Wait whut. Geloof jij niet in Sinterklaas?quote:Op zondag 1 september 2024 10:52 schreef maily het volgende:
[..]
Nee.
Je gelooft ook nog in Sinterklaas?
Maily krijgt vast geen kadoosquote:Op zondag 1 september 2024 10:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wait whut. Geloof jij niet in Sinterklaas?
Ik droom altijd kut.quote:Op zondag 1 september 2024 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Dromen zijn vaak gewoon een vorm van verwerking. Geeft aan wat er speelt in je leven.
Heb ooit lang lang lang dezelfde ddroom gehad, maar de laatste jaren droom ik amperquote:Op zondag 1 september 2024 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Dromen zijn vaak gewoon een vorm van verwerking. Geeft aan wat er speelt in je leven.
Ja dat is het nare ervan dat je van sommige dromen niet weet of het een droom was of niet.quote:Op zondag 1 september 2024 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had heel lang een droom dat ik 's nachts wakker werd, wist dat er iets was in mijn kamer en dat dan het licht niet aan kon. Het werkte gewoon letterlijk niet.
Een keer zelfs zo ver geweest dat ik droomde dat ik in de meterkast ging kijken.
En dat je dan wakker wordt en niet weet of het een droom was.
Werd je kwakend wakkerquote:Op zondag 1 september 2024 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb ook wel eens gedroomd dat ik een eend was
Ik droomde vannacht dat ik in een roeibootje zat en over allemaal lijken moest varen.quote:Op zondag 1 september 2024 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had heel lang een droom dat ik 's nachts wakker werd, wist dat er iets was in mijn kamer en dat dan het licht niet aan kon. Het werkte gewoon letterlijk niet.
Een keer zelfs zo ver geweest dat ik droomde dat ik in de meterkast ging kijken.
En dat je dan wakker wordt en niet weet of het een droom was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |