SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2024 17:45:56 ]![]()
Altijd goed.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien wel, zo maar ff wat water drinken![]()
Ik kan ook lief zijn zonder gelijk iets te willen hoor.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nog niet veel water gehad ook vandaag..![]()
![]()
Je moet de sterke drank ook laten staan Lov.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nog niet veel water gehad ook vandaag..
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nog niet veel water gehad ook vandaag..meer ijsblokjes erin dusquote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Je moet de sterke drank ook laten staan Lov.![]()
![]()
Oh echt, dacht drinken is drinkenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Je moet de sterke drank ook laten staan Lov.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Je kunt er een painttopic over openen (of "Paint Meiland in malle situaties"), maar de gewoonte is dat de TS eerst zelf wat maakt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Paint hier Meiland in een achterstandswijk.![]()
Alcohol zorgt juist voor meer vocht afvoer.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh echt, dacht drinken is drinken
Nja drink liever water ( met een smaakje, of (ijs)thee en frisquote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Alcohol zorgt juist voor meer vocht afvoer."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wat gaat het worden?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb ik wel goed idee voor later vanavond
Ik prefereer idd ook water met een smaakje!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja drink liever water ( met een smaakje, of (ijs)thee en fris![]()
![]()
Stukken geschiedenis moordzaken leerzame dingen beter als die infantiele meiland.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik prefereer idd ook water met een smaakje!
dat vind jijquote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Stukken geschiedenis moordzaken leerzame dingen beter als die infantiele meiland.
het is hier nog steeds ONZ trouwens![]()
Dan haal ik de deur van het slot.quote:
Ohw wacht, zal niet zo'n verrassing zijn.
Dat weet je niet he ...... je hebt verrassingen en verrassingenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan haal ik de deur van het slot.
Ohw wacht, zal niet zo'n verrassing zijn.![]()
Ik vergeet altijd dat ik bietjes in huis hebTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Waarom doen netwerk mensen altijd zo gecompliceerd. 100GBase-SR4 of 100GBase-SR10... make up your mind![]()
Ik zag vandaag bieten, komt wel dichtbij zo.
Zo fijn dat Sammy gewoon op tijd klaar is wanneer ik dat wil
Schone was bij thuiskomstTrotste mama van Ambar
Moet gelijk weer denken aan dat ik een praktijkassistent was op een VMBO.
Vraagt de scheikundedocent: "Zeg, hebben we ook verse rode koolsap op voorraad?"
- "Eh, wat? Verse rode koolsap? Op voorraad? Nee, en als we dat wel op voorraad zouden hebben gehad al deze maanden, dan was het inmiddels niet meer vers geweest."
"Zou je misschien wat verse rode koolsap willen maken dan? Ik heb het over 10 minuten nodig voor een scheikunde-experiment."
- "De supermarkt is al 10 minuten hier vandaan, en om sap van rode kool te krijgen moet je het tijdenlang laten koken. Dat gaat 'm niet worden. Ooit wel eens van 'lesvoorbereiding' gehoord?"![]()
WaaWaarom verbaast mij zo'n drankje niet bij jou.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:58 schreef Lovely het volgende:
Deze zo ff koud zetten [ afbeelding ]
Niet helemaal. De mama was kattenvoeding vergeten en heeft 2 potjes meegebracht.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:57 schreef maily het volgende:
[..]
je wekelijkse bietvergeetmomentje .....Werewolf![]()
veel vezels; dat belooft watquote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:58 schreef Lovely het volgende:
Deze zo ff koud zetten [ afbeelding ]![]()
ik had het ook nog wel bij iemand anders verwacht hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:59 schreef aeque het volgende:
Waa
[..]
Waarom verbaast mij zo'n drankje niet bij jou.![]()
![]()
Weet ik nietquote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:59 schreef aeque het volgende:
Waa
[..]
Waarom verbaast mij zo'n drankje niet bij jou.
Wat drink jij graag?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Bij AS in de koelkast om Lov te lokken?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:00 schreef maily het volgende:
[..]
ik had het ook nog wel bij iemand anders verwacht hoorOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
nee nee, bij HCquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Bij AS in de koelkast om Lov te lokken?![]()
IJskoffiequote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Weet ik niet
Wat drink jij graag?
Tja die heb ik nietquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:02 schreef maily het volgende:
[..]
weet ik niet
gewoon een perzik eten is nog het beste"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nah eerder iets met citroen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Meestal heb ik dan iets in huis als cola, ijsthee, rivella, sinas. Niet zo heel spannend.quote:
Best welquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]Het leven kans soms zo moeilijk zijn....
Rivella is wel lekker, alleen veel prikquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Meestal heb ik dan iets in huis als cola, ijsthee, rivella, sinas. Niet zo heel spannend."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja ik vind het wel een beetje vreemd qua smaak, maar toch ook wel weer lekker!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Rivella is wel lekker, alleen veel prik![]()
![]()
Doe mij dan maar gewoon een cola vanilla.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:06 schreef ToT het volgende:
Over bijzondere drankjes gesproken:
CUL / Coca Cola Oreo
Je hebt mijn reactie daar gelezen he?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Doe mij dan maar gewoon een cola vanilla.![]()
![]()
Ik heb vandaag een perzik mee voor na lunchquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:02 schreef maily het volgende:
[..]
weet ik niet
gewoon een perzik eten is nog het beste![]()
![]()
bahquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:06 schreef ToT het volgende:
Over bijzondere drankjes gesproken:
CUL / Coca Cola Oreo![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh, nee. Alleen de OP.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt mijn reactie daar gelezen he?
R.I.P DTS.![]()
Niks gewend jij.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind het ranzigheid ten top!
Ik moet serieus kokhalzen als ik dat drink!Geen gein!
Beetje vreemd maar wel lekkerquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel een beetje vreemd qua smaak, maar toch ook wel weer lekker!
Vanille vind ik sowieso niet lekker, als het overheersend is. (Althans die versie die gemaakt is van afvalwater uit de papierindustrie.)quote:
Natuurlijke vanille gaat nog wel.![]()
Birria taco genot![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nein.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
R.I.P DTS.![]()
Heb koe gebruikt.quote:I'm surrounded by morons!
Buiten beeld van miniquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow hier in het hertenkampje hebben ze nog wel een zieke geit staan, morgen ff uitproberen!![]()
Je bent geen fan van een beetje bevergeil?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Vanille vind ik sowieso niet lekker, als het overheersend is. (Althans die versie die gemaakt is van afvalwater uit de papierindustrie.)
Natuurlijke vanille gaat nog wel.
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik had dus 2 netwerken ingesteld. 5G stond zelfs eerst Uit, maar het schijnt een hypersuperdeluxe gecombineerd netwerk te zijn, met 2.4 en 5Ghz tegelijkertijd of door elkaar. Of zo.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Kun je niet 2 aparte netwerken/SSIDs doen? Een netwerk genaamd Sally op alleen 5Ghz en een Sally_24 op alleen 2.4?
Als je fancy wil doen, kun je een aparte access point aanschaffen met 2.4, 5, en 6Ghz. Veel telefoons en laptops werken al met die nieuwe 6 Ghz. Maar dan heb je wel weer extra kosten
Maar dat was dus niet goed. Foei foei wat ik samen met zijn collega aan de telefoon had ingesteld...
Maar de Action smart home... Tja, die kon nog wel eens niet connecten...
Laat ik nou net lekker simpel en goedkoop willen doen...![]()
!want ik weet al dat die op 2,4Ghz moeten. Benieuwd of mijn lamp het nog wil doen...
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Oh, ook nieuw modem, nieuwe aansluiting van telefoon in de muur...
En nog storing.
Maar nu waarschijnlijk in regio; door blikseminslag of dergelijke - lol...!!![]()
Woning delen. Ik moet er niet aan denken.
![]()
R.I.P DTS.![]()
@Lovelyquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:29 schreef aeque het volgende:
Woning delen. Ik moet er niet aan denken.![]()
![]()
Dat is anders.quote:
Ik bedoelde als zijnde met een huisgenoot omdat er geen kleinere woningen beschikbaar zijn.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Mini gaat in het nieuwe huis trouwens ratjes als huisdier krijgen.
Hij weet al dat die krengen zowat al doodgaan zodra je ze gekocht hebt!![]()
![]()
Dan moet hij 'm zeker niet consumeren!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe hij weet al dat het beest ziek is.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Waarom doe je het dan.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:32 schreef ToT het volgende:
Hij weet al dat die krengen zowat al doodgaan zodra je ze gekocht hebt!
Succes ermeequote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:32 schreef ToT het volgende:
Hij weet al dat die krengen zowat al doodgaan zodra je ze gekocht hebt!![]()
![]()
Ja nou ja, chronisch ontstoken pootje waar antibioticum niet tegen werkt, en de gemeente doet er verder niks op uit; dat hertenkampje boeit hen totaal niet en die geit is sowieso al hartstikke oud.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:32 schreef maily het volgende:
[..]
Dan moet hij 'm zeker niet consumeren!![]()
Is toch keitaaiquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou ja, chronisch ontstoken pootje waar antibioticum niet tegen werkt, en de gemeente doet er verder niks op uit; dat hertenkampje boeit hen totaal niet en die geit is sowieso al hartstikke oud.![]()
![]()
Hij wilde een hamster, maar dat wordt aan alle kanten afgeraden omdat het avond/nachtdieren zijn.quote:
Konijnen worden op zijn leeftijd ook afgeraden omdat het niet echt knuffelbeesten zijn.
Ratjes en muizen zijn voor zijn leeftijd het beste.
En met muizen zie ik het al zo gebeuren dat ze onder de bank kruipen of achter een kast of zo en dat je ze nooit meer terug ziet.![]()
Kan met ratten ook.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij wilde een hamster, maar dat wordt aan alle kanten afgeraden omdat het avond/nachtdieren zijn.
Konijnen worden op zijn leeftijd ook afgeraden omdat het niet echt knuffelbeesten zijn.
Ratjes en muizen zijn voor zijn leeftijd het beste.
En met muizen zie ik het al zo gebeuren dat ze onder de bank kruipen of achter een kast of zo en dat je ze nooit meer terug ziet.![]()
Deze dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Zijn wel wat groter en dus iets makkelijker terug te vinden!
F&F / steun gevraagd bij opvoeding kittens - 2
Een FOK!-nestje![]()
![]()
Maar ratten zijn ook leuk te trainen enzo, zodat ze vlak voor de pijp uit gaan wat leuke kunstjes kunnen doen enzo!![]()
![]()
Katten begin ik sowieso niet aan.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:36 schreef maily het volgende:
[..]
Deze dan?
F&F / steun gevraagd bij opvoeding kittens - 2Honden ook niet.
![]()
Ik geloof er niks van.quote:
2.4Ghz is langzamer dan 5Ghz, maar heeft een groter bereik. Daarom worden die 2 frequenties vaak gecombineerd in 1 netwerk, zodat je telefoon of laptop het sterkste signaal kan kiezen afhankelijk waar je je bevindt in je huis. Door die betonnen muren heb je een redelijke kans dat 5ghz niet overal werkt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik had dus 2 netwerken ingesteld. 5G stond zelfs eerst Uit, maar het schijnt een hypersuperdeluxe gecombineerd netwerk te zijn, met 2.4 en 5Ghz tegelijkertijd of door elkaar. Of zo.
Maar dat was dus niet goed. Foei foei wat ik samen met zijn collega aan de telefoon had ingesteld...
Maar de Action smart home... Tja, die kon nog wel eens niet connecten...
Laat ik nou net lekker simpel en goedkoop willen doen...![]()
!want ik weet al dat die op 2,4Ghz moeten. Benieuwd of mijn lamp het nog wil doen...
Hopelijk gaat die versterker wel werken, hoewel er een kans is dat je buren gaan klagen
Op mijn telefoon heb ik altijd de
Wifi analyzer (open source) app geďnstalleerd, zodat ik kan zien welke kanalen door de buren worden gebruikt en ik dus moet vermijden![]()
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Katten begin ik sowieso niet aan.Honden ook niet.
Je weet dat konijnen best wat werk zijn? Dan kun je toch echt beter een kat nemen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:36 schreef ToT het volgende:
Als de ratjes goed gaan, wil ik te zijner tijd wel konijnen proberen voor hem.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Met een naam als Lovely en je voorliefde voor Peach & Goma geloof ik daar niks van.quote:
Ik heb ooit een Hollandse hangoor gehad.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:37 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Je weet dat konijnen best wat werk zijn? Dan kun je toch echt beter een kat nemen.
Stumpertje, heette die.
Was idd best wel werk, daarom ook dat ik er nog niet meteen aan wil beginnen. (Naast dat het geen knuffeldieren zijn.)![]()
Plus dat je er 2 moet hebben en niet 1.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ooit een Hollandse hangoor gehad.
[ afbeelding ]
Stumpertje, heette die.
Was idd best wel werk, daarom ook dat ik er nog niet meteen aan wil beginnen. (Naast dat het geen knuffeldieren zijn.)
Ah, een verkorte versie vna die Specsavers reclame op tv.
Ze hebben gemerkt dat de originele echt volslagen debiel was?
"Ik kon een gewone oogmeting laten doen, maar ik gebruik mijn ogen bij ALLES wat ik doe, dus ben ik naar Specsavers gegaan!"![]()
Klopt, mijn toenmalige vriendin had er maar eentje gehaald.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Plus dat je er 2 moet hebben en niet 1.
Beest was ultra chill bij mij!Had een pesthekel aan haar!
![]()
![]()
Gewoon zoiets nemen. Worden niet snel ziek, eten niet veel. Af en toe in de wasmachine en ze zijn weer schoon.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ooit een Hollandse hangoor gehad.
[ afbeelding ]
Stumpertje, heette die.
Was idd best wel werk, daarom ook dat ik er nog niet meteen aan wil beginnen. (Naast dat het geen knuffeldieren zijn.)![]()
![]()
Ik was druk met een monteurquote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geen idee waar iedereen isAllemaal foetsie loesoe gone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en geen internet voor een tijd _:P
Gelukkig ik zelf ook nietquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Met een naam als Lovely en je voorliefde voor Peach & Goma geloof ik daar niks van.
Maar een kat is toch best leuk? Kat doet deels zijn eigen ding, maar zoekt ook wel interactie op.
Lijkt mij leuker dan ratjes die over 3 jaar allemaal dood zijn van kankerTrotste mama van Ambar
Die zijn dan wel weer vrij prijzig.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon zoiets nemen. Worden niet snel ziek, eten niet veel. Af en toe in de wasmachine en ze zijn weer schoon.
[ afbeelding ]
Ja nee hij is bij leden van z'n harem op bezoek geweest en die hebben ook huisdieren, en nu wil hij dus ook wat.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon zoiets nemen. Worden niet snel ziek, eten niet veel. Af en toe in de wasmachine en ze zijn weer schoon.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik was druk met een monteurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en geen internet voor een tijd _:P![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik was druk met een monteurWat heeft die gedaan, de boel gesloopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en geen internet voor een tijd _:P
Hier, zeer makkelijk in onderhoud.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee hij is bij leden van z'n harem op bezoek geweest en die hebben ook huisdieren, en nu wil hij dus ook wat.
Zien we in de toekomst wel.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar een kat is toch best leuk? Kat doet deels zijn eigen ding, maar zoekt ook wel interactie op.
Lijkt mij leuker dan ratjes die over 3 jaar allemaal dood zijn van kanker
Ratjes zijn eenvoudig in onderhoud; eens per 2 weken het bak verschonen, verder een uurtje per dag wat mee ravotten, wat kliekjes voeren naast de brokjes (wel ff opletten of ze het mogen hebben) en that's it.
Ik heb al een grote kooi gekocht en heb van alles besteld om er in te doen; een bakje waarin ze kunnen poepen, hennep bodembedekker, speeltjes, een houten hokje, een grote hangmat van 2 lagen waar ze in of op kunnen liggen enz.![]()
En een groot genoege kooi.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Plus dat je er 2 moet hebben en niet 1.
En voldoende hard knaagvoer.![]()
Ja die moet je in het bakje van de ratjes stoppen waarin je wil dat ze aan piesen; zo'n pet rock is ideale target practice voor die beesten!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Hier, zeer makkelijk in onderhoud.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat zei hij idd.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:37 schreef devzero het volgende:
[..]
2.4Ghz is langzamer dan 5Ghz, maar heeft een groter bereik.Ehm.. waarom zouden ze gaan klagen...?quote:Daarom worden die 2 frequenties vaak gecombineerd in 1 netwerk, zodat je telefoon of laptop het sterkste signaal kan kiezen afhankelijk waar je je bevindt in je huis. Door die betonnen muren heb je een redelijke kans dat 5ghz niet overal werkt.
Hopelijk gaat die versterker wel werken, hoewel er een kans is dat je buren gaan klagen![]()
![]()
Voorlopig werkt het hele zutje nog niet want ik moet wachten tot het Phone lampje ook groen wordt en dan kan ik zelf de Wifiversterker aan het modem hangen om te pairen.
Ja, inmiddels was de monteur al weer weggegaan... hij was al langer dan gepland bij mij.
Maar het toeval wilde dus, dat er plots bij KPN een storing was in de regio![]()
![]()
Door iets als blikseminslag ergens....![]()
Zul je net zien.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Kooi? Nee. Een nacht hok ja, maar ze moeten een grote ren hebben om te bewegen. Wat zie jij als hard knaagvoer? Want hooi en biks zijn echt prima met wat groenvoer/gedroogde kruiden erbij. Knaagstokken vinden ze hier wel leuk maar dan hebben ze toch liever hooi.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:44 schreef maily het volgende:
[..]
En een groot genoege kooi.
En voldoende hard knaagvoer.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Oh, jij had wel mee willen doen...?quote:
Hmmm... nu weet ik niet of ik een MVM trio zie zitten hoor.![]()
Ja kooi/ren.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Kooi? Nee. Een nacht hok ja, maar ze moeten een grote ren hebben om te bewegen. Wat zie jij als hard knaagvoer? Want hooi en biks zijn echt prima met wat groenvoer/gedroogde kruiden erbij. Knaagstokken vinden ze hier wel leuk maar dan hebben ze toch liever hooi.![]()
Hard voer omdat anders die tanden te hard groeien?![]()
Oh ja, hooi als nestmateriaal heb ik ook besteld voor de ratjes.
Bijna 6 euro voor zo'n pak!En dan heb ik het nog bij een goedkope online shop besteld.
Paar kilometer hier vandaan verkoopt een boer hooi voor 5 euro per baal!
Maar wat ik besteld heb is onbespoten vegan macrobiotisch en weet ik wat voor hippe termen allemaal nog meer.![]()
Ik ook niet, maarquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, jij had wel mee willen doen...?
Hmmm... nu weet ik niet of ik een MVM trio zie zitten hoor.![]()
voor jou bedoelde ik dan he.
Nou, hopelijk de boel weer verbeterd. Zelfs nieuw modem en (telefoonkastje) in de muur gekregen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat heeft die gedaan, de boel gesloopt?
Maar.... net op dat moment...Dus moet ik nu de gratis gekregen Wifiversterker dus zelf straks proberen te 'pairen' en daarna in de slaapkamer aansluiten. Maar ik moet wachten tot het Phone lampje groen wordt. En dat wordt het nog steeds niet...quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:44 schreef Sally het volgende:
Maar het toeval wilde dus, dat er plots bij KPN een storing was in de regio
Door iets als blikseminslag ergens....
Zul je net zien.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Oh nee daar is het hooi voor. De biks zullen ook wel meehelpen maar het is vooral het hooi wat zorgt voor die slijtage.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:48 schreef maily het volgende:
[..]
Ja kooi/ren.![]()
Hard voer omdat anders die tanden te hard groeien?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Kun je dan niet beter stro doen?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:48 schreef ToT het volgende:
Bijna 6 euro voor zo'n pak!En dan heb ik het nog bij een goedkope online shop besteld.
Maar wat ik besteld heb is onbespoten vegan macrobiotisch en weet ik wat voor hippe termen allemaal nog meer.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
In de grote steden kun je er anders ook gemakkelijk een aantal vangen hoor.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Er wordt hooi aangeraden. Volgens mij hebben die laboratoriumratjes een best gevoelig huidje.
Ja ik vraag me serieus af of de nakomelingen daarvan geen betere optie zouden zijn!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:53 schreef aeque het volgende:
[..]
In de grote steden kun je er anders ook gemakkelijk een aantal vangen hoor.
Misschien grovere haren enzo, maar qua instinct ook agressiever misschien?
Ze zullen wel VEEL minder kans op kanker hebben.![]()
Lekker op de fiets met miniquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:48 schreef ToT het volgende:
Maar wat ik besteld heb is onbespoten macrobiotisch en weet ik wat voor hippe termen allemaal nog meer.![]()
Ik denk sowieso een bron van een hoop ziektes.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik vraag me serieus af of de nakomelingen daarvan geen betere optie zouden zijn!
Misschien grovere haren enzo, maar qua instinct ook agressiever misschien?
Ze zullen wel VEEL minder kans op kanker hebben.
Uitkijken voor vlooien.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:53 schreef aeque het volgende:
[..]
In de grote steden kun je er anders ook gemakkelijk een aantal vangen hoor.![]()
Ja daarom had ik het over de nakomelingen en geen vieze rioolrat die ik uit een vuilcontainer gevist heb!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk sowieso een bron van een hoop ziektes.![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hier klapte hij er om de dag of zo uit.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:16 schreef ToT het volgende:
Ethernet over power? Heb ik een paar keer gebruikt, werkte prima, hoewel je niet de maximale snelheid haalt daarmee.
Bij lange na niet zelfs.
En dan.... elke keer weer opnieuw instellen
Nee, nooit meer. En het deed toch niet veel.
@devzero zei het al: het werkt niet goed als je meerdere groepen in je meterkast hebt - o.a.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Mijn zus had in haar klas een hamster genaamd Tarzan.
Zij is leerkracht in de lagere school.Werewolf![]()
quote:
Ze had een Tarzan?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zij is leerkracht in de lagere school.![]()
![]()
Weet je heel zeker dat ze met die tarzan een hamster bedoelde?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zij is leerkracht in de lagere school.
Jaquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Weet je heel zeker dat ze met die tarzan een hamster bedoelde?Werewolf![]()
![]()
Sow, dat filmpje; een kok in China maakte (net als iedereen) gerechten van bedorven vlees enzo en bakte het in riool-olie of "spit oil" uit afvalcontainers, maar hij was tenminste wel zo netjes om antibiotica in zijn gerechten te vermengen!_ O-
![]()
![]()
Kun je nog beter even de Seine in.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:03 schreef ToT het volgende:
Sow, dat filmpje; een kok in China maakte (net als iedereen) gerechten van bedorven vlees enzo en bakte het in riool-olie of "spit oil" uit afvalcontainers, maar hij was tenminste wel zo netjes om antibiotica in zijn gerechten te vermengen!_ O-
![]()
Opium in gerechten om mensen verslaafd aan je gerechten te maken!
Staat de doodstraf op, maar je krijgt tenminste klanten!![]()
![]()
ScoooooopThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat Youtube kanaal heeft echt heerlijk schandalige nieuws-items over China.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Kun je nog beter even de Seine in.
Geen wonder dat mijn vrouw en ik zware diarree kregen van wat cola daar!![]()
![]()
Omdat jouw versterkte signaal, nu hun wifi kan gaan storen. Ik zou zeggen, bring it onquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:44 schreef Sally het volgende:
Ehm.. waarom zouden ze gaan klagen...?![]()
![]()
Oh dat is bij mij niet nodig. Die slik ik dagelijks al. Gelijk even innemen zo.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:04 schreef ToT het volgende:
_- Opium in gerechten om mensen verslaafd aan je gerechten te maken!
Staat de doodstraf op, maar je krijgt tenminste klanten!
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh dat is bij mij niet nodig. Die slik ik dagelijks al. Gelijk even innemen zo.!
![]()
Langwerpig schijnbaarquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja weet ik veel in wat voor vormen je die dingen allemaal kunt krijgen?
Hello Mutskequote:Hoi hoiquote:
Lekker smikkelenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In je ""ijskoffie""quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh dat is bij mij niet nodig. Die slik ik dagelijks al. Gelijk even innemen zo.![]()
![]()
Ze trillen ook behoorlijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nee gewoon in een groen/geel pilletje.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee gewoon in een groen/geel pilletje.![]()
![]()
quote:
Gaan jullie nu maar even een uurtje offline ofzo.
Neen!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:12 schreef aeque het volgende:
Gaan jullie nu maar even een uurtje offline ofzo.![]()
![]()
Nieuw in snackland: de Kashambal van Baja Inc. Een heerlijke snack voor bij de borrel, maar ook een geweldig hapje voor tussendoor. Gemaakt van de beste ingrediënten waardoor de Kashambal een delicatesse uit de frituur genoemd mag worden”They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoe smaakt kas?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nieuw in snackland: de Kashambal van Baja Inc. Een heerlijke snack voor bij de borrel, maar ook een geweldig hapje voor tussendoor. Gemaakt van de beste ingrediënten waardoor de Kashambal een delicatesse uit de frituur genoemd mag worden”![]()
Kashambal bestaat uit kaas, ham en sambal, dus vandaar de naam. Ingewikkelder kunnen we het niet maken.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gaat het nog niet goed met je schouder?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh dat is bij mij niet nodig. Die slik ik dagelijks al. Gelijk even innemen zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik las "Kamalabal" en ging er van uit dat het voornamelijk gebakken lucht zou zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nieuw in snackland: de Kashambal van Baja Inc. Een heerlijke snack voor bij de borrel, maar ook een geweldig hapje voor tussendoor. Gemaakt van de beste ingrediënten waardoor de Kashambal een delicatesse uit de frituur genoemd mag worden”![]()
Als jij het goed voorbeeld even geeftquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:12 schreef aeque het volgende:
Gaan jullie nu maar even een uurtje offline ofzo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
https://bajasnacks.nl/kashambal/quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik las "Kamalabal" en ging er van uit dat het voornamelijk gebakken lucht zou zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nope, nog niks veranderd helaas.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat het nog niet goed met je schouder?Ik let wel op de tent hier.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als jij het goed voorbeeld even geeftOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
![]()
R.I.P DTS.![]()
O dat duurt wel heel langquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Nope, nog niks veranderd helaas.
[..]
Ik let wel op de tent hier.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tja als je een huisarts hebt die verder niks wilt doen dan pillen uitschrijven dan gaat het wat traag.quote:
AapieblandThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb je nog mazzel, de trend is zeggen dat je paracetamol moet slikken en er mee zult moeten leren leven.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Tja als je een huisarts hebt die verder niks wilt doen dan pillen uitschrijven dan gaat het wat traag.![]()
Die slik ik er ook bij inderdaad.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je nog mazzel, de trend is zeggen dat je paracetamol moet slikken en er mee zult moeten leren leven.
Second opnine aanvragen. Of gewoon een keer jn het weekend naar de HA of er op staan dat hij je doorstuurtquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Tja als je een huisarts hebt die verder niks wilt doen dan pillen uitschrijven dan gaat het wat traag.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat krijg ik altijd te horenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je nog mazzel, de trend is zeggen dat je paracetamol moet slikken en er mee zult moeten leren leven.
Dat klopt met mijn knie ook nog steeds.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je nog mazzel, de trend is zeggen dat je paracetamol moet slikken en er mee zult moeten leren leven.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, wie niet?quote:
In mijn geboortedorp zei een piepjonge, onervaren huisarts dat ook tegen een Irakees vrouwtje.
Diezelfde avond was ze dood.
Haar familie is acuut verhuisd: "Als we hem op straat tegen zouden komen, zouden we hem vermoorden en we willen niet in de gevangenis belanden, dus verhuizen we maar."![]()
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, wie niet?
In mijn geboortedorp zei een piepjonge, onervaren huisarts dat ook tegen een Irakees vrouwtje.
Haar familie is acuut verhuisd: "Als we hem op straat tegen zouden komen, zouden we hem vermoorden en we willen niet in de gevangenis belanden, dus verhuizen we maar."![]()
R.I.P DTS.![]()
Zo dan. Vaak zijn juist die jonge artsen doortastendquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, wie niet?
Haar familie is acuut verhuisd: "Als we hem op straat tegen zouden komen, zouden we hem vermoorden en we willen niet in de gevangenis belanden, dus verhuizen we maar."Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze knakker ging op een gegeven moment een cursus volgen "Hoe om te gaan met boeren"?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan. Vaak zijn juist die jonge artsen doortastendSerieus!
Volgens mij was dit nadat een stel boeren hem van achter z'n bureau vandaan hadden gehaald toen hij weigerde om voor een open beenbreuk bij de lokale jeugdvoetbal de auto in te stappen. "Breng hem maar naar mij toe" was NIET het antwoord wat die boertjes van hem wensten te horen!![]()
![]()
Disney World is arguing a man cannot sue it over the death of his wife because of terms he signed up to in a free trial of Disney+.
Jeffrey Piccolo filed a wrongful death lawsuit against Disney after his wife died in 2023 from a severe allergic reaction after eating at a restaurant at the theme park.
However, Disney argues its terms of use, which Mr Piccolo agreed to when creating his Disney account in 2019, means they have to settle out of court.
Representatives for Disney and Jeffrey Piccolo have been contacted for comment.
@ToTThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Echt ? En dat melde hij ook gewoon?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze knakker ging op een gegeven moment een cursus volgen "Hoe om te gaan met boeren"?Serieus!
Volgens mij was dit nadat een stel boeren hem van achter z'n bureau vandaan hadden gehaald toen hij weigerde om voor een open beenbreuk bij de lokale jeugdvoetbal de auto in te stappen. "Breng hem maar naar mij toe" was NIET het antwoord wat die boertjes van hem wensten te horen!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zelfde. De ene dag weer beter dan de ander. Het wisselt.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb drugs, komt wel goed.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Second opnine aanvragen. Of gewoon een keer jn het weekend naar de HA of er op staan dat hij je doorstuurt
Weet ik niet, ik zag deze gifje en vond het grappigquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dus vrouw overlijdt na allergische reactie na eten in een Disney park, Disney zegt man kan geen zaak beginnen omdat in de kleine lettertjes van een Disney+ free trial terms dingetje wat iedereen altijd doorklikt staat dat het niet kan.
Schandalig eigenlijk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Pas maar op dat je er niet aan verslaafd raakt.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Okee dat is bizar, maar had zijn vrouw specifiek vermeld allergisch voor whatever te zijn en hebben ze het haar toch gegeven, en door het aanmaken van dat account kan hij ze niet aanklagen?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Disney World is arguing a man cannot sue it over the death of his wife because of terms he signed up to in a free trial of Disney+.
Jeffrey Piccolo filed a wrongful death lawsuit against Disney after his wife died in 2023 from a severe allergic reaction after eating at a restaurant at the theme park.
However, Disney argues its terms of use, which Mr Piccolo agreed to when creating his Disney account in 2019, means they have to settle out of court.
Representatives for Disney and Jeffrey Piccolo have been contacted for comment.
@:tot![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik zag deze gifje en vond het grappig![]()
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt ? En dat melde hij ook gewoon?
Hij was echt ongelooflijk gehaat in het dorp vanwege zijn arrogante houding.![]()
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik zag deze gifje en vond het grappig
Disney kan er toch ook niets aan doen dat de vrouw allergisch wasquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dus vrouw overlijdt na allergische reactie na eten in een Disney park, Disney zegt man kan geen zaak beginnen omdat in de kleine lettertjes van een Disney+ free trial terms dingetje wat iedereen altijd doorklikt staat dat het niet kan.
Schandalig eigenlijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er was ooit een serie over een vrouwengevangenis in UK en deze quote vergeet ik nooit.
I don't do drugs.
(Need a joint)Werewolf![]()
Ja dat staat in het tweede stukje.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dat is bizar, maar had zijn vrouw specifiek vermeld allergisch voor whatever te zijn en hebben ze het haar toch gegeven, en door het aanmaken van dat account kan hij ze niet aanklagen?
Mr Piccolo alleges that the restaurant at Disney World - in Orlando, Florida - that he and his wife dined at did not take enough care over her severe allergies to dairy and nuts, despite being repeatedly told about them.
Dr Kanokporn Tangsuan died in hospital later that day, 5 October 2023.
According to the legal filing, her death was confirmed by a medical examiner "as a result of anaphylaxis due to elevated levels of dairy and nut in her system."
He is suing Disney for a sum in excess of $50,000 plus legal costs.
Disney wants the case in the courts to be halted, and for the dispute to be resolved out of court, in a process called arbitration.
The entertainment company argues it cannot be taken to court because, in its terms of use, it says users agree to settle any disputes with the company via arbitration.
It says Mr Piccolo agreed to these terms of use when he signed up to a one month free trial of its streaming service, Disney+, in 2019.
Disney adds that Mr Piccolo accepted these terms again when using his Disney account to buy tickets for the theme park in 2023..
Post zo het hele bericht wel even in een linkje.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dit verhaal mist informatie.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Disney kan er toch ook niets aan doen dat de vrouw allergisch was
Als haar gegarandeerd was dat whatever ze allergisch voor was niet in het gerecht zou zitten, is dat natuurlijk best wel een dingetje.
Maar is dat gezegd?![]()
Liever dat dan de pijn die ik heb zonder...quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pas maar op dat je er niet aan verslaafd raakt.Neequote:
En ze hadden geen epipen op zak? Notenallergie is een bitch en het is bijna net te vermijden dat je er mee in contact komt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat staat in het tweede stukje.
Mr Piccolo alleges that the restaurant at Disney World - in Orlando, Florida - that he and his wife dined at did not take enough care over her severe allergies to dairy and nuts, despite being repeatedly told about them.
Dr Kanokporn Tangsuan died in hospital later that day, 5 October 2023.
According to the legal filing, her death was confirmed by a medical examiner "as a result of anaphylaxis due to elevated levels of dairy and nut in her system."
He is suing Disney for a sum in excess of $50,000 plus legal costs.
Disney wants the case in the courts to be halted, and for the dispute to be resolved out of court, in a process called arbitration.
The entertainment company argues it cannot be taken to court because, in its terms of use, it says users agree to settle any disputes with the company via arbitration.
It says Mr Piccolo agreed to these terms of use when he signed up to a one month free trial of its streaming service, Disney+, in 2019.
Disney adds that Mr Piccolo accepted these terms again when using his Disney account to buy tickets for the theme park in 2023..
Post zo het hele bericht wel even in een linkje.![]()
Schijnbaar volgens de man hebben ze het diverse keren aangegeven bij het bestellen en zatten er toch noten in het gerecht.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Disney kan er toch ook niets aan doen dat de vrouw allergisch was
En nu zegt Disney ja je kan ons niet aanklagen want dit hebben we gedekt door u de voorwaarden van disney + te laten tekenen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Had de rest pas later gelezenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit verhaal mist informatie.
Als haar gegarandeerd was dat whatever ze allergisch voor was niet in het gerecht zou zitten, is dat natuurlijk best wel een dingetje.
Maar is dat gezegd?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Erg hoor. Bah bahquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Schijnbaar volgens de man hebben ze het diverse keren aangegeven bij het bestellen en zatten er toch noten in het gerecht.
En nu zegt Disney ja je kan ons niet aanklagen want dit hebben we gedekt door u de voorwaarden van disney + te laten tekenen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is absoluut schandalig.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Schijnbaar volgens de man hebben ze het diverse keren aangegeven bij het bestellen en zatten er toch noten in het gerecht.
En nu zegt Disney ja je kan ons niet aanklagen want dit hebben we gedekt door u de voorwaarden van disney + te laten tekenen.
Aan de andere kant: als een suffe onderbetaalde diversity hire zonder opleiding stamelt van: "Volgens mij zitten er geen noten in deze crunchy nut mix sundae", dan zou die werknemer er zelf voor aangeklaagd moeten worden.![]()
Just know if you fuck around boy I will hunt you down
Trotste mama van Ambar
...and put a bullet inside your brain and rape your parrot.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Just know if you fuck around boy I will hunt you down
![]()
Dat liedje ken ik nietquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
...and put a bullet inside your brain and rape your parrot.Trotste mama van Ambar
Ja vind ik ook inderdaad.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Mensen die nieuwe UI's nemen zijn kut.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
https://www.bbc.com/news/articles/c8jl0ekjr0go.amp
Hier staat het wel.
Maar dit schokt mij vooral.Stel je hebt Disney+ je gaat naar Disneyland en er gebeurt iets ergs met je of je reis gezelschap (mede)door de schuld van Disney dan kan je vervolgens niks doen omdat je ooit die voorwaarden van disney+ hebt geaccepteerd.quote:They say Disney's case "is based on the incredible argument that any person who signs up for a Disney+ account, even free trials that are not extended beyond the trial period, will have forever waived the right to a jury trial".
Terwijl Disney+ natuurlijk heel iets anders is als de pretparken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker kerstig, ik doe mee.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja mee eens, dit is ook extreem en ik vraag me af hoe legaal dit is.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.bbc.com/news/articles/c8jl0ekjr0go.amp
Hier staat het wel.
Maar dit schokt mij vooral.
[..]
Stel je hebt Disney+ je gaat naar Disneyland en er gebeurt iets ergs met je of je reis gezelschap (mede)door de schuld van Disney dan kan je vervolgens niks doen omdat je ooit die voorwaarden van disney+ hebt geaccepteerd.
Terwijl Disney+ natuurlijk heel iets anders is als de pretparken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: