SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Maar ik wil helemaal niet met Joling en die anderen op een podium staan.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Hier mag best even goed naar gekeken worden inderdaad.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja mee eens, dit is ook extreem en ik vraag me af hoe legaal dit is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik wil het wel zienquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:42 schreef aeque het volgende:
Maar ik wil helemaal niet met Joling en die anderen op een podium staan.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kleine lettertjes bij Amazon: "Als u deze krabpaal voor uw kat bestelt, staat u toe dat Jef Bezos uw vrouw aan z'n paarsgepunte lans mag rijgen."quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hier mag best even goed naar gekeken worden inderdaad.![]()
quote:
Maar ik ben wel een lul tegenwoordig.
Daar wordt ie wel blij vanquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar ik ben wel een lul tegenwoordig.
Ach voor een paar tientallen miljoenen zou hij dat ook wel mogen van mij.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Kleine lettertjes bij Amazon: "Als u deze krabpaal voor uw kat bestelt, staat u toe dat Jef Bezos uw vrouw aan z'n paarsgepunte lans mag rijgen."Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, wie niet?
In mijn geboortedorp zei een piepjonge, onervaren huisarts dat ook tegen een Irakees vrouwtje.
Diezelfde avond was ze dood.
Haar familie is acuut verhuisd: "Als we hem op straat tegen zouden komen, zouden we hem vermoorden en we willen niet in de gevangenis belanden, dus verhuizen we maar."![]()
![]()
![]()
Wow.
En dat is helemááááál NIET "![]()
" zoals een *kuch* user *kuch* hier zo 'grappig' zegt.
Oh en die reactie is![]()
en
![]()
-
![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Worden Geer en Goor blij van lullen?Oh, wacht.....
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Kleine lettertjes bij Amazon: "Als u deze krabpaal voor uw kat bestelt, staat u toe dat Jef Bezos uw vrouw aan z'n paarsgepunte lans mag rijgen."
R.I.P DTS.![]()
In een film werd er slechts 1 miljoen voor geboden, toch?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach voor een paar tientallen miljoenen zou hij dat ook wel mogen van mij.![]()
![]()
Rich ass aequequote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach voor een paar tientallen miljoenen zou hij dat ook wel mogen van mij.
Kon je het weer niet laten geobsedeerd zuurtje.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:46 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wow.
en
![]()
-
![]()
R.I.P DTS.![]()
Kan ik ineens allerlei mooie vrouwen krijgen, net als de voetballers en F1 coureurs.quote:
Je wordt gewoon een F1 coureurquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan ik ineens allerlei mooie vrouwen krijgen, net als de voetballers en F1 coureurs.
Disney verhaal deed mij weer hieraan denken.
R.I.P DTS.![]()
De naam van die huisarts staat zelfs op Wikipedia omdat hij in een beroemde cabaretgroep heeft gezeten!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:46 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wow.
en
![]()
-
![]()
![]()
![]()
![]()
Was @drakin al aan het handwerken voor jou?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan ik ineens allerlei mooie vrouwen krijgen, net als de voetballers en F1 coureurs.![]()
![]()
Dat doe ik alleen in het weekend.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
De naam van die huisarts staat zelfs op Wikipedia omdat hij in een beroemde cabaretgroep heeft gezeten!
Say what!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:49 schreef maily het volgende:
[..]
Was @:Drakin al aan het handwerken voor jou?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die maakt een mooi micropuntmutsje voor me.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:49 schreef maily het volgende:
[..]
Was @:Drakin al aan het handwerken voor jou?
-
[ Bericht 100% gewijzigd door Sally op 14-08-2024 19:51:13 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja dat van dat Irakeese vrouwtje is er niet bij vermeld hoor.quote:Alleen dat hij bij die groep zat.
![]()
De negatieve publiciteit die dit geeft kost hun meer dan het gewoon via de rechtszaak laten schikken.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja mee eens, dit is ook extreem en ik vraag me af hoe legaal dit is.How can I make this topic about me?![]()
Nee, dat snapte ik wel.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat van dat Irakeese vrouwtje is er niet bij vermeld hoor.Alleen dat hij bij die groep zat.
GG genotjesquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De negatieve publiciteit die dit geeft kost hun meer dan het gewoon via de rechtszaak laten schikken.
Nou binnen 4 weken krijg ik mijn geld terug van Ziggo hoor![]()
Ze wisten ruim voor de afschrijf datum dat ik opgezegd had, maar nog even lekker een extra maandje afschrijven en dan een maand later vertellen dat je het terug krijgt en dan een maand later pas het geld storten.
Top service
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
"Oh kijk, er is alweer een nieuwe spin-off van mijn nieuwe serie! Toch maar weer een abo nemen."quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De negatieve publiciteit die dit geeft kost hun meer dan het gewoon via de rechtszaak laten schikken.![]()
Gelukkig maar..quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:51 schreef greysbones het volgende:
DTS gaat niet dicht door het zetten van een TR![]()
Heb je haar ook weerquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ze waren blijkbaar diverse keren te gast bij zowat de enige persoon op deze planeet die een interview met Pavarotti heeft gehad!quote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb je haar ook weerHopelijk is ze deze keer wat aardiger tegen me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja lekkerquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee Greys! goeienavond![]()
colaatje?
[ afbeelding ]
Roger Gloverquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Kikker met lange poten die gitaar speelt.![]()
![]()
Oreo?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee Greys! goeienavond![]()
colaatje?
[ afbeelding ]![]()
* gebrokenglas schenkt een heerlijk koel colaatje in voor greysquote:How can I make this topic about me?![]()
Ook als mensen nu massaal disney+ gaan opzeggen zijn ze ooit al akkoord gegaan.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De negatieve publiciteit die dit geeft kost hun meer dan het gewoon via de rechtszaak laten schikken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee niet doen, ze moeten allemaal weer weg.quote:
Onze punckten!
Zo liefquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas schenkt een heerlijk koel colaatje in voor greys![]()
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee niet doen, ze moeten allemaal weer weg.
Onze punckten!
How can I make this topic about me?![]()
Ach zo mag je ook geen nukes ontwikkelen als je iTunes gebruikt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook als mensen nu massaal disney+ gaan opzeggen zijn ze ooit al akkoord gegaan.Heb ik me echt niet door laten tegenhouden hoor!
![]()
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb je haar ook weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Anders dikke tr zetten BAM!!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Hopelijk is ze deze keer wat aardiger tegen me.
IK ben altijd aardigquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Hopelijk is ze deze keer wat aardiger tegen me.
zul je het wel niet verdiend hebben als ik een keer niet aardig was![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Je nam het toch allemaal niet zo serieus.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Onze punckten!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Oeh ik heb nog mini nep magnumsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Bananen toffee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ONZE?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Onze punckten!
Je hebt magnums. Yes!!!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oeh ik heb nog mini nep magnums
How can I make this topic about me?![]()
ik heb nog 14 bakjes van die skyr of hoe dat lekkere spul heetquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oeh ik heb nog mini nep magnums
Dat sowieso jaquote:quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
IK ben altijd aardig
zul je het wel niet verdiend hebben als ik een keer niet aardig was![]()
Is de smiley zo moeilijk voor je ja?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je nam het toch allemaal niet zo serieus.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Eet maar lekker zelf opquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik heb nog 14 bakjes van die skyr of hoe dat lekkere spul heet
Ow, en mocht iemand de gedachte krijgen "Huuuuh? Ik snap t niet! Wat is er aan de hand dan?"
Lees hier even:Hier behoeft trouwens geen verdere discussie over. Heb je hier een mening over, dat mag. Deel m met je vriendjes in dm/pm en wacht verder rustig af tot het einde van deze maand.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Geniet van de rest van ONZ, van FOK!. Er gaat een wereld voor je open, er blijkt namelijk meer te zijn buiten DTS (echt waar!). Sterker nog, er is meer buiten ONZ, buiten FOK!, zelfs buiten internet!![]()
Spannend? Zeker! Ik wens iedereen dan ook veel sterkte de komende tijd. Je kunt dit, jullie kunnen dit! Mocht t even tegenzitten: ik ben er voor iedereen (zelfs voor de azijnpissers)
F.K.A. SuperwormJim![]()
En mag ik ook weer gewoon alleen smilies posten!
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
🥚 🥚Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zondag 1 september 2024 10:18 schreef Rob het volgende:
[..]
hele slaapkamer in plakjes met rondvliegende wespendie kans is aanwezig
Wil je erover vertellen?quote:Op zondag 1 september 2024 10:26 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook goed geslapen en had een rare droom.
Ik had een vis vast waarvan de huid bestond uit uit allemaal steeltjes, die zuignappen bleken te bevatten en de vis was heel agressief en wilde me bijten.
@Maanvisquote:Op zondag 1 september 2024 10:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wil je erover vertellen?
Ik had een vis vast waarvan de huid bestond uit uit allemaal steeltjes, die zuignappen bleken te bevatten en de vis was heel agressief en wilde me bijten.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik stond in een winkel en zag daar een persoon die op dat moment heel ergens anders moest zijn en die zei: "sstttt! je hebt me niet gezien!"quote:Op zondag 1 september 2024 10:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wil je erover vertellen?
Ik had een vis vast waarvan de huid bestond uit uit allemaal steeltjes, die zuignappen bleken te bevatten en de vis was heel agressief en wilde me bijten.![]()
Ik had ook wel een rare droom jaquote:Op zondag 1 september 2024 10:26 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook goed geslapen en had een rare droom.![]()
![]()
En daar zijn we weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Bbbq!Ik heb er één en ik ben er trots op
KoffieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou die droom nog een betekenis hebben?quote:Op zondag 1 september 2024 10:31 schreef maily het volgende:
[..]
Ik stond in een winkel en zag daar een persoon die op dat moment heel ergens anders moest zijn en die zei: "sstttt! je hebt me niet gezien!"It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Bolk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Geen ideequote:Op zondag 1 september 2024 10:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zou die droom nog een betekenis hebben?![]()
Ik ga het ook niet vragen aan die persoon.
En jouw droom?![]()
quote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 1 september 2024 10:39 schreef maily het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Ik ga het ook niet vragen aan die persoon.
En jouw droom?quote:Dromen over vissen zijn heus niet altijd fijne dromen. Het kan ook een nachtmerrie zijn, waarin een gevaarlijke vis voorkomt. Oh no! Grote kans dat iemand in je privéleven kritiek heeft op jou. Hoe gevaarlijker de vis in je dromen is, hoe meer je de kritiek toelaat. Pas op!
![]()
Ja, iemand heeft kritiek op mij!quote:![]()
![]()
O jee, wie o wiequote:Op zondag 1 september 2024 10:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, iemand heeft kritiek op mij!![]()
In je privé-leven.quote:Op zondag 1 september 2024 10:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, iemand heeft kritiek op mij!![]()
![]()
![]()
![]()
Das nie best niequote:
Misschien is het met de vraag van wie nietquote:
Geen idee, zouden er zoveel zijn danquote:Op zondag 1 september 2024 10:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien is het met de vraag van wie nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is ook weer waar, opbeurende kritiek is nooit ergquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Kan het me niet voorstellenquote:Op zondag 1 september 2024 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, zouden er zoveel zijn dan
![]()
![]()
Dan zou ik de droom maar als niet waar beschouwenquote:
![]()
![]()
Er zaten nog veel meer elementen in, maar die heb ik niet zo helder onthouden.quote:Op zondag 1 september 2024 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zou ik de droom maar als niet waar beschouwenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Je onderbewustzijn denkt dan dat iemand kritiek op je heeft.Trotste mama van Ambar
Ik geloof nooit zo dat dromen een betekenis hebben eerlijk gezegd.quote:Op zondag 1 september 2024 10:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Er zaten nog veel meer elementen in, maar die heb ik niet zo helder onthouden.
Ik doe ook nooit moeite om het uit te pluizen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mindgamesquote:Op zondag 1 september 2024 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Je onderbewustzijn denkt dan dat iemand kritiek op je heeft.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2024 10:53:30 ]![]()
Morguh Ieniquote:Op zondag 1 september 2024 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Je onderbewustzijn denkt dan dat iemand kritiek op je heeft.
Wait whut. Geloof jij niet in Sinterklaas?quote:Op zondag 1 september 2024 10:52 schreef maily het volgende:
[..]
Nee.
Je gelooft ook nog in Sinterklaas?
Maily krijgt vast geen kadoosquote:Op zondag 1 september 2024 10:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wait whut. Geloof jij niet in Sinterklaas?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dromen zijn vaak gewoon een vorm van verwerking. Geeft aan wat er speelt in je leven.Trotste mama van Ambar
![]()
Ik droom altijd kut.quote:Op zondag 1 september 2024 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Dromen zijn vaak gewoon een vorm van verwerking. Geeft aan wat er speelt in je leven.![]()
Heb ooit lang lang lang dezelfde ddroom gehad, maar de laatste jaren droom ik amperquote:Op zondag 1 september 2024 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Dromen zijn vaak gewoon een vorm van verwerking. Geeft aan wat er speelt in je leven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had heel lang een droom dat ik 's nachts wakker werd, wist dat er iets was in mijn kamer en dat dan het licht niet aan kon. Het werkte gewoon letterlijk niet.
Een keer zelfs zo ver geweest dat ik droomde dat ik in de meterkast ging kijken.
En dat je dan wakker wordt en niet weet of het een droom was.Trotste mama van Ambar
@aeque we zijn er weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat is het nare ervan dat je van sommige dromen niet weet of het een droom was of niet.quote:Op zondag 1 september 2024 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had heel lang een droom dat ik 's nachts wakker werd, wist dat er iets was in mijn kamer en dat dan het licht niet aan kon. Het werkte gewoon letterlijk niet.
Een keer zelfs zo ver geweest dat ik droomde dat ik in de meterkast ging kijken.
En dat je dan wakker wordt en niet weet of het een droom was.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb ook wel eens gedroomd dat ik een eend wasTrotste mama van Ambar
Werd je kwakend wakkerquote:Op zondag 1 september 2024 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb ook wel eens gedroomd dat ik een eend was
Ik droomde vannacht dat ik in een roeibootje zat en over allemaal lijken moest varen.quote:Op zondag 1 september 2024 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
En dat je dan wakker wordt en niet weet of het een droom was.
Dat was de 12+ versie.![]()
![]()
Arme jijquote:
Het was tijdens een niet zo'n leuke periode in mijn leven met een boel stress enzo. Dus.quote:Op zondag 1 september 2024 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is het nare ervan dat je van sommige dromen niet weet of het een droom was of niet.Trotste mama van Ambar
Gedroomd dat ik mijn wekker niet had gezet. In paniek veel te vroeg wakker worden want bang om me te verslapen.quote:Op zondag 1 september 2024 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
En dat je dan wakker wordt en niet weet of het een droom was.![]()
![]()
Heb je boeken over Venetië en de pest gelezen ofzo?quote:Op zondag 1 september 2024 11:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat ik in een roeibootje zat en over allemaal lijken moest varen.
Dat was de 12+ versie.
Maar dat is niet een hele chille droomTrotste mama van Ambar
Dat heb ik ook wel eens!quote:Op zondag 1 september 2024 11:01 schreef maily het volgende:
[..]
Gedroomd dat ik mijn wekker niet had gezet. In paniek veel te vroeg wakker worden want bang om me te verslapen.
Wat naar voor jequote:Op zondag 1 september 2024 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het was tijdens een niet zo'n leuke periode in mijn leven met een boel stress enzo. Dus.Gelukkig is die periode nu voorbij
Dat niet.quote:Op zondag 1 september 2024 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je boeken over Venetië en de pest gelezen ofzo?
Maar dat is niet een hele chille droom
Geen idee waar deze op sloeg.![]()
Dat is vreemdquote:Op zondag 1 september 2024 11:01 schreef aloa het volgende:
Mijn droom gaat vaak verder na het wakker worden.![]()
Ik lees in mijn dromenboek dat boten staan voor optimisme, verandering en overgangen.quote:Op zondag 1 september 2024 11:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat niet.
Geen idee waar deze op sloeg.
Een rivier staat symbool voor de levensloop.
En niet helemaal gelijkend aan je vele lijken, maar een massamoord staat voor boosheid over jezelf of onrechtvaardige toestanden.
Succes met puzzelenTrotste mama van Ambar
Mogge Ieniquote:Op zondag 1 september 2024 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik lees in mijn dromenboek dat boten staan voor optimisme, verandering en overgangen.
Een rivier staat symbool voor de levensloop.
En niet helemaal gelijkend aan je vele lijken, maar een massamoord staat voor boosheid over jezelf of onrechtvaardige toestanden.
Succes met puzzelen![]()
Maar ik maak ook altijd mijn droom af als ik wakker word. Anders is het ook maar zozoTrotste mama van Ambar
Hoe doe je dat?quote:Op zondag 1 september 2024 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik maak ook altijd mijn droom af als ik wakker word. Anders is het ook maar zozo![]()
Ik moet schilderen. Het schijnt dat het leuk is dat de gang ook een keer afkomtTrotste mama van Ambar
Ja. Heel handig bij een nachtmerrie ofzo. Maak je er even een leuk einde aan ofzoquote:Op zondag 1 september 2024 11:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan ga je het zelf verzinnenTrotste mama van Ambar
Minstens 75quote:Op zondag 1 september 2024 11:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mn fitbit geeft het een 83 score, dat is goed
Voelde ook wel prima.
En jij?![]()
Dat doe ik ook wel eens, in een soort sluimerfase in bed, niet als ik al echt opgestaan ben.quote:Op zondag 1 september 2024 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik maak ook altijd mijn droom af als ik wakker word. Anders is het ook maar zozoIt could have been much worse, but it should have been better 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: