ik ga morgen naar een verjaardag waar de oude man misschien ook wel is en daar hebben ze geen bier dus ik neem dat gewoon zelf mee..... ik mag datquote:Op zondag 4 februari 2024 00:48 schreef Mickytjuh het volgende:
Mijn to do list voor morgen
- afwassen,
- glad naar de glasbak
- vuilnis naar container
- was vouwen en opruimen
- vuile was in wasmand doen
- hamburger bouwen
- tuin opruimen
- voetbal kijken
Je bent Harrie en je bent altijd viesmad. Daar hoef ik niks voor terug te zoeken.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
omdat ik een typfout maakWat ik doe en wie ik ben is allemmaal terug te vinden dus dat zoek je zelf maar op
Balenquote:Op zondag 4 februari 2024 00:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik wil uitslapen
Maar dat kan ik gewoonweg niet
Ik ben best wel zéér geďnteresseerd in WW2 dus ik heb geen flauw idee waarom ik daar niet eerder geweest ben. Maar dat museum is inderdaad waanzinnig mooiquote:Op zondag 4 februari 2024 00:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee ik woon in Helmond maar ik ben wel in Overloon geweest
ik moest lachenquote:Op zondag 4 februari 2024 00:49 schreef devzero het volgende:
De kattenbak staat aan de andere kant van het huis, maar ik ruik nu hier dat hij net een forse drol heeft gedeponeerd. Beest is te lui om zijn poep te begraven in kattengrit
ben niet zo van clipje posten. maar kijk deze. haha dat heb jijquote:Op zondag 4 februari 2024 00:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik wil uitslapen
Maar dat kan ik gewoonweg niet
inhoudelijk heb ik dan weer minder met oorlog behalve de verhalen van mijn oma natuurlijk maar in Overloon voel je dat er heel veel zorg en liefde aan besteed isquote:Op zondag 4 februari 2024 00:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ben best wel zéér geďnteresseerd in WW2 dus ik heb geen flauw idee waarom ik daar niet eerder geweest ben. Maar dat museum is inderdaad waanzinnig mooiDat is echt supermooi gemaakt en zorgzaam in elkaar gezet
Ze hebben daar ook zeer zeldzame stukken staan zoals dat zweefvliegtuig waar er nog 2 van zijn
Wederomquote:
Ik wilde er al niet over beginnenquote:Op zondag 4 februari 2024 00:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wederom
We hebben best veel gemeen...
Omdat je enkel een smiley posttequote:
ik verbaasde me weer en was een feed van NOS ofzo waar het van kwam.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
inhoudelijk heb ik dan weer minder met oorlog behalve de verhalen van mijn oma natuurlijk maar in Overloon voel je dat er heel veel zorg en liefde aan besteed is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |