kap ik met deze discussie. Klachten over de vorm van het spel kunnen beter bij de moderators geplaatst worden gok ikquote:
ik denk beter bij de afdeling kutkloontjes maar de mail gaat zo de deur uitquote:Op zondag 4 februari 2024 01:27 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
De mijne ook, dus dat scheelt. Verder kap ik met deze discussie. Klachten over de vorm van het spel kunnen beter bij de moderators geplaatst worden gok ik
Er is niks mis met de vorm van het spelquote:Op zondag 4 februari 2024 01:27 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
De mijne ook, dus dat scheelt. Verder kap ik met deze discussie. Klachten over de vorm van het spel kunnen beter bij de moderators geplaatst worden gok ik
Kloontjes mogen, zolang het geen kloontje van een gebande is, dus doe wat je niet laten kunt joh.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik denk beter bij de afdeling kutkloontjes maar de mail gaat zo de deur uit
quote:Op zondag 4 februari 2024 01:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Er is niks mis met de vorm van het spel
Geen Frans, wel Engels.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:29 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Kloontjes mogen, zolang het geen kloontje van een gebande is, dus doe wat je niet laten kunt joh.
Maar fijn om te weten dat ik rent-free in je hoofd woon.
M'n duits is ook primaquote:Op zondag 4 februari 2024 01:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Geen Frans, wel Engels.
Good to know.
zoveel credits verdien je niet, ik zie je meer als een soort parasiet die bij een bekende heel zijn huis vol loopt te schijten maar ik mag er niks van zeggen want het is niet mijn huis maar zodra ik thuis kom denk ik er echt niet verder over na.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:29 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Kloontjes mogen, zolang het geen kloontje van een gebande is, dus doe wat je niet laten kunt joh.
Maar fijn om te weten dat ik rent-free in je hoofd woon.
Dat magquote:Op zondag 4 februari 2024 01:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
zoveel credits verdien je niet, ik zie je meer als een soort parasiet die bij een bekende heel zijn huis vol loopt te schijten maar ik mag er niks van zeggen want het is niet mijn huis maar zodra ik thuis kom denk ik er echt niet verder over na.
Jammer dat ik graag bij Fok! over de vloer kom dus ik ga er toch wat van zeggen.
Slaap lekkerquote:Op zondag 4 februari 2024 01:32 schreef Harrie het volgende:
mijn duits niet maar ik ga een paar uurtjes slapen![]()
![]()
![]()
![]()
Schlaf gutquote:Op zondag 4 februari 2024 01:32 schreef Harrie het volgende:
mijn duits niet maar ik ga een paar uurtjes slapen![]()
![]()
![]()
![]()
niks om je voor te verontschuldigen hoor?quote:Op zondag 4 februari 2024 01:24 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik wil graag zo min mogeljik prive-details onthullen op een publiek forum. Wat ik zei was niet netjes, dus wederom mijn excuses. Daar wil ik het graag bij houden
zou leuk zijn en dan in wat minder als alleen smileys postenquote:
ik wil wel ff doorkletsen hoor nog even nog, maarja haha weet niet of je mij onder gezellige mensen schaalt nogquote:Op zondag 4 februari 2024 01:38 schreef HappyCharly het volgende:
Maar als alle mensen waar ik gezellig mee kan kletsen gaan slapen ga ik ook
Scoor ze
Dat zal afhangen van het moment.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:37 schreef kree het volgende:
[..]
zou leuk zijn en dan in wat minder als alleen smileys posten
Deze man!quote:Op zondag 4 februari 2024 01:39 schreef kree het volgende:
[..]
ik wil wel ff doorkletsen hoor nog even nog, maarja haha weet niet of je mij onder gezellige mensen schaalt nog
het is wat je er zelf van maakt, soms beetje verhalen vertellen helpt wat je meemaakte of waar the tegen aan loopt etc etc, dat maken leuke discussies. maar heb er ook niet altijd de inspiratie voor hoor, dus af en toe kom ik ff langs.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:39 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat zal afhangen van het moment.
Ik zie momenten om te chatten (zoals nu, met ongeveer ~3 mensen actief), en er zijn momenten dat ik smiley's zal posten als onderdeel van het spel
Ja, maar voor die zaken ga ik niet naar DTS, daar heb je slowchats voor in mijn meningquote:Op zondag 4 februari 2024 01:41 schreef kree het volgende:
het is wat je er zelf van maakt, soms beetje verhalen vertellen helpt wat je meemaakte of waar the tegen aan loopt etc etc, dat maken leuke discussies
jawel ik ook, maar soms is dit het enige topic wat nog loopt beetje aan interactie. en SC dus, kom ook wel in andere maar is te traag ofzo en voor ik het weer lees is het te lang geleden al.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:41 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ja, maar voor die zaken ga ik niet naar DTS, daar heb je slowchats voor in mijn meningIk kom hier voor het spel-element.
Jij krijgt nog steeds geen punten hoorquote:
mijn verwachtingen van dit topic zijn altijd op het laagste enzoquote:Op zondag 4 februari 2024 01:44 schreef Speklap3000 het volgende:
Snap ik. Maar goed, dat krijg je als de verwachtingen van een bepaald topic zo uit elkaar lopen. Niemand die echt fout zit, maar je matcht niet qua verwachtingen.
kijk je wel eens films of series en zo ja van waarvan zijn je favorieten?quote:
Kijk vanalles, en nooit iets dubbel. Heb dus niet echt favoretenquote:Op zondag 4 februari 2024 01:50 schreef kree het volgende:
[..]
kijk je wel eens films of series en zo ja van waarvan zijn je favorieten?
noem er eens een paar die je leuk vond?quote:Op zondag 4 februari 2024 01:51 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Kijk vanalles, en nooit iets dubbel. Heb dus niet echt favoreten
Ben nu 'The Good Place' aan het kijkenquote:Op zondag 4 februari 2024 01:52 schreef kree het volgende:
[..]
noem er eens een paar die je leuk vond?
Dat politiekcorrecte kloontjes gelul daar trapt toch niemand inquote:Op zondag 4 februari 2024 01:41 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ja, maar voor die zaken ga ik niet naar DTS, daar heb je slowchats voor in mijn meningIk kom hier voor het spel-element.
ff zoeken die ken ik niet nlquote:Op zondag 4 februari 2024 01:52 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ben nu 'The Good Place' aan het kijken
Niet slapen?quote:Op zondag 4 februari 2024 01:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat politiekcorrecte kloontjes gelul daar trapt toch niemand intoch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |