Ik lees in mijn dromenboek dat boten staan voor optimisme, verandering en overgangen.quote:Op zondag 1 september 2024 11:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat niet.
Geen idee waar deze op sloeg.
Mogge Ieniquote:Op zondag 1 september 2024 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik lees in mijn dromenboek dat boten staan voor optimisme, verandering en overgangen.
Een rivier staat symbool voor de levensloop.
En niet helemaal gelijkend aan je vele lijken, maar een massamoord staat voor boosheid over jezelf of onrechtvaardige toestanden.
Succes met puzzelen
Hoe doe je dat?quote:Op zondag 1 september 2024 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik maak ook altijd mijn droom af als ik wakker word. Anders is het ook maar zozo
Ja. Heel handig bij een nachtmerrie ofzo. Maak je er even een leuk einde aan ofzoquote:Op zondag 1 september 2024 11:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan ga je het zelf verzinnen
Minstens 75quote:Op zondag 1 september 2024 11:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mn fitbit geeft het een 83 score, dat is goed
Voelde ook wel prima.
En jij?
Dat doe ik ook wel eens, in een soort sluimerfase in bed, niet als ik al echt opgestaan ben.quote:Op zondag 1 september 2024 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik maak ook altijd mijn droom af als ik wakker word. Anders is het ook maar zozo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |