Arme jijquote:
Het was tijdens een niet zo'n leuke periode in mijn leven met een boel stress enzo. Dus.quote:Op zondag 1 september 2024 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is het nare ervan dat je van sommige dromen niet weet of het een droom was of niet.
Gedroomd dat ik mijn wekker niet had gezet. In paniek veel te vroeg wakker worden want bang om me te verslapen.quote:Op zondag 1 september 2024 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had heel lang een droom dat ik 's nachts wakker werd, wist dat er iets was in mijn kamer en dat dan het licht niet aan kon. Het werkte gewoon letterlijk niet.
Een keer zelfs zo ver geweest dat ik droomde dat ik in de meterkast ging kijken.
En dat je dan wakker wordt en niet weet of het een droom was.
Heb je boeken over Venetië en de pest gelezen ofzo?quote:Op zondag 1 september 2024 11:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat ik in een roeibootje zat en over allemaal lijken moest varen.
Dat was de 12+ versie.
Dat heb ik ook wel eens!quote:Op zondag 1 september 2024 11:01 schreef maily het volgende:
[..]
Gedroomd dat ik mijn wekker niet had gezet. In paniek veel te vroeg wakker worden want bang om me te verslapen.
Wat naar voor jequote:Op zondag 1 september 2024 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het was tijdens een niet zo'n leuke periode in mijn leven met een boel stress enzo. Dus.
Dat niet.quote:Op zondag 1 september 2024 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je boeken over Venetië en de pest gelezen ofzo?
Maar dat is niet een hele chille droom
Dat is vreemdquote:Op zondag 1 september 2024 11:01 schreef aloa het volgende:
Mijn droom gaat vaak verder na het wakker worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |